Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrienden blijven...

Gestart door Iwan, 9 april 2013, 12:41:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blijft u vrienden als uw (beste) vriend(in) er met uw ex-partner vandoor zou gaan?

Nee, absoluut niet.
1 (33.3%)
Misschien wel, hangt er vanaf ........
2 (66.7%)
Ja, ik denk het wel....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan



Wanneer jouw (beste) vriend of vriendin er vandoor zou gaan met jouw (ex) partner,
zou jij dan vrienden met jouw (beste) vriend(in) en jouw ex-partner?

Zou het verschil maken of jouw (beste) vriend(in) de reden is van de breuk tussen jou en en jouw (ex) partner?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het zou heel erg van de situatie afhangen of ik vrienden zou blijven met die vriend(in) en mijn voormalige partner.
Wanneer hij/zij de reden zou zijn van de breuk dan zou ik er wel wat meer moeite mee hebben om vrienden te blijven,
en wanneer ik nog steeds dol op mijn ex zou zijn, of erg gekwetst zou zijn dan zou ik waarschijnlijk haar niet meer willen zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

nou er staat vandoor gaan kortom ze hebben me allebei besodemietert dus absoluut niet!

Kim

Tja nu er een kindje is gekomen zullen we altijd in elkaars leven blijven of we dat nu
willen of niet. Vreemdgaan? Sleur? Flinke ruzie....het kan altijd mis gaan en ik hoop
dat we dan toch nog normaal met elkaar kunnen omgaan. Al is het maar voor Lars.

Iwan

Citaat van: Goitske op 19 april 2013, 16:08:30
nou er staat vandoor gaan kortom ze hebben me allebei besodemietert dus absoluut niet!
Ik bedoelde meer als uw ex een relatie zou beginnen met uw beste vriend/vriendin.

Zelf zou ik het wel moeilijk vinden denk ik, maar hangt er ook vanaf hoe mijn relatie met mijn
ex verbroken zou zijn, of mijn beste vriend(in) een aandeel zou hebben gehad in waarom mijn
relatie verbroken zou zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."