Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je Favoriete TV-Programma's

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 12:51:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Welk Tv-Programma kijk je graag of volg je?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

* Are You Being Served
* Noppen & Naaldhakken
* VoetbalVrouwen
* Providence
* Friends
* De Pfaff's
* American's Next Topmodel
* Cold Feet

En nog wel meer eigenlijk :)

Pinnie

CSI
Bones
Medium
Ghost Whisperer
Cold Case

& nog meer

mary-kate

GTST
Dr. Phil
CSI
Vermist
RTL boulevard
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Pinnie

Citaat van: LiNdA op 25 april 2007, 16:30:19
So wanna be a popstar
Gordon & Joling over de vloer
NCIS
The Ghost Whisperer
House

Just the two of us
Kindereren geen bezwaar
Mooi weer de leeuw
de lama's

:inl:

Iwan

  • Mooi weer de Leeuw
  • Dit was het Nieuws
  • Nova/Den Haag Vandaag
  • Friends
  • Coupling
  • House
  • Onder de Tram
  • Quantum Leap
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Izzy

* GTST
* Expeditie Robinson
* Deal or no Deal
* Jouw vrouw, mijn vrouw
* Beauty & the Nerd
* Laat de Leeuw
* De Lama's

Iwan

Ik kijk ook ontzettend graag naar detectives
en dan met name die in Victoriaans (1837-1901) Engeland
spelen zoals; Sherlock Holmes.
Een zwaar verslaafd personage die alleen goed kan functioneren
als hem een uitdaging word gegeven in de vorm van een mysterie.
Een arrogant, onuitstaanbaar genie die niet teveel van anderen
moet hebben en die eigenlijk maar 1 vriend heeft, Watson,
en die zelfs nog bij zijn achternaam aanspreekt.
(de films met, de te jong gestorven, Jeremy Brett zijn de beste)

en Hercule Poirot (die met David Suchet)
maar ik kijk ook graag naar bv Murder she Wrote.






"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: wikipediaDe Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden
door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan. Het spelprogramma was
de Nederlandse versie van het Franse programma ''Les Clés de Fort Boyard''. Het werd opgenomen
in Fort Boyard dat voor de Franse westkust bij de plaats La Rochelle ligt.

De kandidaten moesten zoveel mogelijk sleutels zien te verdienen door opdrachten uit te voeren
in de cellen van het fort. Als een kandidaat niet binnen de tijd de cel verliet, werd hij of zij opgesloten.
Ook konden sleutels verdiend worden door een raadsel op te lossen bij een wijze oude man,
Fouras geheten, in het torentje. Als de vraag fout werd beantwoord, werd de sleutel door het
raampje in het water gegooid. De kandidaat kreeg dan de kans om deze sleutel binnen een bepaalde
tijd op te duiken. In het tweede seizoen werd de sleutel bij een fout antwoord in de toren gehouden
en kon deze ook niet meer gewonnen worden. Met behulp van de sleutels kon het eindspel worden
gespeeld. In het eindspel moesten de kandidaten door volgelopen gangen zwemmen naar een kooi
met een schatkist. Ze mochten zoveel muntstukken uit de schatkist meenemen als ze konden dragen.
Ze moesten echter wel op tijd de kooi verlaten, voordat deze dichtging en de tijgers binnenkwamen.

In het tweede seizoen met Hans Schiffers werd de finale ook een tikje anders gespeeld.
De sleutels die gewonnen waren hadden geen rol meer in de finale maar nu was het de bedoeling
om een code woord juist neer te leggen in de tijgerkooi, tijdens het zwemmen door de gangen
kwam men een woord/zin tegen en het was de bedoeling dat de kandidaat dit in de kooi nog wist
te onthouden.Dit woord kon door middel van kogels op een lettervloer neergelegd worden die in de
tijgerkooi lag. Als het woord juist was viel het geld en ging het hek open, was het echter fout dan
viel het geld maar ging het hek direct dicht en mocht men alleen nog maar het geld binnenhalen door
eenmalig terug te zwemmen, dit terug zwemmen moest ook binnen 2 minuten gebeuren, was dit niet
het geval dan was alles verloren.

In het tweede seizoen kon echter maar één team de finale spelen omdat het toen met twee teams
werd gespeeld. De verliezers mochten de zogenoemde 'dode sprong' spelen. Een kandidaat moest
met behulp van een elastiek bovenaan het fort gaan staan, de kandidaat moet dan naar beneden
springen en, eenmaal boven aangekomen tijdens de sprong, moest men een sleutel vangen die daar
in de lucht hing. Lukte dit dan was er een troostprijs van 2500 gulden.

