Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Christelijke feestdag

Gestart door Iwan, 20 november 2006, 03:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wij kunnen in Nederland best een Christelijke feestdag inruilen voor een Islamitsche Feestdag

Ja, ....
1 (25%)
Nee, ....
3 (75%)
Geen Mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan

Vind je dat het wij in Nederland best een Christelijke Feestdag kunnen omruilen voor een Islamitsche Feestdag?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind van niet, we hebben immers ook geen joodse feestdagen overgenomen.
Als moslims vrij willen op hun islamitsche feestdag dan kunnen ze wel een vrije dag opnemen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

jaantje

Citaat van: Iwan op 25 november 2006, 16:12:40
Ik vind van niet, we hebben immers ook geen joodse feestdagen overgenomen.
Als moslims vrij willen op hun islamitsche feestdag dan kunnen ze wel een vrije dag opnemen.
Ãâ€"TU

Iwan

Al vindt ik wel dat men moslims niet moet kunnen verplichten om op een belangrijke feestdag voor hun te laten werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Ik vind dat we niet hoeven in te ruilen, we kunnen er één toevoegen. Maar ik vind toch dat we onze feestdagen eens goed tegen de loep moeten nemen en kijken, welke nog realistisch zijn. Bedoel bepaalde christelijke feesten kunnen serieus in deze tijd de deur uitgetrapt worden als verplichte nationale vrije dagen. Ik weet een vrije dag is altijd welkom, maar in de moderne economie moeten we soms kiezen tussen wat we prettig vinden en wat er moet gebeuren! 

Iwan

Citaat van: TimT op  8 september 2007, 20:32:09
Ik vind dat we niet hoeven in te ruilen, we kunnen er één toevoegen. Maar ik vind toch dat we onze feestdagen eens goed tegen de loep moeten nemen en kijken, welke nog realistisch zijn. Bedoel bepaalde christelijke feesten kunnen serieus in deze tijd de deur uitgetrapt worden als verplichte nationale vrije dagen. Ik weet een vrije dag is altijd welkom, maar in de moderne economie moeten we soms kiezen tussen wat we prettig vinden en wat er moet gebeuren! 
Dat komt toch in principe neer op ruilen?
Kijken welke christelijke feestdagen nog realistisch zijn en die die dat niet zijn eruit 'trappen'
en een islamitische feestdag erbij invoeren?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."