Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Moederdag

Gestart door herjoajax, 13 mei 2007, 12:06:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herjoajax

Wat vind je van moederdag...?

Moet het nog blijven is het saaai of is het...................................?


Heb je vandaag ook een Cadeau gegeven en een ontbijtje er bij??

vertel eens.......................................
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Lynn

Ik doe er niks aan, want heb geen moeder en sinds kort ook geen oma's meer.
Maar ik deed er wel altijd aan.
Ontbijtje op bed voor mijn moeder en een cadeautje.
In de middag gingen we altijd naar mijn oma's.

Iwan

Ik vind moederdag niet echt een bijzondere dag, doe er ook niet zoveel aan,
ga wel meestal even bij mijn moeder op visite, maar dat doet ik zondags wel vaker.
Het hoeft van mij niet te worden afgeschaft, maar denk dat het ook iets is voor kleine kinderen
die nog thuis wonen bij hun moeder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dit jaar ook weinig gedaan met moederdag,
mijn nichtje van 13 had wel een cadeautje voor mijn moeder, haar oma, een string. ('t was een kleinigheidje zei ze)  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Droopy

Ik doe nooit wat aan moederdag. Vind dat zo onzinnig waarom zou ik 1 dag extra lief moeten zijn voor mij moeder moeten zijn?

Iwan

Komende zondag, moederdag, ga ik bij mijn moeder koffiedrinken.
Mijn zus en haar kinderen zullen waarschijnlijk ook wel komen koffiedrinken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Komende moederdag viert mijn oudste zijn verjaardag, hij is die maandag als de school net weer begint na de vakantie jarig.

Als kind vond ik moederdag verschrikkelijk. Ik moest op school altijd dingen maken die mijn moeder erg lelijk vond en dat liet ze me weten ook. Dus na de lagere school deed ik niets meer aan moederdag, dat vond mijn moeder nou ook weer niet leuk, maar ja.
Nu ik zelf kinderen heb is het wel leuk. De kinderen vinden het leuk iets voor mij te maken, kadootjes, versjes, kapotgesmeerde boterhammetjes ed. Ze hebben er zo'n lol in en ik dus ook.
Alleen als de verjaardag van oudste op moederdag valt, schuiven we moederdag een week op, of vieren we alleen moederochtend en 's middags de verjaardag.

Iwan

Gisteren door mijn moeder gebeld dat we gaan BBQ-en.   :mH:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik geef mijn moeder altijd klein aardigheidje, mijn schoonmoeder krijgt dan ook wat van ons, als de 1 wat krijgt dan de andere ook

Iwan

Wij gaan zondag gezellig naar de chinees om moeder te 'vieren'.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dat was een gezellige moederdag..... mijn moeder had ruzie met mijn zus.... mijn zus ruzie met haar dochter....
Mijn moeder, mijn broer, de dochter van mijn zus en haar vriendje zijn uiteindelijk maar 15min bij mijn zus geweest.
Ik, mijn zus, Anne en de vriend van mijn moeder hebben uiteindelijk alleen bij mijn zus gegeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Deze moederdag ga ik wel weer naar mijn moeder, mijn broer komt ook bij haar, en ik vermoed mijn zus en haar gezin ook.
Of mijn andere broer met zijn vriendin en haar dochter ook komen is nog even afwachen, maar ik vermoed van wel aangezien
haar moeder niet in Nederland woont.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

wij zijn s'morgens eerst naar GJ zijn moeder geweest, s'middags naar mijn moeder

Iwan

vanmiddag van 15:00 tot ongeveer 20:00 bij mijn moeder geweest.
Mijn broer had cadeautjes van ons voor mijn moeder gekocht oa een Boedha waterfonteintje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

gisterochtend van half 11 tot 1 bij mijn schoonmoeder geweest voor moederdag die heeft een plantje gekregen. Gisteravond van 20:00 tot 22:30 bij mijn moeder geweest

herjoajax

Dit jaar voor het eerst mijn Vriendin mogen verassen met Moederdag.

Natuurlijk eerst het traditionele ontbijtje klaar gemaakt en haar er mee verrast op bed.

Voor de rest nog een leuke foto van onze dochter op Whitewash vurenhout laten maken.

Natuurlijk gingen we ook nog even met een kleinigheidje naar onze ouders toe om daar nog even langs te gaan.
Het was hartstikke gezellig maar wel blij dat dat weer geweest is.
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.