Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Celine


mary-kate

Citaat van: Celine op  9 maart 2007, 06:57:34
Veel beterschap!!!!

dank je celine
gelukkig gaat het nu al wat beterder wand je word zo moe van al dat gesnotter
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik ben blij dat de griep al een heel einde over is wand je word er echt niet goed van.
Vanmorgen weer even naar buiten geweest en een boodschap gehaald maar ik was moe toen ik terug was.
Verder heb ik 2 brieven geschreven en nu even snel wat posten.
vanavond naar de bar-avond van de scouting,mocht ik eindelijk mee doen kon ik niet omdat ik ziek was dat was balen.nu wil ik wel vanavond wel even gaan dan kunnen hun zien wie ik ben en ik zie wie hun zijn wel zo leuik en handig en dan doe ik a.s. donderdag gewoon weer  mee met de groep hoop ik.Het is dan de eerste keer dus ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan.
Nu ga ik het hier even bij laten en vertel morgen wel hoe de bar-avond is verlopen. Trouwens een bar-avond is een avond alleen voor de leiding gewoon een gezellige avond samen zijn en wat kletsen denk ik zo,zoals hun het zeggen maar ja dat zie ik straks wel  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren naar de bar-avond geweest. Nou het was me wat.Een persoon kende ik nog van vroeger waar ik werkte dus dat scheelde dat ik al iemand kende anders was ik al gauw genoeg meteen weg geweest.Na een tijdje kwam Ivo bij me zitten (ook leiding  van de groep waar ik in kom te zitten) en vertelde bijna de hele avond over wat ze doen met de groep en wat ze allemaal al gedaan hebben.Hij had het ook al over ontgroening als ik erbij kom,nou dat hoeft voor mij allemaal niet zo hoor.Hij zag het volgens mij al helemaal voor zich.En hij was al een naam aan het  verzinnen omdat de leiding daar allemaal een andere naam gebruiken dan hun eigen naam. Opzich wat hij allemaal vertelde leek het wel leuk. Maar toen ik binnen kwam had ik zoiets van ''wat is dit nu weer''? Een vader,moeder en zoon (ivo) en dochter waren allemaal bij de scouting ,heel leuk maar iedereen doet zo kinderachtig.Ze reageren en doen zo kinderlijk ik weet niet of het aan mij ligt ofzo maar ik had zoiets van zit ik hier wel goed.En als er iets besproken word over het magazijn enzo klinkt het zo dom allemaal.dat merkte ik ook toen ik vrijdags meedeed met de carnavals avond, op de houdbaarheids datum word gekeken van wie die fles fris is en die krijgt dan ook dat kind uit die groep terwijl er 3 groepen zijn moet er nog gekeken worden uit welke fled het kind te drinken krijgt,zo raar of ik snap het niet.De verdere avond vond ik eigenlijk niks aan ik probeerde me erbij te voegen maar toch laten ze je links liggen.Er waren er maar 2 die een gesprek aan gingen maar de rest niet en zoveel mensen waren er ook niet.En alles komt zo amateuristisch over soms heb ik het idee dat ze zelf niet weten waar ze mee bezig zijn en dat terwijl ik altijd heb gedacht dat het een goed georganiseerde organisatie was.Maar goed met Ivo heb ik toch nog een gezellige avond gehad en dat is al iets verder kijk ik de aankomende 7 weken wel of het bevalt of niet.Aan de ene kant ben ik nog niet echt positief erover,ik wacht wel af.Je moest ook muntjes kopen als je wat te drinken wou,dus ik koop de muntjes en meteen een glaasje sinas erbij nu heeft die jongen dat muntje er niet vanaf gehouden dus heb ik 1 glaasje fris gratis  :D ik heb er ook niet opgelet moet ik eerlijk zeggen dus geef ik hun de volgende keer wel een muntje extra wand zo oneerlijk ben ik nu ook weer niet.A.s.donderdag gaan we zwemmen dat is de afsluiting van het thema water waar ze mee bezig waren.Ben benieuwd.Arie (ex-collega) ging al eerder naar huis wand zijn broer was jarig maar hij moest nog wel even wat bitterballetjes en frikadelletjes bakken dat kregen we ook nog,wel lekker.Ik wilde niet dircet na een uur weer gaan maar toch vond ik het lang duren van 20.30 tot 01.00 en dat alleen maar aan de bar hangen en wat drinken.Misschien dat het voor hun anders is omdat ze elkaar kennen,maar dan nog 5 uur pfffff.Ik was wel blij dat ik weer naar huis kon,ja sorry hoor. Nee wat ik al eerder zei ik ben nog niet helemaal positief erover.

