Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat zou jij doen.....?

Gestart door Iwan, 24 april 2012, 19:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Stel je staat als klant in een winkel, een andere klant is een mevrouw met een lange jurk en een hoofddoek,
de meneer/mevrouw achter de kassa weigerd te andere klant te helpen en zegt tegen de mevrouw met hoofddoek
dat hij/zij niet verkoopt aan moslims...



Wat zou jij doen, hoe zou jij reageren?

en als de andere klant gekleed zou gaan in een niqaab,
zou je dan anders reageren?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zou weggaan, maar eerst zeggen waarom. Ik koop niet in een winkel waar niet iedereen gelijk is.

Iwan

Ik zou er ook wat van zeggen en mijn aankoop ergens anders doen....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Het is altijd erg moeilijk om van tevoren te zeggen wat je zou doen. Natuurlijk zeg je wat je het liefst zou willen doen, maar de vraag blijft altijd of je dat in de praktijk ook zou doen. Zeker op een dag dat je dipt, boos bent, onterecht bejegend bent, ongesteld bent of wat dan ook.

Iwan



Citaat van: Lejah op 25 april 2012, 17:46:47
Het is altijd erg moeilijk om van tevoren te zeggen wat je zou doen. Natuurlijk zeg je wat je het liefst zou willen doen,
maar de vraag blijft altijd of je dat in de praktijk ook zou doen. Zeker op een dag dat je dipt, boos bent, onterecht bejegend bent,
ongesteld bent of wat dan ook.
Als ik die dag een rot-dag zou hebben of boos zou zijn, dan zou ik misschien inderdaad wel een scheldkannonade afsteken
tegen de guitige gruyter. Maar als ik wel mijn fatsoen zou kunnen houden dan zou ik denkt ik gewoon naar een andere winkel gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik zou er ook wat van zeggen, het zijn toch ook mensen