Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Een Blauwtje lopen

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 06:47:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Heb je wel eens een blauwtje gelopen, of heeft er wel eens iemand een blauwtje bij jou opgelopen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

XXXX

nee nog nooit eigenlijk, als ik verliefd ben laat ik dat niet zo snel merken, en ik zeg het al helemaal niet. kan je ook geen blauwtje lopen!

Iwan

Niet echt een blauwtje gelopen wel dat ik een meisje leuk vond maar zij mij niet,
maar dan wist ze niet dat ik haar leuk vond.  ;D

Owhja en heb wel eens een meisje gezoend omdat ik haar leuk vond en ik dacht dat zij mij ook leuk vond,
maar ze reageerde helemaal niet, denk dus dat ze mij toch niet zo leuk vond.   *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Layla

Laatst nog iemand een blauwtje bij mij gelopen *G
Was wel schattig, een goeie vriend van een vriend zag mij wel zitten. Hij wist alleen niet dat ik al een relatie had.
Ik had het nog niet eens door ook.


Ik ben over het algemeen niet zo verlegen als het gaat om bij mensen op schoot zitten. Dit was zo'n geval dat we eigenlijk veel te weinig stoelen hadden om ons tafeltje heen dus ik bij de eerste de beste op schoot sprong. De meeste hadden al wat op schoot.
Begrijp me niet verkeerd, ik zoek het echt niet uit. Ben gewoon soms wat te makkelijk in dat soort dingen. Vlieg ook regelmatig bij mensen om de nek knuffelen al zouden ze het niet verwachten. Juist als er in een vriendengroep een nieuweling word geïntroduceerd. De gelijk een welkom gevoel toch? (of er word enorm angstig naar je gekeken.  Dan is het voor mij ook niet meer voor herhaling vatbaar :P )

Maargoed, dat had hij schijnbaar niet vaak mee gemaakt. En na een tijdje kletsen bleken we best wel wat gemeen te hebben en dikke lol te hebben.
Na een nog wat langer tijdje dacht hij maar eens mij bij mijn hand te pakken en te kijken hoever hij vanaf daar kon gaan.
Toen toch maar eens verteld dat ik niet aan handen vasthouden doe. Ik zie het toch als een flirt elkaar vast te houden op zo'n manier. Toen keek hij me even scheef aan. "Ik heb een vriend" zei ik toen. Vanaf toen begreep hij het wel. Hij bekende inderdaad wel mij erg leuk te vinden. En ik moest ook eerlijk zeggen dat hij een schat van een jongen was, maar ik ben ook heel erg blij met mijn huidige vriend. We hebben daarna nog gewoon leuke avond gehad zonder dat hij nog een poging deed. Vond ik wel fijn want dat is ook niet altijd het geval voor sommige jongens (of meiden).
Ik kreeg al later wel te horen dat hij als hij mijn vriend was het wel raar had gevonden dat ik zomaar bij andere jongens op schoot zat.
Maar ik gaf ook vrij vlug het argument daar tegen in dat als hij mijn vriend was hij gerust meiden op zijn schoot mocht hebben zitten. Zolang hij er maar niks mee uitspookte. En als hij iemand op schoot zou hebben, ik wel vertrouwen had dat hij daar niks mee uit zou spoken.
Kon hij ook niet omheen ^-^




gjk

Ik heb nog nooit echt een blauwtje gelopen, misschien 1 of 2 keer maar dan houd het ook wel op, er zijn overigens wel meisjes geweest die bij mij een blauwtje liepen maar die zijn ook op 1 hand te tellen. *G

carola

1x toen vond ik een jongen leuk, maar hij mijn niet. Voor de rest heb ik jongens ook wel een blauwetjes laten lopen  :D ;) ;)

Iwan

Ik heb ook welles iemand een soort van blauwtje laten lopen.....
Lag ik mee te zoenen op bed en toen bracht ze haar vinger naar een plekje waar nette meisjes niet
hun vinger in stoppen... van de schrik ben ik toen weggelopen, haar alleen achterlatend in mijn bed.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Toen ik een jaartje of 15 was vond ik een jongen leuk, maar hij mij niet......
vreselijke domper, was er kapot van! Daarna altijd gelukkig wederzijdse
liefdes leren kennen.

Iwan

Een aantal jaren geleden was een meiske uit hetzelfde dorp bij mij op visite, haar relatie was net uit.
Was opzich een gezellige avond en van het een kwam het anders..... Op een gegeven moment lag ze
op de grond in mijn woonkamer en lag ik bovenop haar en zoende we wat. Ik ging met mijn handen
over haar lichaam, boven haar kleding... Ik vroeg haar toen of ze mee ging naar boven, naar mijn slaapkamer.

Daarna ging het allemaal een beetje vreemd.... zij vroeg of ik meeging naar haar huis,
maar aangezien zij bij haar ouders in huis was leek me dat geen goed idee.

Het volgende moment stond ze op en zei ze dat ze toch echt naar huis moest omdat ze
de volgende dag vroeg weer wegging. (zij woonde door de weeks niet bij haar ouders)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik kan me nog wel een keer herinneren dat Rias en ik tijdens het stappen een keer een blauwtje hebben gelopen en het heeft ons ook nog eens aardig wat geld gekost. *G

carola

Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:28:00
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat Rias en ik tijdens het stappen een keer een blauwtje hebben gelopen en het heeft ons ook nog eens aardig wat geld gekost. *G

haha die meiden hadden een leuke avond, gratis drank   :P :) :P