Vanmorgen ben ik even naar de rommalmarkt geweest en heb een leesboek en een tas gekocht,dat laatste heb ik ook nog geen  *G
Ik ben echt een tassen freak maar dat komt ook omdat ik nog geen geschikte tas heb gevonden waarvan ik zeg ,ja die is het.Zometeen even eten en tv kijken.Door die griep wat al bijna helemaal over is op wat gesnotter en gehoest na voel ik me nog wel erg moe maar ja dat gaat ook wel weer over denk ik,hoop ik  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren was ik in de apotheek en toen ik eruit kwam zag ik dat m'n pa al 2x had gebeld.Ik denk dan is er wat aan de hand wand die beld bijna nooit alleen als het echt nodig is.En ja hoor toen ik thuis kwam had hij de mededeling dat m'n tante was overleden.Voor haar is het goed maar voor ons wel erg natuurlijk.A.s. zaterdag word ze gecremeerd.Ik was gisteravond wel even bij m'n oom geweest.M'n nichtje ,neef met zijn vrouw en dochtertje en hun broer met z'n vriendin waren er (de kinderen van m'n tante) we bleven maar een half uurtje ik wou er gewoon even heen vooral ook voor m'n oom en hij vond het fijn dat ik er was.Toen hij zei van het is goed zo en hun praatte er ook heel makkelijk over was voor mij voldoende om er ''goed'' over te voelen en ik voel ook minder verdriet nu heel raar maar wel goed.Ook omdat ik weet dat ze niet meer wou dat maakt het ook ''makkelijker'' om het te accepteren vind ik.Maar ja zaterdag zal het wel een rot dag zijn denk ik en dan gaan we weer verder.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar ben ik weer na een paar dagen.Laten we met vandaag beginnen.vanmorgen ben ik naar m'n ouders geweest wand van daaruit gingen we een tante ophalen en zo naar de crematie.Ik ben niet meer gaan kijken wand dat vind ik maar eng.Om 14.00 begon de crematie en om half 3 was het alweer afgelopen.het was snel maar we mooi.Daarna naar de koffietafel en om 16.00 was alles voorbij.Ik vond het heel mooi en rustig gegaan ondanks alle verdriet.

Donderdag was ik naar de scouting geweest eerste keer groep mee draaien.We gingen zwemmen.ivo zei al dat het ergens anders was dan in onze woonplaats,maar goed ook anders stond ik verkeerd.Het kwam er ook zo uit van zie maar hoe je daar komt wand hij vroeg niet eens kan je wel daar komen.later kreeg ik van Suzanne een mailtje van kun je daar komen?heb je vervoer? anders pikken we je wel op . Nou dat klinkt toch heel anders of niet?
We gingen zwemmen en af en toe een spelletje tussendoor.Opeens moest ik klaar voor de start af! roepen ik vond het vreselijk echt niks voor mij,maar goed.Toen gingen we de glijbaan af wat nog behoorlijk hard ging ook nog en 1 van de kinderen wou wel met mij naar beneden.dat was wel leuk hun betrekken je er wel bij vind ik ook al kennen ze je niet.De rest van de leiding deed erg raar vond ik alleen suzanne doet normaal en volwassen.Of ik erbij blijf weet ik nog niet ik kijk nog een paar keer en dan zie ik nog wel.Ik vind het toch wel tegen vallen zowel de leiding op suzanne na die erg onvolwassen is en werken met kinderen ben ik niet gewent dus dat vind ik ook erg moeilijk moet ik zeggen,maar ja zoals ik al zei ik ben nog maar 1x geweest. A.s. donderdag gaan we spelletjes doen in het bos.Ben benieuwd hoe dat gaat.

