Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Liefde is... een sterilisatie'

Gestart door Iwan, 13 februari 2007, 23:25:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
'Liefde is... een sterilisatie'

SYDNEY - Mannen die hun geliefde op Valentijnsdag een bos bloemen of een doos bonbons
cadeau doen, weten niet wat echte romantiek is. Volgens de internationale organisatie voor seksualiteit
Marie Stopes krijgt een vrouw pas echt vlinders in haar buik van een man die een sterilisatie cadeau doet.
Voor zichzelf, wel te verstaan.

Volgens een woordvoerster van de organisatie verleppen rozen na Valentijnsdag, maar kwijnt een man
na een sterilisatie juist niet weg. "Mannen hebben veel misvattingen over de kleine ingreep.
Ze denken dat ze daardoor minder zullen presteren, terwijl hun seksualiteit juist toeneemt
en er minder ongewenste zwangerschappen zijn."
, zei ze tegen de krant The Australian.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als ik een vriendinnetje had nu, zou ik het nog niet doen, wil eerst nog kinderen.
Als we beiden het erover eens zijn dat we geen kinderen meer willen dan mogen ze er van mij wel een knoop in leggen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine

Wat een onzinartikel, een bos rozen, chocolade of parfum is altijd goed!!

vampie

whahha wat een onzin . een knuffel is al voldoende en bosje bloemen altijd leuk  ;)

marcel1970

 ;D een bos bloemen wilde ze niet in plaats daarvan hebben we een stevige vrij partij op de bank gedaan vond ze ook heerlijk *G