Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe worden jullie 's ochtens wakker?

Gestart door Iwan, 13 maart 2014, 19:03:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe worden jullie 's ochtens wakker?

Ik word alleen wakker en spring vrolijk uit mijn bed, laat de dag beginnen!
0 (0%)
Ik word alleen wakker en blijf zo lang mogelijk in bed liggen.
2 (66.7%)
Mijn partner maakt mij wakker wanneer hij of zij het bed uitgaat.
0 (0%)
Ik ga het eerste het bed uit, terwijl mijn partner blijft liggen.
0 (0%)
We liggen in elkaars armen, geven elkaar zoentjes en nemen de tijd om het bed uit te gaan.
0 (0%)
Ik heb opwindend gedroomd, over mijn partner of iemand anders, en heb zin..
0 (0%)
Ik krijg een ontbijtje op bed!
0 (0%)
Ons kind, of kinderen, maken ons wakker...
1 (33.3%)
Anders, namelijk....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan



Hoe word jij 's morgens wakker?

Word je altijd alleen wakker, of omdat je partner het bed al uit is of omdat je alleen slaapt,
of wekt je partner je 's morgens met een zoentje... en soms/vaak meer dan een zoentje.
Of word(en) jij/jullie wakker gemaakt door jullie kind of kinderen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

wij wordn smorgens wakker door onze wekkers, dan druk ik de wekkers uit, draai me om naar gj en geven we elkaar een ochtend kus en knuffelen we elkaar nog even , worden we rustig wakker en stappen we uit bed

Kattenhuis

Word gewoon wakker, of door de wekker. Meestal om 6 uur.

Iwan

's morgens word ik alleen wakker, zet dan meestal de wekker uit en blijf nog even liggen.
Dan ga ik uit bed en zet ik thee en ga ik een sigaretje roken.

Toen ik een vriendin had bleven we nog even tegen elkaar aanliggen en geven elkaar soms een kus
en gingen dan meestal gelijktijdig uit het bed uit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Op dit moment wordt ik wakker of omdat Teun eten wil dus moet ik er uit, of Jan staat mama te roepen in bed, of de wekker gaat en ik lig echt naar het plafon te staren en denk NEEE IS DE NACHT NU AL WEER VOORBIJ!! en dan roept Jan al weer Mama omdat hij de wekker heeft gehoord.... en dan haalt een van ons twee Jan op, de ander verstopt zich onder het dekbed en Jan gaat dan zoeken en komt bij ons in bed liggen.
En heeeel soms als alles nog stil is in huis blijven we even lekker samen in bed liggen

gjk

Als de wekker gaat dan liggen we nog even wat knuffelen en dan stappen we samen uit bed, Carola gaat dan al vast naar beneden om brood te smeren en ik was en kleed me aan en ga dan ook naar beneden om vervolgens op de fiets te stappen en naar mijn werk te fietsen.

Kattenhuis

De laatste tijd word ik vaak moe wakker. Voel mij ook oververmoeid/overbelast.  :(