Gisteren moesten we over werken op het werk tot 22.00 en als je om 8.30 bent begonnen is dat erg lang moet ik zeggen maar goed dat het niet te vaak gebeurd.maar het was wel gezellig de sfeer is dan heel anders en je krijgt lekker eten we hadden warm en koud buffet jammie. maar daarna zoek je het echt niet meer om nog te werken met een volle buik pffff.
Maar goed we hebben weer weekeind al is door al dat gedoe wel m'n poets en was werk blijven liggen dus moet ik dat morgen nog doen  :-\ heb ik echt geen zin in maar ja moet he anders heb ik maandag geen schone broek meer om aan te doen  *G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na weer een drukke week is het dan weer eindelijk weekeind.Dinsdag was ik gaan hardlopen.Ik had me een week of wat geleden opgegeven en dinsdag was het dan zover.Het begon om 19.00 en na wat uitleg gingen we hardlopen op de atletiekbaan.Omdat we allemaal beginners zijn deden we het rustig aan.Maar goed ook  *G
We deden 4x 2 minuten nou wat kunnen 2 minuten lang duren zeg phoeboe.Toen weer 2 minuten lopen en toen weer rennen.Ik behoorde tot de laatste 3  *G maar daar geef ik niks om wand na 2x moesten we ons omdraaien en de andere kant uit lopen dus toen rende ik vooraan  Ãâ€"lol
En na die 4x 2 minuten was het afgelopen toen konden we weer naar huis.Ik vond het ook wel genoeg geweest moet ik zeggen.En nu kun je 1 maand proef meedoen om te zien of je het leuk vind of niet en dan kan je lid worden maar tot nu toe bevalt het goed.Pas na 3 dagen voelde ik een beetje spierpijn in mijn knieen.
Dit is veel leuker dan die stomme scouting.

Ik was er gisteren geweest we gingen een speurtocht doen in het clubgebouw.Om 18.20 kwam ik daar aan komt die jongen naar beneden meteen van, alles wat op tafel ligt moet je afblijven wand anders raakt alles door de war en ik heb er veel werk aangehad. Nou hoor ik zeg wees maar niet bang hoor ik blijf er wel vanaf.Geen hallo niks meteen zo'n opmerking,ja daar moet je bij mij niet mee aankomen he.
Toen moesten de ballonnen nog opgeblazen worden en papiertjes erin alles moest nog uitgezet worden dan denk ik ook kan je dat niet eerder doen.De avond begint om half 7 maar pas om 7 uur konden we ermee beginnen met de kids ik vind het schandalig,ja sorry hoor.Dus ons groepje kon niet alle onderdelen doen vanwege tijd gebrek.Alleen Suzanne vroeg regelmatig of het ging en kwam even kijken en bleef even erbij staan.Met haar kan ik nog het beste overweg zij is erg leuk.De andere leiding is waardeloos en erg onvolwassen.Er was 1 leiding van de andere groep erbij zodat we met z'n 4en waren voor ieder groepje een oudere.Opzich met de kids een speurtocht doen was wel leuk ook de tijd vloog voorbij maar voor de rest was het 3x niks op Suzanne na.Ik ga maandag ook afmelden wand dit is niks voor mij.En alleen om Suzanne erbij te blijven wil ik ook niet doen wand je moet toch met iedereen overweg kunnen en niet alleen met 1.Ik merk ook dat zij niet veel op heeft met de andere 2 van de leiding dus waarom zij mee blijft doen weet ik ook niet.Misschien ook wel alleen voor de kinderen.En zoiets moet dan ook nog een week op kamp pff ik hou m'n hart vast.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

