Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Na 25 jaar vervolg Twin Peaks in de maak

Gestart door Iwan, 7 oktober 2014, 18:59:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Na 25 jaar vervolg Twin Peaks in de maak

Regisseur David Lynch liet het eerder deze week al doorschemeren.
Na 25 jaar is vanaf 2016 een nieuw seizoen van de serie Twin Peaks te zien.

Lynch bevestigde maandag het vermoeden dat de Amerikaanse cultserie een vervolg krijgt.
'Twitter-vrienden... Het gaat weer gebeuren', schreef de Twin Peaks-bedenker.
De regisseur wakkerde de geruchten hierover vrijdag aan. Hij stuurde een cryptisch berichtje
de wereld in waaruit viel op te maken dat er een vervolg in de maak is.

Fans van de serie moesten even geduld hebben nadat seizoen 2 in 1991 eindigde met een cliffhanger.
Maar het wachten wordt beloond; makers Lynch en Mark Frost werken aan negen nieuwe afleveringen
die zich afspelen in deze tijd en doorgaan op het laatste seizoen, schrijft Variety.

Volgend hoofdstuk
Frost noemt de nieuwe afleveringen 'een volgend hoofdstuk in een verhaal' en zegt dat de overgang
van 25 jaar een belangrijk element zal worden. In de nieuwe Twin Peaks moeten oude en nieuwe kijkers
aan hun trekken komen, vindt Frost. 'Het is voor alle kijkers die zich in de steek gelaten voelden
toen de serie plotseling eindigde en ook hopen we veel nieuwe kijkers te trekken.
'

Of de serie slechts een eenmalig vervolg krijgt, weet Frost nog niet. 'Dat zal moeten blijken.
Als we een leuke tijd hebben en iedereen vindt dat er meer moet komen, kan ik me voorstellen dat we doorgaan.
'

Het is nog niet bekend welke acteurs in het nieuwe seizoen te zien zijn.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb de eerste twee seizoenen en de film gezien.....
geweldige serie al werd in het tweede seizoen de serie wel erg vaag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren mijn bestelde BluRay Box met alle afleveringen en de film binnengekregen!
Dat wordt weer vele uurtjes genieten onder een warm dekentje op de bank met een koppie warme thee.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Citaat van: Iwan op  2 september 2015, 17:33:48
Dat wordt weer vele uurtjes genieten onder een warm dekentje op de bank met een koppie warme thee.  ;D

je lijkt wel een vrouw :p hahahaha

Iwan



Citaat van: AD.nl
Sterrencast van reboot Twin Peaks bekendgemaakt

Kyle MacLachlan keert terug als FBI-agent Dale Cooper in de reboot van de televisieserie Twin Peaks.
De Amerikaanse zender Showtime heeft maandag de complete cast bekend gemaakt,
25 jaar na de eerste serie over de moord op Laura Palmer, die inmiddels een cultstatus heeft bereikt.

Bekende namen nemen in de nieuwe serie een rol voor hun rekening. Eerder was al bekend dat Naomi Watts een rol speelt,
maar ook onder anderen Monica Bellucci, Michael Cera, Amanda Seyfried, Tim Roth, Jennifer Jason Leigh, Pearl Jam-zanger
Eddie Vedder en Ashley Judd maken hun opwachting in het mysterieuze dorpje Twin Peaks. Ook Ernie Hudson, Jim Belushi,
Richard Chamberlain, Laura Dern en muzikant en componist Trent Reznor zijn door regisseur David Lynch geselecteerd,
evenals Harry Dean Stanton, Robert Forster, David Duchovny en Sherilyn Fenn.

Twin Peaks werd in de Verenigde Staten oorspronkelijk uitgezonden op ABC. Na twee seizoenen werd de stekker uit de serie getrokken.
Vorig jaar bevestigde Lynch dat er een vervolg zou komen op betaalzender Showtime.

Veel acteurs uit de eerste serie, zoals Fenn en Sheryl Lee (Laura Palmer), keren terug in hun oorspronkelijke rol.
Ook David Lynch is weer te zien als Gordon Cole. De complete cast bestaat uit maar liefst 217 namen.
De nieuwe Twin Peaks, die in de huidige tijd speelt, zal naar verwachting in 2017 te zien zijn op Showtime
en mogelijk in bioscopen in de Verenigde Staten. De opnames zijn al afgerond, meldt Deadline.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."