Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Potloodventer

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 19:22:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Heeft iemand hier ervaring met een potlood-venter?
en hoe reageerder je erop of hoe zou je erop reageren als je zoiets zou overkomen


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

jaantje

Ik heb het als klein kind weleens meegemaakt,vond het heel eng toen :(

Lynn

Ik zou hem ook uitlachen :)

Joost


mary-kate

nog nooit meegemaakt gelukkig
als je jong bent zul je er inderdaad flink van schrikken maar als je wat ouder bent lach je erom
het voordeel van die mensen is ze doen je niks ze waaien alleen hun jas open
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Dity

Een keer zo iemand tegengekomen toen ik een jaar of 8 was, ben toen hard weggerend, vond het maar eng hoor
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Celine

Net als Dity en Jaantje kwam ik als kind zo'n potloodventer tegen. Ik was aan het paardrijden en schrok enorm. Ben toen keihard weggegalopeerd.


bertus

nog niet meegemaakt, ik zal waarschijnlijk onverschillig mn wenkbrauw optrekken en doorlopen

Layla

Mijn nichtje heeft wel eens zo'n gast gezien toen ze nog heel klein was... dat vind ik wel heel erg. Aan een klein meisje zoiets laten zien.

Iwan

Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk ook niet dat potloodventers zoiets snel bij een man zullen doen
daar het zelf ook meestal mannen zijn. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat een man zijn potloodje
aan mij toont als het een vrouw zou zijn, zou ik het wel grappig vinden denk ik, waarschijnlijk omdat een vrouw
als minder dreigend overkomt, ook in zo'n situatie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Citaat van: Iwan op 21 januari 2008, 23:29:57
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk ook niet dat potloodventers zoiets snel bij een man zullen doen
daar het zelf ook meestal mannen zijn. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat een man zijn potloodje
aan mij toont als het een vrouw zou zijn, zou ik het wel grappig vinden denk ik, waarschijnlijk omdat een vrouw
als minder dreigend overkomt, ook in zo'n situatie.

is de juiste term bij een vrouw niet puntenslijpventer?  ;D

Iwan

Citaat van: bertus op 22 januari 2008, 00:29:33
Citaat van: Iwan op 21 januari 2008, 23:29:57
Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk ook niet dat potloodventers zoiets snel bij een man zullen doen
daar het zelf ook meestal mannen zijn. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat een man zijn potloodje
aan mij toont als het een vrouw zou zijn, zou ik het wel grappig vinden denk ik, waarschijnlijk omdat een vrouw
als minder dreigend overkomt, ook in zo'n situatie.

is de juiste term bij een vrouw niet puntenslijpventer?  ;D
Ik dacht een showdoos of kijkdoosventster.
Citaat van: Layla op  8 juli 2007, 20:52:14
Mijn nichtje heeft wel eens zo'n gast gezien toen ze nog heel klein was... dat vind ik wel heel erg.
Aan een klein meisje zoiets laten zien.
Dat ze het aan volwassenen laten zien is natuurlijk al vervelend, maar aan kleine kinderen is inderdaad heel erg.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."