vandaag kreeg ik een mail van een ''oud'' collega.Ik had hem al bij de scouting ontmoet maar ik wist niet dat hij daar ook aan mee deed ( ik inmiddels niet meer ik ga me afmelden al krijg ik nog niemand aan de foon)
Hij mailde dat die een vrouw nodog heeft en erg alleen voelt.Ik kreeg zelfs nog een leuk mail kaartje toegestuurd.
Het is een hele leuke man,beetje ouder dan ik.Hij heeft wel een maatje meer maar dat maakt niet uit.Ik weet alleen niet of ik er wel een relatie mee wil.En hij volgens mij wel zo te lezen.Dat liet hij toen al merken maar ik was nog een eindje jonger toen,haha.Ik zie wel hoe het verloopt maar echt verliefd ben ik niet al is hij wel een goede en leuke persoon.Toch wel grappig dat je iemand na zoveel jaar weer tegen komt.

Morgen weer hardlopen,ik heb er wel erg veel zin in.Weer even ontspannen en moe worden.Ik wil er ook mee afvallen dat zu wel mooi zijn.Al heb ik vandaag wel een zakje chips gekocht  :-[ en die is al op  :-\
Morgen ga ik beginnen sporten,afvallen.

Ik ga zo slapen ik voel me zo moe vraag me alleen niet waarvan ik heb wel gewerkt maar toch rustig aan gedaan.
Gisteren ben ik naar de rommelmarkt geweest dat doe ik regelmatig.Ik had alleen een portemonee gekocht,verder ben ik niks tegen gekomen.Soms zie je wel leuke dingen hoor maar dan dnek ik weer ,waar ze ik het neer? of waar laat ik het? en dan laat ik het toch maar weer liggen  ;D
Ik koop alleen nog dingen waar ik wat mee kan doen een leesboek,kleren of tassen anders ben je een hoop geld kwijt en het verdwijnt in de kast dat vind ik zonde.
Meestal ga de rommelmarkt even naar de mac donalds een ijsje eten,sundea ijs met chocolade saus en nootje  Ãâ€"dr

Zo nu ga ik naar bed,even lezen in het boek over Natascha Kampusch die is bijna uit en dan naar dromenland. Ik hoop dat ik goed slaap wand dat wil niet altijd.

Weltrusten allemaal en tot de volgende keer  Ã,¿Ã,»Ã,»
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Pff net weer fklink gerent weer 4x 2 minuten daarna 1x 1 minuut en wat warming-up
Ik hoorde deze keer tot de laatste persoon,ik begon vooraan en na een paar tellen was ik bijna de laatste.
Na de 2e x was ik helemaal de laatste wand dat ander vrouwtje stopte er helemaal mee ze deed alleen het laatste minuutje nog mee.De trainster vroeg al gaat het nog? ik zeg jawel het duurd alleen wat langer,maar dat gaf niks zei ze dat was wel hoop gevend dan voel je je niet zo opgefokt.
Zometeen even douchen de luie zweet eraf wassen  *G en op naar de donderdag dan mag ik weer.
De scouting heb ik ook afgemeld vandaag ik had er gewoon genoeg van en nu voel ik me ook meteen weer beterder en niet meer zo gedwongen.De persoon aan de foon reageerde ook heel gewoon en begrijpelijk dat was wel fijn. Nu ga ik helemaal voor het hardlopen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Net weer flink hardgelopen het ging weer lekker.Ik was nu wel vooraan de hele tijd en voelde me ook helemaal niet zo moe als die andere dagen en dan hou je het ook langer vol moet ik zeggen.Net ook even gtst gekeken en nu nog even wat posten en dan douchen en nog even wat lezen.
En voor je het weet is de week alweer bijna om.Zaterdag even naar de kapper ,weer even een modelletje laten knippen en dan kan ik er weer een paar weekjes tegen.

