Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Naaktfoto's Scarlett Johansson op internet

Gestart door Iwan, 15 september 2011, 11:23:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Naaktfoto's Scarlett Johansson op internet

Op internet zijn naaktfoto's van de Amerikaanse actrice Scarlett Johansson verschenen.
Op de foto is duidelijk het gezicht te zien van de blonde actrice, terwijl ze in de spiegel
haar blote billen fotografeert met haar telefoon.


Grote vraag is nu: zijn de foto's echt of is het een hoax?
Vooralsnog lijken de foto's in de categorie 'waarheidsgetrouw' te vallen.
Ook een tweede kiekje waarop Scarlett Johansson met open mond
en blote borsten op bed ligt, lijkt niet te zijn gephotoshopt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Ad.nl
Affaire naaktfoto's Scarlett Johansson breidt zich uit

De Amerikaanse federale politie FBI onderzoekt een reeks inbraken in computer- en telefoonaccounts van beroemdheden.
Een van de gedupeerden is Scarlett Johansson, van wie deze week naaktfoto's op internet verschenen.
Dat heeft een woordvoerster van de FBI in Los Angeles gisteren bekendgemaakt. Ze noemde geen namen van betrokkenen,
maar actrice Scarlett Johansson heeft intussen toegegeven het slachtoffer te zijn geworden van hackers. Van haar doken
eerder deze week op internet enkele naaktfoto's op die ze zelf met haar mobiele telefoon had gemaakt.


Volgens de FBI zijn tientallen celebrity's al maandenlang het doelwit van computerhackers.
Die zouden intussen persoonlijke informatie hebben ontvreemd uit mailboxen en andere computeraccounts.
Een ander slachtoffer zou Mila Kunis zijn. Foto's die op haar telefoon stonden, waaronder een afbeelding
van een halfnaakte Justin Timberlake, zijn eveneens uitgelekt.

Afgelopen maart doken voor het eerst berichten op van - meestal jonge - beroemdheden wier accounts gekraakt zouden zijn.
Dat zou onder meer zijn gebleken door compromitterende foto's die sindsdien naar buiten kwamen.
De FBI wilde destijds niet zeggen of er een georkestreerde aanval achter zat, en of daar onderzoek naar zou worden verricht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: AD.nl

Pikante nieuwe rage: Scarlett Johanssoning

De nieuwste rage op Facebook is 'Scarlett Johanssoning':
naakt poseren voor een spiegel om zo via een tweede spiegel je achterwerk te fotograferen.

De rage is een reactie op de naaktfoto's van de Amerikaanse actrice Scarlett Johansson, die onlangs op internet verschenen.
Tientallen mensen hebben inmiddels geprobeerd om Scarletts kiekje zo goed mogelijk te imiteren.

De foto's zijn te bewonderen op een speciale Facebookpagina.
Op de website zijn niet alleen foto's van halfnaakte vrouwen te zien.
Ook een barbiepop, Ernie uit Sesamstraat, Beertje Paddington, Darth Vader en Donald Duck doen een poging.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Half Hollywood staat naakt op internet

Amerika is in de ban van een groot hackschandaal. Van verschillende beroemdheden zijn naaktfoto's
op internet terechtgekomen. En ook een sekstape dreigt voor Jennifer Lawrence.

Kate Upton
Kate Upton baalt van de foto's die op het internet circuleren waarop ze naakt is te zien.
Haar advocaat slaat dreigende taal uit. "Het is een grove schending van de privacy van Kate.
We zullen iedereen die deze foto's, die op een illegale manier zijn verkregen, in handen heeft
en zal verspreiden vervolgen
", zegt de advocaat in de Mirror.

Eerder liet Jennifer Lawrence via haar advocaat al weten niet blij te zijn met het online verschijnen
van de plaatjes. De actrice onderneemt juridische stappen. Een woordvoerder van Lawrence bevestigde
de authenticiteit van de foto's, maar Grande noemt de foto's in een reactie aan BuzzFeed 'volkomen nep'.
Ook Victoria Justice liet op Twitter weten dat de beelden nep zijn.

Er zouden ook naaktfoto's zijn van Ariana Grande, Kirsten Dunst, Cara Delevingne, Rihanna,
Kim Kardashian en tal van andere bekende vrouwen.

De hacker zegt van meer dan 100 dames pikante foto's te hebben.
Over Jennifer beweert de hacker dat hij ook in het bezit is van een seksfilmpje.

De naaktfoto's van de vrouwelijke sterren verschenen zondagochtend op de website 4chan.
Het is één van de grootste hack-schandalen rondom beroemdheden van de laatste tijd.

Apple
Apple heeft nog geen officiële reactie gegeven op berichten over gelekte naaktfoto's van beroemdheden.
De foto's zouden via een lek op Apple's iCloud gestolen zijn van iPhones. Diverse media, waaronder Mashable,
vroegen Apple om een reactie, maar kregen tot nu toe nul op het rekest. Het bedrijf zei eerder
veel voorzorgsmaatregelen te hebben getroffen om persoonlijke gegevens die op iCloud worden bewaard,
zo goed mogelijk te beschermen tegen diefstal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Lekker lullig, daarom wil ik ook niets op een cloud hebben staan.....
Ik heb zelf een NAS-server en daarmee heb ik overal toegang tot mijn bestanden op mijn telefoon.
Maar ik ken geen van de dames, behalve Kirsten Duns en Rihanna, maar dat zal wel aan mij liggen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Toch wel mooi dat Apple spul. Dat soort filmpjes en foto's zou ik zowiezo niet op het internet plaatsen. Alleen als ik het echt zou willen.
Blijkbaar dumpt iets van Apple dat dus automatisch ofzo.

DonWoozy

In dit geval ging het om iCloud accounts die ook specifiek zijn gehacked. Ik vind het eerlijk gezegd eigen schuld dikke bult, dan moet je maar gewoon met een camera
foto's maken ofzo als je dat zo graag wilt maar niet met je iPhone die automatisch alles in de cloud flikkert

Iwan



Citaat van: AD.nl
Doutzen over naaktfoto's: Het is duidelijk dat ik het niet ben

Doutzen Kroes maakt zich niet druk over de blootfoto's die onder haar naam op internet circuleren
op de fora Reddit en 4Chan. In een gesprek met haar manager Sarah Keller heeft het topmodel
aangegeven dat ze er geen stress van heeft, omdat de expliciete foto's niet van haar zijn.

Volgens Keller is Doutzen lekker op vakantie. 'Het is duidelijk dat ik het niet ben. Als het echt was,
dan had ik een advocaat ingeschakeld
', citeert de manager de reactie van de Friese schoonheid.

Gisteren maakte het management van Doutzen Kroes al duidelijk dat de accounts niet gehackt zijn
en dat het model geen slachtoffer is van 'celebgate'. 'Alleen de bikinifoto is echt, maar die heeft
Doutzen zelf al meerdere keren rondgestuurd
', zegt haar manager. Over de ring van Doutzen
die op de nep-foto's te zien zou zijn, oppert Keller dat die mogelijk gefotoshopt kan zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."