Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Facebook

Gestart door Iwan, 13 november 2011, 23:27:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonWoozy

Citaat van: Sugamilk op 20 augustus 2014, 12:18:14
Ja mij gewoon verwijderen he, don, hahaha ;)

ja zeker, ik moet jou niet meer :p :p

Sugamilk


DonWoozy

oeh yeah babe :p haha

Sugamilk


carola

ik heb facebook, zit er tegenwoordig elke dag op, kijken hoe het met andere mensen gaat, vind het wel ideaal je vind mensen bijv van vroeger
doe verschillende spelletjes op facebook zoals bijv candy crush en zit op verschillende ruil hoekjes

mary-kate

Ik heb nog steeds facebook alleen zet ik er niet te veel op  vooral niet omdat er mensen van het werk bij zitten die hoeven niet alles van mij te weten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 13 januari 2016, 14:37:57
Ik heb nog steeds facebook alleen zet ik er niet te veel op  vooral niet omdat er mensen van het werk bij zitten die hoeven niet alles van mij te weten
Dat heb ik ook, alleen dan omdat ik veel familie op facebook heb en die hoeven ook niet alles te weten.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Citaat van: Iwan op 13 januari 2016, 14:44:23


Citaat van: mary-kate op 13 januari 2016, 14:37:57
Ik heb nog steeds facebook alleen zet ik er niet te veel op  vooral niet omdat er mensen van het werk bij zitten die hoeven niet alles van mij te weten
Dat heb ik ook, alleen dan omdat ik veel familie op facebook heb en die hoeven ook niet alles te weten.  *G

Dat kan je heel makkelijk voorkomen, als je al je personen in de vriendenlijst juist hebt ingedeeld in groepen kan je via "Wie kan dit zien" -> aangepast groepen aangeven die je posts niet mogen zien.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Citaat van: attje op 16 januari 2016, 16:42:54
Citaat van: Iwan op 13 januari 2016, 14:44:23


Citaat van: mary-kate op 13 januari 2016, 14:37:57
Ik heb nog steeds facebook alleen zet ik er niet te veel op  vooral niet omdat er mensen van het werk bij zitten die hoeven niet alles van mij te weten
Dat heb ik ook, alleen dan omdat ik veel familie op facebook heb en die hoeven ook niet alles te weten.  *G

Dat kan je heel makkelijk voorkomen, als je al je personen in de vriendenlijst juist hebt ingedeeld in groepen kan je via "Wie kan dit zien" -> aangepast groepen aangeven die je posts niet mogen zien.

Oke bedankt dat ga ik proberen of het me lukt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 18 januari 2016, 08:59:14
Citaat van: attje op 16 januari 2016, 16:42:54
Citaat van: Iwan op 13 januari 2016, 14:44:23


Citaat van: mary-kate op 13 januari 2016, 14:37:57
Ik heb nog steeds facebook alleen zet ik er niet te veel op  vooral niet omdat er mensen van het werk bij zitten die hoeven niet alles van mij te weten
Dat heb ik ook, alleen dan omdat ik veel familie op facebook heb en die hoeven ook niet alles te weten.  *G

Dat kan je heel makkelijk voorkomen, als je al je personen in de vriendenlijst juist hebt ingedeeld in groepen kan je via "Wie kan dit zien" -> aangepast groepen aangeven die je posts niet mogen zien.

Oke bedankt dat ga ik proberen of het me lukt
Thanks voor de tip, ga het ook eens proberen.
Ik heb een aantal familieleden inderdaad in een familiegroep staan, dus dan kan ik bepaalde posts voor hen verbergen.


Ik heb op Facebook een groep aangemaakt met oude foto's van mijn woonplaats. historisch niezijl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Wat een leuke foto's staan erop Iwan.

Ik heb ook Facebook onder een fake naam. Zet er niet zo veel prive dingen op, ben meer van het plaatjes/spreuken/grappige dingen delen. Althans, zelf vind ik ze grappig en leuk hahaha.