Groetjes en tot de volgend  keer  Ãâ€"Zw
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Pfff kreeg ik gisteren een mail van een oud collega die ik ook bij de scouting weer tegen kwam.Nu blijkt dat hij nog steeds verliefd op mij is.
Het is een hele leuke man maar ik weet echt niet wat ik moet doen.Hij is heel leuk,lief,zorgzaam,behulpzaam en altijd vrolijk maar ik ben niet echt verliefd al is hij wel erg leuk.En als je er een relatie mee hebt weet ik zeker dat hij alles voor je zal doen en overal mee helpt e in het huishouden een betere vent kan je niet krijgen. Dus iik heb even geen idee wat ik ermee aan moet. Ik denk dat ik gewoon zeg dat we vrienden kunnen zijn en daarna zien we wel wat ervan komt.Hij praat al van samen op de bank tv kijken en zo volgens mij ziet hij het al helemaal voor zich.
Wat is jullie mening erover? Wat kan ik het beste doen?
Ik heb niet zo'n goede ervaring met ''zogenaamde'' vrienden dus ik ben erg voorzichtig ook al weet ik dat hij wel anders is kijk ik toch uit voor ik ergens aan begin. ik ben benieuwd hoe jullie zoiets zouden aanpakken.

Vanmorgen heb ik de ramen gewassen en de was gevouwen.Straks nog even strijken als alles droog is en dan heb ik het alweer gehad.Ramen wassen heb ik een grote hekel aan bah,de rest van het huishouden vind ik niet zo erg.Niet dat ik het graag doe maar ja niet dat ik er een hekel aan heb.
Zometeen nog een kaartje afborduren dan is dat ook weer klaar.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer lekker gerend,We zitten nu op 4x 3 minuten,opzich het rennen gaat wel maar we moesten 1 kant huppelen pfff wat een ellende dat breekt je helemaal zeg phoeboe.Volgende week word het 5x 3 minuten en zo bouwen we het steeds meer op.ik vind het nog steeds heel leuk.Ik heb me zelfs al aangemeld voor de bar dienst nu mag ik in april,mei en juni een paar keer mee helpen achter de bar als er wedstrijden zijn,echt super leuk ik heb er zo'n zin in.Eindelijk iets gevonden wat ik leuk vind en ik voel me er erg goed bij.Ook de mensen daar zijn erg leuk en vriendelijk waardoor ik me meteen op mijn gemak voel en dat is voor mij heel belangrijk.

Morgen nog werken en dan lang weekeind eindelijk ik vind het wel fijn even 3 dagen niks doen en luieren.
Op het werk hebben we gisteren een zakje paaseitjes gekregen.Ik zit sinds 1 januari in de personeels vereniging en er kwam iemand op het idee om een keer met pasen iets te doen i.p.v. met sinterklaas een chocolade letter. ik heb wel al leuke reacties op gehad en ook van die niet gemeende reacties maar ja dat hou je toch.ik ben nu hier en daar aan het polsen om te zien of het was is en of we het volgend jaar weer kunnen doen of niet anders word het weer een choco letter met de sint.Even afwachten.

Zo nu snel even douchen en naar bed wat lezen wand morgen moet ik weer om half 9 beginnen  :-\

Truste allemaal voor wie het nu leest anders nog een fijne dag als je het s'middags leest  :D
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  Ãâ€"Zw

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even naar de rommelmarkt geweest nou dat was echt 3x niks,totaal niks te doen.Daarna maar naar de mac.donalds geweest een big mac gehaald dan heb ik toch wat gehad  ;D
Zometeen nog wat brieven pennen en wat lezen of borderen en dan rond 16.00 naar m'n ouders.ik zou daar gaan eten i.p.v. al dat uitgebreide paas toestand.Niet dat ik echt veel zin heb maar goed.

Gisteren ben ik naar de musical The Wiz geweest het was wel leuk maar om nu te zeggen een aanrader nee eerlijk gezegt niet.

