Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Heb je nog dingen bewaard uit je vorige relaties?

Gestart door TimT, 7 december 2009, 15:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Kwam vandaag bij het opruimen van de kast nog haarelastiekjes en koortslipcreme tegen, denk ook van een ex van mij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 10 december 2011, 20:30:00
Van mijn vorige relatie, met Starlight, heb ik volgens mij niets meer bewaard, behalve de foto's die op het forum staan.  ;D
Vandaag bij het opruimen kwam ik nog een nachthemdje tegen van Linda...
en 2 kaartjes en een brief van Kim
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Gedaan is voor mij ook gedaan.
Ik hoef dan geen briefjes meer te vinden of bij te houden, geen foto's, geen cadeautjes.
Ik doe alles weg.

Iwan

Citaat van: little_mermaid op 29 oktober 2013, 21:13:13
Gedaan is voor mij ook gedaan.
Ik hoef dan geen briefjes meer te vinden of bij te houden, geen foto's, geen cadeautjes.
Ik doe alles weg.
Ik zou dat niet kunnen, mijn ex heeft toch deel uitgemaakt van een periode van mijn leven,
misschien achteraf geen positieve periode, maar toch zou ik het niet kunnen om die periode
proberen uit te wissen door alle memorabilia van die periode te verwijderen.
Kan me natuurlijk voorstellen dat wanneer ik een nieuwe vriendin zou hebben dat zij er geen prijs op zou stellen
wanneer ik overal foto's van mijn ex heb staan of andere dingen die ik van haar gekregen heb.
Ik zou ze dan eerder uit het zicht bewaren dan dat ik ze helemaal weg zou doen.
Op mijn computer heb ik bv ook nog foto's staan van mijn exen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Citaat van: Iwan op  3 december 2013, 23:26:17
Citaat van: little_mermaid op 29 oktober 2013, 21:13:13
Gedaan is voor mij ook gedaan.
Ik hoef dan geen briefjes meer te vinden of bij te houden, geen foto's, geen cadeautjes.
Ik doe alles weg.
Ik zou dat niet kunnen, mijn ex heeft toch deel uitgemaakt van een periode van mijn leven,
misschien achteraf geen positieve periode, maar toch zou ik het niet kunnen om die periode
proberen uit te wissen door alle memorabilia van die periode te verwijderen.
Kan me natuurlijk voorstellen dat wanneer ik een nieuwe vriendin zou hebben dat zij er geen prijs op zou stellen
wanneer ik overal foto's van mijn ex heb staan of andere dingen die ik van haar gekregen heb.
Ik zou ze dan eerder uit het zicht bewaren dan dat ik ze helemaal weg zou doen.
Op mijn computer heb ik bv ook nog foto's staan van mijn exen.

Heb daar geen problemen mee.
Gedaan is gedaan, en komt ook nooit meer terug.
Waarom dan dingen van mijn ex bij houden???
Dan kijk ik liever naar de toekomst, de toekomst dat mij terug een nieuwe liefde brengt.
Een nieuwe liefde waar ik dan mooie momenten wil beleven, dingen uitwisselen...  Dan wil ik niets meer van mijn ex terug vinden.
Toch niet op materieel vlak, herinneringen komen altijd wel eens boven.  Maar die overheersen niet de momenten met mijn nieuwe liefde.

Iwan



Citaat van: little_mermaid op  4 december 2013, 16:34:15
Citaat van: Iwan op  3 december 2013, 23:26:17
Citaat van: little_mermaid op 29 oktober 2013, 21:13:13
Gedaan is voor mij ook gedaan.
Ik hoef dan geen briefjes meer te vinden of bij te houden, geen foto's, geen cadeautjes.
Ik doe alles weg.
Ik zou dat niet kunnen, mijn ex heeft toch deel uitgemaakt van een periode van mijn leven,
misschien achteraf geen positieve periode, maar toch zou ik het niet kunnen om die periode
proberen uit te wissen door alle memorabilia van die periode te verwijderen.
Kan me natuurlijk voorstellen dat wanneer ik een nieuwe vriendin zou hebben dat zij er geen prijs op zou stellen
wanneer ik overal foto's van mijn ex heb staan of andere dingen die ik van haar gekregen heb.
Ik zou ze dan eerder uit het zicht bewaren dan dat ik ze helemaal weg zou doen.
Op mijn computer heb ik bv ook nog foto's staan van mijn exen.

