Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Seks in videoclips

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 23:51:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Er is teveel seks te zien in videoclips

Eens, .....
5 (62.5%)
Oneens, ....
2 (25%)
Geen Mening.
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 6

Iwan

Vind jij dat er in videoclips te veel seks te zien is?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Vind ik van wel.

Tegenwoordig lijkt het wel of er in elke videoclip een half naakte vrouw nodig is die tegen een of andere vent staat aan te kwijlen.
En dan heeft het vaak nog niet eens iets met de tekst van het liedje te maken.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Pinnie

Vind het niet echt te veel er zijn genoeg clips zonder...

jpyjpy

genoeg clips zonder????

euh welke zender kijk je dan die ik niet kijk?

tegenwoordig blinkt er veel blingbling en dan moet er ook nog zo een half naakt wezen in een iets te klein broekje met nog minisculer bovenstukje tegen de zanger aanrijden, die er meestal niet uit ziet! brrrr.....

Celine

Waar ik mezelf aan erger zijn de clips met rappers e.d., omringt door tig wulpse vrouwtjes.

jpyjpy

die bedoel ik ja...

rappers.... ze kunnen niet eens zingen

Iwan

Aan die clips met die rappers erger ik me ook,
je kunt aan de clip zien hoe goed de muziek is,
zitten er veel (half) naakte vrouwen in dan stelt de muziek niet zoveel voor.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Citaat van: sybje op 17 februari 2007, 09:27:47
Om nog maar te zwijgen over tranceclips. Daar is de zanger negen van de tien keer geen eens te zien. Dan zie je alleen maar tvhoeren. Ik heb er geen andere woorden voor. Als je zo op tv wilt komen dan vind ik dat goedkoop en laag bij de grond. Ze zijn dan geen hoer, maar dat woord geeft wel veel kracht.

Daar ben ik het niet mee eens.. Ik weet dat die meiden op zo'n trancefeest zo gekleed zijn.. en ik vind dat er ook niet uit zien! Maar als je op zo'n feest bent, wil iedereen op de film, ook ik, die normaal gekleed is.. Natuurlijk wil zo'n videoclip maker geld verdienen, dus laten ze niet de normale geklede mensen zien, maar de clubkutten..
Vaak worden er dvd's gemaakt van die feesten en het is gewoon leuk om jezelf daarop terug te zien!

Nevyn

Citaat van: sybje op 18 februari 2007, 18:48:56
Ligt eraan wat jouw definitie is van leuk. Ik zou me kapot schamen als ik als een halve hoer op de film sta. Ik hoef niet zonodig op de film, als ik erop sta wil ik erop staan om wie ik ben, niet omdat ik er goedkoop uitzie.

Dat de filmmaker geld wilt verdienen vind ik logisch. Dat hij daarom hoeren uitzoekt voor op de band vind ik logisch. Maar wat ik niet logisch vind is dat er vrouwen zijn die graag half naakt in videoclips willen dansen. Je hebt toch zelfrespect lijkt mij.

Dat ben ik met je eens, maar ik noem ze ook niet voor niets clubkutten..
Als je daar in een spijkerbroek met een top loopt, ben je zeldzaam.. Dat is zo vreemd!
En ook ik snap niet dat die meiden zich zo kleden.. Maar ik denk wel dat die meiden het niet erg vinden zich zo terug te zien in die clips.. Ze zijn niet voor niks zo gegaan en hebben vast uren voor de spiegel gestaan!

Metalholic

Hangt een beetje van de soort muziek af he. Bij Rock e.d. niet maar R&B o.i.d. Wel vooral de dames worden er erg goedkoop neergezet.

Iwan

Bij Rock -clips hebben de dames toch meestal ook wel grote borsten en stralen ze ook wel seks uit,
al is het wel wat minder dan in bv House-Dance-Club-clips.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."