Zo nu nog even wat posten en dan lekker lui met de benen op de bank  *G

Doeiii Ãâ€"Zw
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo weer even snel wat miepen wand ik ben de hele week druk geweest. Vanavond fonduen,lekker.
Op het werk is het hopeloos ik word er echt niet goed van. Dinsdag en donderdag weer flink gerent ik behoor nu bij de laatste 2 maar het gaat goed.
Morgen vertel ik wat de hele week is gebeurd,nu moet ik gaan  :'(

Doeiiiiiii
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Pff vanmorgen op de rommelmarkt gestaan nou je kunt beter zeggen gehangen wand het was 3x niks ik had maar 2 euro verdiend  :'( niet de moeite waard dus.
Vrijdag een ''oud'' collega van 15 jaar terug op visite gehad.Ik kwam hem op de scouting weer tegen enzo even e-mail uitgewisseld.Vrijdag hadden we gefondued het was wel lekker al zeg ik het zelf  *G ik had alles klaar gemaakt. Ondertussen wat gekletst en tv gekeken,so you wanne be a pop star. Om half 12 ging die weer naar huis pfff eindelijk wand ik ben niet gewent zolang op te blijven.Ik merk wel dat hij een relatie met me wil maar ik heb er geen behoefte aan en dat heb ik ook al eerder gezegt,gewoon vrienden oke maar meer ook niet.

Morgen weer werken ik zie er zo tegen op he  :-[ .het loopt weer niet lekker en dan baal je als een stekker en ga je met zoveel tegen zin niet normaal meer.Over 2 weken heb ik een weekje vakantie en dan eindelijk rust maar ja die ene week is ook zo om hoor,helaas.

Donderdag weer hardgelopen het liep voor geen meter jose en ik blijven steeds de laatste opzich heb ik er geen problemen mee maar toch is het vervelend wand iedereen moet wachten of ze moeten terug lopen om ons er weer bij te halen.Jose vroeg al blijf je erbij? ik zeg ik wel ik vind het leuk ook al ga ik niet zo snel.Oke zegt ze dan blijf ik er ook bij wand vorige week had ik er eigenlijk mee willen stoppen.ik zeg waarom?alleen omdat je achter blijft,en ik dan ik loop toch ook niet voorop.Nee zegt ze daar heb je gelijk in. Ik stelde voor om samen te lopen die 2 avonden en dat vond ze wel goed wand samen lopen gaat ook veel beter en nu blijft ze er ook bij  Ãâ€"TU
Dus dat word nog gezellig.

Zo nu ga ik even douchen en dan op de bank liggen wand ik ben zo moe.

Tot de volgende keer  Ãâ€"Zw
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

na een behoorlijke heftige dag heb ik rust nodig  Ãâ€"ph
Ik heb me net een gastenboek aangemaakt dat vidn ik altijd wel leuk.Zin om eens langs te komen kijk dan op
http://keep-on-singing.mygb.nl
Ik probeer er een leuk boek van te maken met van alles en nog wat.

Gister weer hardgelopen 3x 5 minuten  æ nou de eerste 2x ging goed maar de laatste 5 minuten waren erg zwaar.
Morgen weer hetzelfde en volgende week 1x 7 minuten en 1x 8 minuten
Jose en ik zijn nog steeds de hekkensluiter  *G maar ja maakt niet uit we hebben er  Ãâ€"OÃâ€" in en omdat ik ermee doorga gaat zij ook verder anders was ze gestopt zei ze. ik zeg ook je gaat gewoon door doe ik ook.
Dus dat word nog lachen