Heb daar geen problemen mee.
Gedaan is gedaan, en komt ook nooit meer terug.
Waarom dan dingen van mijn ex bij houden???
Dan kijk ik liever naar de toekomst, de toekomst dat mij terug een nieuwe liefde brengt.
Een nieuwe liefde waar ik dan mooie momenten wil beleven, dingen uitwisselen...  Dan wil ik niets meer van mijn ex terug vinden.
Toch niet op materieel vlak, herinneringen komen altijd wel eens boven.  Maar die overheersen niet de momenten met mijn nieuwe liefde.
Ik heb sowieso moeite met dingen weggooien, heb nog allemaal oude kerstkaartjes en geboortekaartjes, spulletje van school,
dingen van mijn vader die eigenlijk wel weg kunnen, brieven en kaartjes....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Citaat van: Iwan op  4 december 2013, 17:04:17


Citaat van: little_mermaid op  4 december 2013, 16:34:15
Citaat van: Iwan op  3 december 2013, 23:26:17
Citaat van: little_mermaid op 29 oktober 2013, 21:13:13
Gedaan is voor mij ook gedaan.
Ik hoef dan geen briefjes meer te vinden of bij te houden, geen foto's, geen cadeautjes.
Ik doe alles weg.
Ik zou dat niet kunnen, mijn ex heeft toch deel uitgemaakt van een periode van mijn leven,
misschien achteraf geen positieve periode, maar toch zou ik het niet kunnen om die periode
proberen uit te wissen door alle memorabilia van die periode te verwijderen.
Kan me natuurlijk voorstellen dat wanneer ik een nieuwe vriendin zou hebben dat zij er geen prijs op zou stellen
wanneer ik overal foto's van mijn ex heb staan of andere dingen die ik van haar gekregen heb.
Ik zou ze dan eerder uit het zicht bewaren dan dat ik ze helemaal weg zou doen.
Op mijn computer heb ik bv ook nog foto's staan van mijn exen.

Heb daar geen problemen mee.
Gedaan is gedaan, en komt ook nooit meer terug.
Waarom dan dingen van mijn ex bij houden???
Dan kijk ik liever naar de toekomst, de toekomst dat mij terug een nieuwe liefde brengt.
Een nieuwe liefde waar ik dan mooie momenten wil beleven, dingen uitwisselen...  Dan wil ik niets meer van mijn ex terug vinden.
Toch niet op materieel vlak, herinneringen komen altijd wel eens boven.  Maar die overheersen niet de momenten met mijn nieuwe liefde.
Ik heb sowieso moeite met dingen weggooien, heb nog allemaal oude kerstkaartjes en geboortekaartjes, spulletje van school,
dingen van mijn vader die eigenlijk wel weg kunnen, brieven en kaartjes....

Daar hou ik ook allemaal niet aan.
Dat is allemaal weg bij mij.

Goitske

Ik heb niks meer van mijn "ex" naja was ook maar een blauwe maandag zeg maar... heb wel weer wat contact via facebook. Wat ik heb belangrijkste vind is hoe Marcel er dan over denkt, het maakt hem allemaal niks uit en vindt het prima ook als ik hem evt weer zou willen ontmoeten ofzo dat zou hij ook prima vinden hij weet dat ik voor hem gekozen heb

