Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Gestart door Iwan, 24 augustus 2009, 23:07:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.
De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd
door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig
toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden
tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben.
Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.

              http://www.youtube.com/v/Me8Aa6-TNEg&hl=nl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6

Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken,
meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels,
lange tijd onder water kunnen zijn
), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten.
Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.

Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan.
Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.

In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen
en graancirkels.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Vier labaratoria hebben met de modernste technieken geprobeerd het DNA van de Mexicaanse
alien-baby te achterhalen. Het resultaat is schokkend: het schepsel heeft namelijk geen DNA.
Voor UFO-onderzoeker Jaime Maussan is het de meest raadselachtige ontdekking in zijn leven.
Volgens hem is er meer bewijs dat het wezen niet van de aarde komt.

Geen grap
Zo overleed de eigenaar op mysterieuze wijze, net nadat hij de 'alien' had gevonden.
Maussan dacht eerst aan een slechte grap. Zo leek het op een gevilde aap, maar dat is niet het geval.

"We hebben monsters van weefsel, botten, haar en huid opgestuurd naar drie labaratoria in Mexico
en één in Canada. Maar allen konden ze geen resultaat geven wegens het ontbreken van DNA.
"

Onaards lichaam
Het zou volgens Maussan zeker om een buitenaardse levensvorm gaan, gezien het vreemde lichaam.
De huid is van een heel andere structuur, het lichaam is zeer klein in vergelijking met zijn hoofd,
en de ogen, hersenen en het binnenoor zijn vele groter dan bij aardse levende wezens, zo meldt Bild





©spitsnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Volgens boeren uit het Mexicaanse Metepec heeft de alien-baby die de laatste tijd
in het nieuws is, nog een broertje. Enig verschil: dit wezen is niet dood.

"Ik heb zo'n tweede beest gezien, levend!" zegt de 36-jarige Francisco Garcia.
"Het was een mannetjes, ongeveer zeventig centimeter groot.
Ik zag hoe hij onder de deur van de ranch doorkroop en snel wegrende.
"

Menselijke kenmerken
"Ik heb veel dieren, maar zo'n schepsel heb ik nog nooit gezien. Het had de tanden van een vleeseter
en had een zeer grote schedel
". Dat laatste wijst volgens onderzoekers op een hoge intelligentie.
Verder had het beest kenmerken van een hagedis, zoals de tanden, maar ook menselijke uiterlijkheden.
De gewrichten en het oor lijken erg op dat van een modern mens, zo meldt Bild.

Het beest is nog niet gevangen. Zijn overleden 'broertje' wel.
Wetenschappers concludeerden na lang onderzoek dat het beest geen DNA heeft.





Ã,©spitsnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."