Morgen weer werken  :( en vrijdag gaan we met 3 personen van de p.v. naar de lokatie waar we het zomerfeest gaan houden,ik ben benieuwd hoe het daar is.Ik vind het wel leuk om mee te gaan dan hoef ik weer niet te werken  Ãâ€"lol goed he. Ãâ€"TU
Ik zal blij zijn als het volgende week vrijdag is dan begint mijn weekje vakantie  Ãâ€"cc ðd ââ,¬â,,¢Ã¢â,¬ËœÃ¢â,¬ËœÃ¢â,¬â,,¢Ã¢â,¬â,,¢Ã¢â,¬Ëœ Ãâ€"D Ãâ€"sa ñíø
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag heb ik bij de sportvereniging geholpen achter de bar dat was wel leuk.Ik heb frikandellen,kroketten en hamburgeers gebakken,soep geroerd en knak opgewarmd.Broodjes open gesneden broodjes kaas gemaakt en van alles bij gevuld en koffie gezet.Toch best veel al zeg ik het zelf maar wel leuk.We begonnen om 9.30 en om 16.15 fietste ik weer naar huis toe.ik was ook wel blij dat het klaar was wand om 15.00 had ik het wel gehad.Er was veel verkocht en op het laatst veel ijs.In het begin liep het voor geen meter maar nadat rond 12 uur iemand een broodje frikandel kwam kopen ging het steeds beter en hadden we ook wat te doen.
Ik ben blij dat ik nu thuis ben.Ik vond het wel leuk anders had ik toch maar de hele dag lui op de bank gezeten,wat ook wel eens lekker is hoor.

Volgende week nog werken en dan een weekje vrij,heerlijk even niks doen en net waar je zin in hebt.
Ze missen me daar toch niet dus kan ik net zo goed het hele jaar vrij nemen,jammer dat ik niet zoveel dagen heb  *G

Zometeen nog even stofzuigen en dan ben ik klaar en doe de rest van de avond niks meer.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na alweer een rot dag op het werk ben ik eindelijk weer thuis.Net even gegeten en nu snel wat posten.En straks weer wat tv kijken (gtst  ;D) en wat lezen als ik eraan toe kom.
Vandaag weer een brief gehad van een penpall dat was wel leuk dat heb ik weer wat te lezen.ik schrijf graag,ook met andere mensen.Zo heb je ook weer eens wat anders in je brievenbus dan alleen maar rekeningen en zo leer je ook weer wat mensen ''kennen''. Op papier dan maar dat is wel leuk,vind ik.

Wat is  het weer lekker he.Ik hoop dat het volgende week ook zo is wand dan heb ik VAKANTIE  ø Ãâ€"hc ðd ââ,¬â,,¢Ã¢â,¬ËœÃ¢â,¬ËœÃ¢â,¬â,,¢Ã¢â,¬â,,¢Ã¢â,¬Ëœ Ãâ€"D Ãâ€"sa
maar dat wisten jullie al  ;D *G

Echt veel heb ik niet meer meegemaakt.Verder na het keukendagje bij de vereniging  niks meer mee gemaakt
doeiiiiiiii tot de volgende keer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Altijd weer leuke stukjes MK ;)

Ik lees dat je het niet naar je zin heb op je werk.. Misschien moet je eens naar een andere baan uitkijken of een gesprek aangaan met je baas..
Niks is zo erg, als met tegenzin naar je werk gaan.. Succes!!

mary-kate

Citaat van: Dee-E op 23 april 2007, 19:49:49
Altijd weer leuke stukjes MK ;)

Ik lees dat je het niet naar je zin heb op je werk.. Misschien moet je eens naar een andere baan uitkijken of een gesprek aangaan met je baas..
Niks is zo erg, als met tegenzin naar je werk gaan.. Succes!!

bedankt Dee-E

ja op het werk is het echt hopeloos.het is nu erg moeilijk om werk te vinden zeker voor langere tijd anders was ik allang weggeweest. we hebben nu een nieuwe baas ik kon er goed mee opschieten en in een keer is het afgelopen net of alles wat ik zei tegen me gebruikt word. ik ben wel bezig om naar een andere afdeling overgeplaatst te worden wie weet lukt dat,ik hoop van wel niet dat  het daar erg leuk is maar dan ben ik teminste van deze mensen af en dan krijg ik even rust
Life can be so beautyfull
so follow your heart