Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Cadeau tips

Gestart door Iwan, 9 maart 2012, 14:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ik heb altijd veel moeite met het bedenken wat voor een cadeautje ik kan geven op een verjaardag.
In dit topic kun je aangeven voor wie je een cadeautje zoekt en wellicht dat de overige forumleden je leuke suggesties kunnen geven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zoek een cadeautje voor een mevrouw, zij wordt 25 jaar, heeft een man en een kind...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik heb er eigenlijk nooit zoveel moeite mee, behalve voor mijn eigen man, maar verder lukt het vaak wel.

Iwan, als je tips wilt is het ook handig te vertellen wat je te besteden hebt en waar die mevr van houdt.

Wat ik vaak geef als ik het echt niet weet waar iemand echt van houdt:
een mandje gevuld met wat luxe chocola, petitfours, (sapje,) luxe koffiesachets ed en dan met een mooi folietje en een strikje dichtmaken.
of een koffiemandje
of een theemandje
of een verzorgingsmandje met maskertjes, doucheflaconnetjes, geurtje enz

Ik vind altijd leuk om iemand te geven (mits ze er van houden natuurlijk):
een boek, knutselspulletjes, bakspulletjes, tuin/plantspulletjes, mooie kaars

carola

cadeaubon, vvvbon, douchegel met geurtje, leuk bloemetje

Iwan

Ik zoek een cadeautje voor een man die wordt 34 jaar gaat worden,
heeft een vriendin en net een nieuw huis, zijn beroep is vrachtwagenchauffeur.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

hobby's? dingen waar hij van houdt/lekker vindt?

Margje

Iets van FC Groningen  :P

Iwan

Ik zoek iets leuks om op te sturen naar Taiwan, een voormalig penvriendin van mij woont daar en wij hebben afgesproken om elkaar iets leuks te sturen.
Zij houd van Hello Kitty spulletjes, daar schijnen Aziaten dol op te zijn en zij kent Nijntje ook, die heet daar Miffi ofzo, dus ik dacht om zoiets aan haar
te sturen.... Iemand nog een leuk idee?

Heb wel tegen haar gezegd dat ze het niet te duur moet maken... Ze was eens op bezoek in Nederland en had toen een vrachtlading cadeaus meegenomen.
Ze had oa twee fossielen voor mij meegenomen, ze wou eigenlijk een fossiel van een schildpad meenemen voor mij maar die was $1500,- en dat had ze
op dat moment niet zei ze. Schrok me dood, vind een cadeautje voor die prijs voor iemand die je voor het eerst ontmoet niet meer leuk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."