Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Brits gezin filmt geest in slaapkamer

Gestart door Iwan, 30 maart 2011, 21:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Brits gezin filmt geest in slaapkamer

Een Britse familie heeft een exorcist in de arm genomen, nadat het naar eigen zeggen al jarenlang
geteisterd wordt door een klopgeest. Het gezin heeft de treiterijen van de spook zelfs vastgelegd op video.

Lisa Manning en haar kinderen Ellie (11) en Jaydon (6) zijn hun huis al meerdere keren ontvlucht,
nadat er bizarre dingen gebeurden. Zo vlogen er in de keuken potten en pannen door de lucht,
ging de luxaflex op en neer, het licht aan en uit en openden lades uit zichzelf. Vorige week nog
waren de drie genoodzaakt via het raam de woning te verlaten, aangezien de deur
op miraculeuze wijze zelf in het slot was gevallen. Tenminste, dat beweren de Mannings natuurlijk.

Een geestverdrijver adviseert het gezin een kruisbeeld te dragen. Het helpt echter weinig,
zo laat een zelf opgenomen video zien. Lisa Manning: ,,Ik heb de videocamera geplaatst,
om te bewijzen dat de geest bestaat. Het is alsof ik woon in een enge film.
"
In de reacties onder de video op YouTube is echter te lezen dat weinig mensen het bewijs overtuigend vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik geloof niet zo in geesten, denk dus ook dat dit filmpje nep is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Man fotografeert 'spook' in ziekenhuis

Leeds - Toen Andrew Milburn uit Leeds een foto maakte vanuit zijn werk in het ziekenhuis,
had hij niet gedacht dat zijn kiekje wereldwijd gedeeld zou gaan worden.

Milburn was met zijn eerste nachtdienst begonnen op de kinderafdeling van ziekenhuis Leeds General Infirmary.
Hij stuurde de foto via Snapchat naar zijn vriendin. Toen ze beter keken zagen ze een verschijning op de foto.
'Ik heb nooit in geesten geloofd', vertelt Milburn tegen de Britse krant Mirror. Nu twijfelt hij echter.

Milburn plaatste de foto op Facebook en kreeg duizenden reacties en likes. 'Het werd zelfs gedeeld in Amerika'.
De 21-jarige Brit ontkent dat hij een fotobewerkingsprogramma heeft gebruikt.

Sinds de beruchte foto durven enkele collega's niet naar de wc te gaan.
'Een paar collega's horen ook voetstappen, terwijl er niemand is.'


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

nee ik geloof het ook niet
Ik kijk wel eens Ghost hunters maar dat komt bij hun ook niet geloofwaardig over vind ik
Ik wil het graag geloven maar moet wel duidelijke dingen horen en zien anders weet ik niet of het wel echt is
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Citaat van: Iwan op  3 april 2011, 13:00:29
Ik geloof niet zo in geesten, denk dus ook dat dit filmpje nep is.

Misschien staat de kast een beetje scheef dan gaat de deur ook vanzelf open
Life can be so beautyfull
so follow your heart