Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Een avontuurtje.....

Gestart door Iwan, 12 maart 2014, 19:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Je partner is een paar dagen van huis. Een sexy collega stelt je voor om een nachtmutsje bij hem/haar te gaan drinken...

Ik laat me verleiden... Mijn partner hoeft er niets van weten, het is bovendien gewoon seks.
0 (0%)
Dat kan ik niet! Ik bedenk een excuus en ga niet mee. Ik ben trouw en wens dat ook te blijven.
0 (0%)
Ja, ik wil wel iets gaan drinken, maar in een bar. Ik flirt en verleid hem/haar een beetje. Dat is altijd goed voor mijn zelfvertrouwen.
1 (100%)
Anders, namelijk......
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

Iwan



Je partner is een paar dagen van huis. Jij bent eenzaam en op jouw werk
heb je een leuke sexy collega. De sexy collega die je eigenlijk best wel heel leuk vind,
stelt je voor om een nachtmutsje bij hem/haar te gaan drinken...


Wat doe je??
Ga je met hem/haar mee, je weet best wat hij/zij bedoeld met een 'nachtmutsje',
maar het is maar seks en je partner komt er toch niet achter. Je hebt wel lekkers verdiend.


Ga je gezellig wat met hem/haar drinken in een bar, je bent toch wel eenzaam
en kunt wel wat gezelligheid gebruiken, seks gaat je te ver, maar je bent zelf bij.


Of sla je zijn/haar aanbod vriendelijk af en ga je alleen naar huis om daar je partner te missen.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wanneer ik een vriendin zou hebben dan zou ik of helemaal niet mee gaan of wanneer het een collega is
waar ik goed mee kan opschieten dan zou ik misschien wel meegaan iets drinken.
Misschien zou ik ook wel met haar flirten, maar ik zou niet zomaar vreemdgaan.
Dan zou mijn relatie die ik op dat moment heb voor mijn gevoel echt een aflopende zaak zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."