Iwan

Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:47:57
Ik heb niks meer van mijn "ex" naja was ook maar een blauwe maandag zeg maar... heb wel weer wat contact via facebook. Wat ik heb belangrijkste vind is hoe Marcel er dan over denkt, het maakt hem allemaal niks uit en vindt het prima ook als ik hem evt weer zou willen ontmoeten ofzo dat zou hij ook prima vinden hij weet dat ik voor hem gekozen heb
Ik heb ook nog brieven van jou, en kaartjes......    (niet dat wij ex-en van elkaar zijn ofzo  ;D)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Citaat van: Iwan op  6 december 2013, 18:49:41
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:47:57
Ik heb niks meer van mijn "ex" naja was ook maar een blauwe maandag zeg maar... heb wel weer wat contact via facebook. Wat ik heb belangrijkste vind is hoe Marcel er dan over denkt, het maakt hem allemaal niks uit en vindt het prima ook als ik hem evt weer zou willen ontmoeten ofzo dat zou hij ook prima vinden hij weet dat ik voor hem gekozen heb
Ik heb ook nog brieven van jou, en kaartjes......    (niet dat wij ex-en van elkaar zijn ofzo  ;D)

Ik wou al zeggen lig ik al op het stapeltje exen dan heb ik wat gemist!

Iwan



Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:50:15
Citaat van: Iwan op  6 december 2013, 18:49:41
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:47:57
Ik heb niks meer van mijn "ex" naja was ook maar een blauwe maandag zeg maar... heb wel weer wat contact via facebook.
Wat ik heb belangrijkste vind is hoe Marcel er dan over denkt, het maakt hem allemaal niks uit en vindt het prima
ook als ik hem evt weer zou willen ontmoeten ofzo dat zou hij ook prima vinden hij weet dat ik voor hem gekozen heb
Ik heb ook nog brieven van jou, en kaartjes......    (niet dat wij ex-en van elkaar zijn ofzo  ;D)

Ik wou al zeggen lig ik al op het stapeltje exen dan heb ik wat gemist!
Toen wij vakantiewerk deden in het ziekenhuis samen, dachten onze collega's wel dat wij wat hadden......
Waarschijnlijk ook omdat wij die indruk wekten door hand-in-hand door het ziekenhuis te lopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Citaat van: Iwan op  6 december 2013, 18:53:11


Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:50:15
Citaat van: Iwan op  6 december 2013, 18:49:41
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:47:57
Ik heb niks meer van mijn "ex" naja was ook maar een blauwe maandag zeg maar... heb wel weer wat contact via facebook.
Wat ik heb belangrijkste vind is hoe Marcel er dan over denkt, het maakt hem allemaal niks uit en vindt het prima
ook als ik hem evt weer zou willen ontmoeten ofzo dat zou hij ook prima vinden hij weet dat ik voor hem gekozen heb
Ik heb ook nog brieven van jou, en kaartjes......    (niet dat wij ex-en van elkaar zijn ofzo  ;D)

Ik wou al zeggen lig ik al op het stapeltje exen dan heb ik wat gemist!
Toen wij vakantiewerk deden in het ziekenhuis samen, dachten onze collega's wel dat wij wat hadden......
Waarschijnlijk ook omdat wij die indruk wekten door hand-in-hand door het ziekenhuis te lopen.

Daar zijn we pas mee begonnen omdat we hun gezeur zat waren! Maja zaten ook nogal met een apart groepje!

liezie

Ik heb geen spulletjes meer van mijn vroegere relaties, heb daar volledig schoon schip mee gemaakt.
Ben ondertussen ook al bijna 10 jaar gelukkig met mijn huidige relatie.

Iwan



Citaat van: Iwan op  1 september 2010, 22:55:15


Citaat van: Margje op  1 september 2010, 22:06:34
Citaat van: Iwan op  1 september 2010, 11:19:52
Citaat van: Margje op  1 september 2010, 09:57:44
Citaat van: Iwan op 31 augustus 2010, 20:41:08
Van Margje heb ik ooit eens een boxershort gekregen, die heb ik nog jaren gehad. Het was mijn favoriete boxer,
maarja op een gegeven moment ging die stuk omdat hij versleten was, toen heb ik hem toch maar weggegooid.

