Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

erotische spellen

Gestart door Iwan, 17 januari 2008, 04:55:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wie heeft er ervaring met erotische spellen (Strippoker, bordspellen met opdrachten etc.)?
Zo ja, wat vond je ervan?
Zou je aan zo'n spel meedoen, waarom wel/waarom niet?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Wel eens strippoker voor de gein.

Maar zou t best leuk vinden, ben er best voor in hoor.

Iwan

Ik poker veel, maar geen strippoker.
Het lijkt wel erg leuk om eens te doen, dat maakt het net wat spannender,
maar ik zou denk ik tot maar een bepaald moment gaan, tot op het ondergoed ofzo.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Hangt er vanaf met wie je het allemaal doet denk ik. Hier hoe minder bekend hoe minder ver als ik zou gaan denk ik. Ik schaam men niet dus in mn blote kont zitten maakt me niet veel uit. Maar andere opdrachten zou ik iets rustiger mee zijn denk ik.

Iwan

Citaat van: Metalholic op 17 januari 2008, 10:46:12
Hangt er vanaf met wie je het allemaal doet denk ik. Hier hoe minder bekend hoe minder ver als ik zou gaan denk ik. Ik schaam men niet dus in mn blote kont zitten maakt me niet veel uit. Maar andere opdrachten zou ik iets rustiger mee zijn denk ik.
Ja oké, maar dat is ook wel logisch, als je iemand beter kent en vertrouwd
dan is het ook makkelijker om eens wat verder te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Heb er nog geen ervaring mee. Maar ik zou er best aan meedoen maar het ligt er vooral aan met wie het is.

Iwan

Citaat van: Maeve op 17 maart 2008, 11:44:32
Heb er nog geen ervaring mee. Maar ik zou er best aan meedoen maar het ligt er vooral aan met wie het is.
Zijn we al met ons 3-en, *schud alvast de kaarten.*   :ta:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb wel eens met een vriendin een spel gedaan waarin wij zelf opdrachten of vragen op een papiertje schreven en dan
met een dobbelsteen moesten gooien, de persoon die het laagste aantal punten gooide moest dan een papiertje pakken
en de opdracht uitvoeren of de vraag beantwoorden. (alle vragen/opdrachten gingen in 1 bak, dus je had kans dat je
een zelfgemaakte vraag of opdracht pakte, zodat je geen al te rare vragen of opdrachten ging verzinnen, de kans was immers
dat je hem dan zelf kreeg.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Paar weken geleden heb ik van die dobbelstenen gekocht met opdrachten erop..
bv op één dubbelsteen staat de opdracht; bv kiss... en dan staat op de andere dobbelsteen de locatie; bv ear.

Vond ze wel grappig en ze waren iets van 30cent ofzo.... nu nog iemand vinden om ze mee uit te proberen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vroeger, toen ik nog een klein een schattig menneke was, ben ik wel eens gevraagd om mee te doen met een spelletje strippoker.
Ik durfde dat toen niet en zei tegen de drie meisjes dat ik wel zou kijken, mocht niet.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: King Nothing op 17 januari 2008, 10:46:12
Hangt er vanaf met wie je het allemaal doet denk ik. Hier hoe minder bekend hoe minder ver als ik zou gaan denk ik.
Ik schaam men niet dus in mn blote kont zitten maakt me niet veel uit. Maar andere opdrachten zou ik iets rustiger
mee zijn denk ik.

Citaat van: King Nothing op 17 januari 2008, 10:40:08
Wel eens strippoker voor de gein.

Maar zou t best leuk vinden, ben er best voor in hoor.
Met wie speelde jij het toen eigenlijk.... en hoever gingen jullie?   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."