Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Douchen na het sporten

Gestart door Iwan, 3 maart 2012, 16:46:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Ik douche nog steeds altijd na het sporten in de sporthal.
Ik zit dan ook 20 min in de auto voordat ik thuis ben.
Bijna altijd zitten we na en dan is het toch frisser om gedouched daar te zitten.

Iwan



Sinds ik op de sportschool zit, nu ongeveer een jaar, heb ik maar 1x meegemaakt dat er iemand met zijn onderbroek aan onder de douche stond.
Moet hij zelf weten, lijkt me niet zo fris, maar is niet mijn probleem. Kan me het wel voorstellen dat wanneer je uit een schaamtecultuur komt
of je een geseksualiseerde religie zoals de Islam aanhangt, dat je je dan wat minder op je gemakt voelt wanneer je naakt onder de douche staat bij andere mannen.

Viel me ook op dat op twitter veel Nederlanders met een bepaalde achtergrond het douchen na het sporten, voetbal in dit geval, koppelden aan erotiek en zelfs aan homoseksuele orgiën.  :GaGa:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Als die persoon zich er voor schaamt dan kan die toch beter thuis douchen wand met je onderbroek aan onder de douche staan
ziet A. niet uit en B je word toch niet schoon. Dan kan je beter niet douche
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 14 april 2016, 08:11:34
Als die persoon zich er voor schaamt dan kan die toch beter thuis douchen wand met je onderbroek aan onder de douche staan
ziet A. niet uit en B je word toch niet schoon. Dan kan je beter niet douche
Wanneer je gesport heb dan stink je natuurlijk wel erg naar zweet en wat dat betreft kan ik me voorstellen dat ze toch willen douchen op de sportschool.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 14 april 2016, 08:12:56
Citaat van: mary-kate op 14 april 2016, 08:11:34
Als die persoon zich er voor schaamt dan kan die toch beter thuis douchen wand met je onderbroek aan onder de douche staan
ziet A. niet uit en B je word toch niet schoon. Dan kan je beter niet douche
Wanneer je gesport heb dan stink je natuurlijk wel erg naar zweet en wat dat betreft kan ik me voorstellen dat ze toch willen douchen op de sportschool.

Jazeker dat begrijp ik ook wel weer alleen het ziet zo raar uit
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Het douchen na het sporten bij de bedrijfsfitness vind ik niet ideaal, is maar 1 douchecabine en is erg krap.
Kan eventueel ook in het gemeentehuis douchen, maar dat is weer zo omslachtig om me eerst om te kleden en dan te douchen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."