Het is toch wel fijn dat dingen zo gewaardeerd worden ;) Maar het was wel een mooie :)
Ja, had ik gekregen met valentijn geloof ik,
voelde me best wel lullig omdat ik niets voor jou had toen, maarja zo zijn mannen he.  ;D


Gut...dat je dat nog weet...wat een romantisch valentijnscadeau zeg haha :)
Ik weet het nog omdat het heel lang mijn lievelingsboxer was en ik voor jou een lullig muziekmakend roosje gekocht had.  :-[

Nog ter verduidelijking ... de boxershort had Margje nieuw en voor mij gekocht.... niet dat het een boxershort van haar was.

Citaat van: liezie op  8 november 2014, 17:27:10
Ik heb geen spulletjes meer van mijn vroegere relaties, heb daar volledig schoon schip mee gemaakt.
Ben ondertussen ook al bijna 10 jaar gelukkig met mijn huidige relatie.
Maar sommige geschenken die je van een vorige relatie hebt gekregen kunnen toch een mooi aandenken zijn
aan jullie tijd samen. Of liefdesbrieven die je van hem kreeg.... zoiets als brieven zou ik nooit wegdoen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

liezie

Citaat van: Iwan op  8 november 2014, 17:32:07


Citaat van: liezie op  8 november 2014, 17:27:10
Ik heb geen spulletjes meer van mijn vroegere relaties, heb daar volledig schoon schip mee gemaakt.
Ben ondertussen ook al bijna 10 jaar gelukkig met mijn huidige relatie.
Maar sommige geschenken die je van een vorige relatie hebt gekregen kunnen toch een mooi aandenken zijn
aan jullie tijd samen. Of liefdesbrieven die je van hem kreeg.... zoiets als brieven zou ik nooit wegdoen.

Ik heb daar geen behoefte aan.  Ik leef in de toekomst, niet in het verleden.
Moest ik nu na al die jaren nog spulletjes bewaard hebben van mijn ex, zou er wel iets serieus mis zijn.
Zou ook niet eerlijk zijn tegenover mijn huidige partner. 

Kim

Ik heb nog alle brieven en kaartenen van mijn ex. Waarom zou er nu serieus iets mis moeten
zijn met mijn huidige relatie dan? Ook mijn verleden hoort bij mij en heeft mij gemaakt tot de
persoon die ik nu ben. Ik koester mijn verleden en hecht waarde aan herinneringen ook als ze
niet zo fijn zijn. Mijn vriend weet dat ik nog alle brieven, kaarten en foto's heb, maar hij vindt
dit niet vervelend. Ik kan mijn herinneringen niet ongedaan maken...ze zijn er en ik vind het
fijn om te bewaren.

liezie

Ik heb daar een andere mening over.
Ik leef in het heden, niet in het verleden.
En mijn ex'en zijn niet voor niets mijn ex'en.  Ik hecht veel meer waarde aan de mensen die ik nu in mijn leven heb.

Nevyn

Van nr. 1 heb ik enkel nog wat foto's en een ring. Om één of andere reden heb ik daar nooit afstand van kunnen doen. Ik draag hem niet, maar heb hem ook niet weggegooid.

Van nr. 2 heb ik inmiddels weer heel veel. We zijn 8 jaar uit elkaar geweest. Hebben altijd contact gehouden en heel veel dingen van hem heb ik nooit weg kunnen doen. Zijn kaarten, zijn mails, maar ook zijn sms'jes heb ik nog steeds bijna allemaal.

Van nr. 3 heb ik nog één foto. Dat is ook voldoende.

Van nr. 4 heb ik nog heel veel. We hebben 4 jaar samengewoond en in zo'n periode koop je ook veel samen, dus veel spullen in huis doen nog aan hem denken. Verder heb ik al zijn liefdesbrieven, kaarten en de weinige foto's die van ons gemaakt zijn nog. De liefdesbrieven wil ik binnenkort wel weg doen. Die hebben momenteel nog maar weinig waarde voor me.

Jetheu

Ja, een aantal mappen op mijn computer met flink wat leuke foto`s van vakanties en uitjes.