Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Peuter krijgt boete van 120 euro voor wildplassen

Gestart door Iwan, 15 februari 2012, 11:37:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Peuter krijgt boete van 120 euro voor wildplassen

Een 3-jarig jongetje uit Amsterdam heeft van een agent een boete van 120 euro gekregen
omdat hij stond te plassen aan de kant van de weg. Toen zijn moeder hem van de peuterspeelzaal
haalde kon hij zijn plas niet langer ophouden.

De moeder besloot daarom het jongetje op straat te laten plassen.
Op dat moment kwam er een motoragent voorbij. De moeder is woest, zo schrijft De Telegraaf.
Ze wil echter niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan zal gaan treiteren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Iwan



Citaat van: telegraaf.nl
Wildplaskleuter blijkt verzinsel

De moeder die van de Amsterdamse politie een boete zou hebben gekregen omdat haar 3-jarige zoontje
op straat plaste, blijkt het verhaal uit haar duim te hebben gezogen om geld van een kennis los te troggelen.

De vrouw hing binnen haar familie en vriendenkring het zielige verhaal op dat haar zoontje,
die kampt met blaasproblemen, op straat had geplast en dat een motoragent dat
met een boete van 120 euro had bestraft. Zij vond een kennis bereid dit geld aan haar te betalen.

Nadat heel Nederland verbolgen over de Amsterdamse politie heen viel, biechtte de moeder vandaag
uiteindelijk tegenover De Telegraaf de ware toedracht op. Voor de hoofdstedelijke agenten had de leugen
van de vrouw vervelende gevolgen, want zij werden op straat voortdurend geconfronteerd met burgers
die ze verweten alleen op plassende kinderen te jagen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik vind dat die moeder voor dat verzinsel wel een boete mag krijgen!
Van laten we zeggen zo'n €120,00.

Iwan

Ik vond het een vreemd verhaal en mijn eerst reactie was dan ook, typisch weer de Nederlandse politie,
maar later bedacht ik mij dat een kind volgens mij geen boete kan krijgen en dat dus eigenlijk de moeder beboet is.
Achteraf blijkt het dus een leugen te zijn geweest van de moeder om geld af te troggelen van een kennis....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."