Het winnende team kon maximaal 75.000 gulden winnen. Dat is echter nooit gelukt;
het hoogst behaalde bedrag was rond de 49.000 gulden. Bij de Nederlandse editie is er
nooit iemand vast komen te zitten in de tijgerkooi, echter bij de Franse editie is dit wel
een keer gebeurd. Er is al veel vraag naar een terugkeer van Fort Boyard geweest
maar dit is er tot op heden nog niet van gekomen. België (VT4) en Duitsland (ProSieben)
hebben het tien jaar later nog wel geprobeerd.

Het eerste jaar werd De Sleutels van Fort Boyard gepresenteerd door Bas Westerweel en Ria Visser;
het tweede jaar betrof het een strijd tussen een Nederlands en een Vlaams team en werd gepresenteerd
door Hans Schiffers en Alexandra Potvin. Het team met de meeste sleutels mocht het finalespel
in de tijgerkooi spelen. Ze werden geassisteerd door twee kleine mensen: Passe-Partout en Horloge.
De oude, wijze man "de torenwachter" werd gespeeld door Jan Wegter. In o.a. Armenië, Denemarken,
Frankrijk, Griekenland en Polen wordt Fort Boyard nog steeds uitgezonden. In 2009 ging het spel zijn
twintigste seizoen in op de zender France 2 en dus bestaat het TV-programma in 2009 al 20 jaar.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

  • Wie is de mol?!
  • Life on Mars
  • Pauw en Witteman
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik kijk op dit moment graag naar:

Benelux Next Top Models
Kinderziekenhuis
Pillars of the Earth
Pauw en Witteman (regelmatig, niet altijd)
verschillende documentaires
National Geographic

Met de jongens kijk ik:
Jeugdjournaal
Klokhuis (soms)
Ik houd van Holland

Iwan

Ik heb er een nieuwe favoriete serie bij; Sherlock
Sherlock is een Britse televisieserie, gecreëerd door Steven Moffat en Mark Gatiss.
De hoofdrollen worden gespeeld door Benedict Cumberbatch als Sherlock Holmes
en Martin Freeman in de rol van Doctor John Watson, met Rupert Graves als Inspector Lestrade
en Una Stubbs als Mrs Hudson. Op zondag 25 juli 2010 presenteerde BBC One-televisie
de eerste aflevering van deze nieuwe Sherlock Holmes-reeks op basis van de verhalen van de
nog altijd beroemde arts en historicus, Sir Arthur Conan Doyle (1859-1930). Het eerste seizoen
bestond uit drie afleveringen. Ook is er op de dvd die in Groot-Britannië op 30 augustus 2010
werd uitgebracht een niet-uitgezonden pilot aflevering te zien. Deze aflevering is een andere versie
van de eerste aflevering, 'A Study In Pink'. Een tweede seizoen is in productie en wordt waarschijnlijk
in de herfst van 2011 op de Britse televisie uitgezonden.

Deze Sherlock Holmes-serie is een reïnterpretatie van de verhalen van Sir Arthur Conan Doyle
en speelt zich af in het heden. Dit betekent dat Holmes gebruik maakt van mobiele telefoons,
computers en het internet. Ook rookt hij geen pijp, maar gebruikt hij nicotinepleisters. Daarnaast is hij
niet gekleed zoals Holmes meestal wordt afgebeeld, maar draagt hij Spencer Hart-pakken en een lange,
wollen jas van Belstaff. Enkele elementen zijn wel bewaard gebleven, zoals het adres van Holmes'
en Watsons woning en de aanwezigheid van Moriarty als antagonist.


http://www.youtube.com/v/cSQq_bC5kIw?fs=1&hl=nl_NL
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Programma's als Spoorloos en Memories vindt ik ook heerlijk om te kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De allerslechtste chauffeur van Nederland, Dit was het Nieuws, De Jongens tegen de Meisjes, TopGear en WipeOut kijk ik ook graag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Hier niet al te veel keus in Bulgarije gezien het aanbod van tv kanalen die mogelijk te verstaan zijn...dus ik kom uit op Cold Case, the Practice, Rookie Blue, Berlin Tag und Nacht.

Iwan

Pawn Stars, Hardcore Pawn en Storage Wars
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Momenteel volg ik Whitechapel en net begonnen met Bedlam.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Deze kijk ik:

The following
The big bang theory
Arrow
Carrie's diaries
The mentalist
Fringe
Homeland
Goldrush
Tosh.o
Family guy
American dad
The Simpsons
Spongebob
Two and a half man
Modern Family
The middle
The office US

Afgekeken:
- Friends
- Sex and the city
- Sleeper cell

Iwan

Gisteren begonnen met het kijken van de eerste 2 afleveringen van Lost.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Momenteel kijk ik kijk ik naar Flikken Maastricht.... Heb nu de eerst 5 seizoenen en de film gezien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."