Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Seksvakantie?

Gestart door Iwan, 27 juli 2010, 00:12:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een Seksvakantie?

Ja, de ideale vakantie!
0 (0%)
Nee, doe mij maar zon, zee en zand!
1 (33.3%)
Nee, Steden en Cultuur voor mij op vakantie.
0 (0%)
Ik combineer, overdag zon en zee, 's avonds drank en seks!
1 (33.3%)
Anders, namelijk ......
1 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan

Student kiest voor seksvakantie

Als studenten het voor het kiezen hebben gaan ze voor een seksvakantie.
Dit blijkt uit onderzoek van Studenten.nl. Maar liefst 37 procent
van de ondervraagde studenten gaf aan dat een seksvakantie dé ideale vakantie is.

Op de tweede plaats eindigt de traditionele zon, zee en strand-vakantie met 26 procent van de stemmen.
Van de studenten vindt achttien procent een vakantie met steden en cultuur de ideale vakantie.

''De meningen onder studenten zijn duidelijk verdeeld'', aldus Johanna Buutkamp van studenten.nl.
Aan de reacties op de poll was te zien dat de meeste studenten los willen gaan op vakantie
en dat drank en seks daar zeker bij hoort.

Zoals een van de respondenten opmerkt: ''De zon maakt iedereen lekker hitsig, dus ik ga voor een vakantie
met veel drank en seks. Iedere avond een andere lekkere meid! Een werkvakantie is daarom misschien ook
minder populair, omdat er dan minder tijd is om feest te vieren
."
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik drink amper, dus de alcohol valt voor mij al af...  ;D
Ik heb op anders gestemd; de ideale vakantie is voor mij; zon, zee en strand en wat cultuur (musea)
en als het even kan ook nog seks.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou het combineren, eerst zon, zee, strand en s'avonds alcohol en sex! :tU:

Iwan

Citaat van: gjk op 31 juli 2010, 11:37:32
Ik zou het combineren, eerst zon, zee, strand en s'avonds alcohol en sex! :tU:
Seks en alcohol is niet altijd een even gelukkige combinatie,
volgens mij kun je dan beter voor de combinatie zon, strand en seks gaan.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik ga voor zon,zee en strand

Iwan



Citaat van: AD.nl
Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Steeds meer Nederlandse oudere vrouwen kiezen Afrika als reisbestemming met één bepaald doel:
het vinden van een zwarte 'toyboy' die hen seksueel bevredigt. Dat bevestigen tal van hulporganisaties
in Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia.

Het sekstoerisme bestaat niet langer uit oude mannen die naar Azië trekken. Reizen naar Kenia en Gambi
zijn populair bij vrouwen van middelbare leeftijd. Theo Noten van een non-profitorganisatie die strijdt tegen
commerciële uitbuiting van kinderen (EPCAT) aan De Telegraaf: "Het is een onrustwekkende nieuwe trend,
het groeiende sekstoerisme in Afrika. Omdat vrouwen de leeftijd van de zwarte mannen niet altijd goed
kunnen inschatten, hebben ze vaak seks met minderjarigen, wat dus strafbaar is. Vaak gaat het om sterke,
gespierde jongens, niet ouder dan zestien, ze komen uit de armere dorpen van het platteland. In het hoogseizoen
trekken ze naar vakantieoorden als Malindi, Mombassa, Kilifi, Diani en Kwale om er oudere toeristes te verleiden.
"

"Sommige vrouwen vertrekken echt met het doel een toyboy te vinden, je ziet ze er op de stranden
en in de uitgaansbuurten flaneren en de jongens doen hun best om hen te veroveren. Anderen zijn niet bewust
op zoek naar seks. Maar ze gaan voor de bijl door de plotse aandacht van de mannen daar. Daarom lijkt het ook niet
op prostitutie, want die jongens nemen vaak initiatief en lijkt het aanvankelijk op onschuldig geflirt.
De betaling gebeurt op verschillende manieren: het kan een duur etentje zijn, soms gaat het echt om cash geld.
",
aldus Noten.

Uit onderzoek EPCAT blijkt dat het vooral om Europese en Amerikaanse vrouwen gaat. Momenteel zijn er nog geen
exacte cijfers bekend, maar volgens Unicef werkt bijna een derde van de twaalf tot achttienjarigen in Kenia
in de seksindustrie. De lokale politie grijpt niet in, omdat het toerisme voor velen de enige bron van inkomsten is,
zeker nu in crisistijd.

Momenteel werken verschillende organisaties aan initiatieven om het sekstoerisme tegen te gaan. Maar volgens
onderzoekers haalt dit weinig uit. Zolang de lokale overheden, die blij zijn met de inkomsten, en de toeristen
niet meewerken heeft het geen zin. "Het belangrijkste is dat we deze vrouwen tot inkeer kunnen brengen,
ze te laten beseffen waar ze mee bezig zijn. In hun eigen land zouden ze toch ook geen seks hebben met
een jongen van 16?
", besluit Noten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."