Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Adam zkt Eva

Gestart door Iwan, 5 oktober 2013, 13:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Singles ontmoeten elkaar naakt in nieuwe datingshow

RTL 5 komt in 2014 met een nieuwe datingshow 'Adam zkt. Eva', waarin singles elkaar naakt
op een onbewoond eiland ontmoeten. De show wordt geproduceerd door televisieproducent Eyeworks.

Volgens directeur Reinout Oerlemans is het datingprogramma een niets verhullend experiment,
ontdaan van alle materialistische zaken.'In een tijd waarin iedereen zich het liefst verbergt achter
een masker van stoere status-updates, geven de singles in Adam zkt. Eva zich juist letterlijk bloot.
Meer back-to-basic dan dit wordt een eerste date niet.
'

Tropisch eiland
De kandidaten in 'Adam zkt. Eva' reizen af naar een onbewoond, tropisch eiland voor de niet alledaagse date.
De singles zijn op basis van hun voorkeuren gekoppeld aan een potentiële partner.

Singles kunnen zich bij RTL nog aanmelden voor deelname aan de nieuwe datingshow.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Is nou niet meteen een programma waar ik aan mee zou doen.
Het idee vind ik leuk, maar om naakt op tv te verschijnen voor heel Nederland vind ik een beetje ver gaan.
(ik ga wel kijken natuurlijk  *G)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Nicolette Kluijver gaat naakte datingshow presenteren

Nicolette Kluijver maakt de overstap van BNN naar RTL5. De 29-jarige presentatrice gaat vanaf
het voorjaar diverse programma's maken, waaronder ADAM zkt. EVA. Dit meldt RTL Boulevard.

In de vernieuwende datingshow gaan singles elkaar poedelnaakt op een onbewoond eiland ontmoeten.
Nicolette: 'Ik klop al een tijdje op de deur van RTL 5 omdat ik vind dat ik daar goed pas.'

Volgens Albert Verlinde zou de blondine ook het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson
voor haar rekening gaan nemen. Ze komt dan naast Dennis Weening te staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Ze moeten toch met iets de aandacht kunnen trekken.

Iwan

Citaat van: little_mermaid op 17 november 2013, 14:06:35
Ze moeten toch met iets de aandacht kunnen trekken.
Ja maar om dan naakt rond te gaan huppelen.....
Met ergens naakt rondhuppelen is opzich niet zoveel mis, doe ik ook wel eens,
maar toch niet om een date/relatie te scoren. Denk dat wanneer je elkander bij
de eerste onmoeting al meteen naakt heb gezien dat er dan ook wat van de spanning af is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

Wat  :o :o Naakt rondlopen om te daten en dan kan iedereen eens goed kijken wat je er heb zitten, zie het al voor me dat mijn opa en oma mee kijken of collega`s. Hoe verzinnen ze het  :juh:

Iwan

Citaat van: muisje op 17 november 2013, 16:42:28
Wat  :o :o Naakt rondlopen om te daten en dan kan iedereen eens goed kijken wat je er heb zitten, zie het al voor me dat mijn opa en oma mee kijken of collega`s. Hoe verzinnen ze het  :juh:
Wordt vast geblurred op strategische plekken, net als bij Naked and Afraid (discovery).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

Dan nog foto`s zullen vast uit lekken en is je baas ook zo blij met dit programma?

Kim

En wat leer je de mensen hiermee? Uiterlijk is extreem belangrijk!  :-\

muisje

Mag hopen voor de mannen die er aan mee doen dat ze hun slurf onder contole hebben anders kunnen de dames preceis zien wie zijn voor keur is  *G

Iwan

Citaat van: muisje op 20 november 2013, 13:30:11
Mag hopen voor de mannen die er aan mee doen dat ze hun slurf onder contole hebben
anders kunnen de dames preceis zien wie zijn voor keur is  *G
Denk dat dat wel meevalt. ... de eerste keer dat ik naar de sauna ging
was ik ook bang dat mijn slurfje zich zou roeren,  maar was gelukkig niet het geval.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

Kan me ook niet voor stellen dat het zomaar gebeurd met zoveel mensen om je heen.

Maar zijn b.v de camera mensen ook naakt? Of filmen die met kleding aan?

Iwan



Citaat van: AD.nl
Nicolette Kluijver toch naakt

Nicolette Kluijver zal in het eerste programma dat ze voor haar nieuwe werkgever RTL 5 presenteert,
zelf ook naakt te zien zijn.

In het datingprogramma Adam zkt. Eva, dat vanaf 4 maart wordt uitgezonden, ontmoeten in elke aflevering
twee nieuwe singles elkaar voor het eerst naakt op een onbewoond eiland.

Nicolette interviewt de stellen voor- en achteraf in een luxe resort wanneer iedereen (weer) kleding
aan heeft. ,,Maar als een klein teasertje voor de show zie je me in het begin heel even ook bloot'',
verklapt de blondine.

,,Om mezelf gelijkwaardig te stellen aan de deelnemers. Misschien dat mensen denken: oh, nee,
weer Nicolette naakt
'', lacht het voormalig Playboy-model. ,,Maar het is zo voorbij, hoor. En die flits
zie je alleen maar voorafgaand aan de eerste aflevering.
''

Volgens Nicolette komen de geslachtsdelen 'niet prominent in beeld.' 'We blurren niets,
maar we zoomen niet in op geslachtsdelen. Het komt af en toe sporadisch voorbij.
Ik denk dat je de naaktheid bijna vergeet als je langer zit te kijken.
'

Geen selfies of make-up
Kun je liefde beter vinden als je ontdaan wordt van materialistische zaken waarachter je je kunt verstoppen?
Met die vraag in het achterhoofd werd Adam zkt. Eva opgenomen. 'Geen mooie profielfoto op Facebook,
geen selfies, geen parfum, geen make-up: je wordt ontdaan van alles'
, vertelt Nicolette aan het AD.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb het programma gekeken vanavond. Minpuntjes vond ik de muziek onder het programma, erg storend, vooral al de kandidaten aan het praten waren.
En de presentatrice, Nicolette Kluijver, vond ik niet zo geweldig. Weet niet hoe ze andere programma's presenteerde, maar in dit programma vond ik haar
niet geweldig. Het programma zelf vond ik best leuk, en was niet zo plat als ik had verwacht. Ik denk wel dat ik de volgende keer weer zal kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Heb vanavond weer naar Adam zkt Eva gekeken.
Wel jammer dat de kandidaten er maar 1 aflevering inzitten, je leert ze zo niet echt kennen.
Kandidate Eva van vanavond vond ik een leuke meid, slim en weet wat ze wil.
Hem, Deveron, vond ik maar een rare man, hij zocht een vrouw om zijn vrienden jaloers te maken
of zoiets vaags kondigde hij in het begin van het programma aan. April vond ik helemaal een verschrikking.
Ze leek in haar doen en laten en spreken wel een kind van 12 jaar.... Ik zou binnen een dag, desnoods
zwemmend, van het eiland vertrekken als ik daar met haar zou zitten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."