Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Sugamilk

Niet veel nog. Net aantal antigrippine ingenomen en nu staat de diffuser aan met menthol.

attje

Citaat van: Sugamilk op  5 januari 2017, 09:20:05
Niet veel nog. Net aantal antigrippine ingenomen en nu staat de diffuser aan met menthol.
Beterschap
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Sugamilk

Citaat van: attje op  5 januari 2017, 16:57:33
Citaat van: Sugamilk op  5 januari 2017, 09:20:05
Niet veel nog. Net aantal antigrippine ingenomen en nu staat de diffuser aan met menthol.
Beterschap
Thanks!

Iwan

Was vandaag nog niet helemaal lekker, maar voelde me een stuk beter nadat ik vanmiddag 5km had gelopen.
Zou eigenlijk vanavond naar de sportschool maar omdat ik mij aan het begin van de dag niet lekker voelde en nu nog last van mijn rug heb ben ik niet gegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Bedden verschoond, administratie bijgewerkt , 2 wassen gedraaid en opgehangen, koelkast samen schoon gemaakt, samen de afwas gedaan. Boodschappen gedaan , gegeten nu samen nog even tv kijken

Peaches

Na dagen niets gedaan te hebben, voelde me niet goed, vandaag toch maar even alles stofgezogen, wc gedaan en woonkamer opgeruimd.

mary-kate

Glas naar de glasbak gebracht
Foto boek al een heel eind afgewerkt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Lege flessen weg gebracht. Daarna de auto gewassen en getankt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis


attje

Tot nu toe ben ik vandaag naar bed gegaan, weer opgestaan en wezen trainen
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Afgewassen en koffie gezet voor mijn vader die al vroeg op bezoek kwam
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Brood en melk gehaald en wat op internet rond gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

mijn laptop van het werk up-to-date gebracht

Iwan

Afgelopen zondag naar Musical geweest met de familie. Maandag had ik nog lekker een dagje vrij.
Woensdag boodschappen gehaald en zorgtoeslag voor mijn moeder aangevraagd, had ze al 4 jaar niet meer aangevraagd. (terwijl ze er wel recht op heeft)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Wat gezellig Iwan! Leuk dat jullie zo hecht zijn. Ik heb geen contact meer met mijn familie, alleen nog heel soms met een tante (ansichtkaartjes) en een nichtje (ansichtkaartjes en soms op facebook) Vind het altijd mooi om te lezen dat familiecontact ook goed kan gaan  ;D

Gister heb ik de stofzuiger maar weer eens gebruikt  :) en de wc gepoetst. Mijn vriend had zelf kibbeling gemaakt, dus de keuken was later een takkezooi. Hij is niet zo van het opruimen  :sxz:

Vandaag staat er een wasje op de planning, of misschien wel 2, heb nog niet gekeken hoeveel het is. Normaal doe ik vrijwel elke dag een wasje, maar gister had ik geen zin  8*)

Met de hondjes loop ik niet vandaag, er ligt weer sneeuw. De hondjes zijn heel gevoelig en hebben een abo op de dierenarts dus vandaag mogen ze lekker in de tuin hun plasje doen. Vinden ze niet erg gelukkig.

Iwan



Citaat van: Peaches op 24 januari 2017, 09:59:06
Wat gezellig Iwan! Leuk dat jullie zo hecht zijn. Ik heb geen contact meer met mijn familie, alleen nog heel soms met een tante (ansichtkaartjes)
en een nichtje (ansichtkaartjes en soms op facebook) Vind het altijd mooi om te lezen dat familiecontact ook goed kan gaan  ;D
Met mijn overige familie heb ik ook amper contact, heb er idd een paar op facebook, maar heb ze al in jaren niet gezien (ooms, tantes, neefjes en nichtjes)

Met een broer en met mijn zus heb ik wel 'veel' contact, maar dat is voornamelijk omdat die broer bij mijn moeder woont en mijn zus vlakbij mijn moeder woont.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Zaterdag eerst op verjaardag bij een oom van gj was erg gezellig en leuk elkaar weer gezien te hebben. Savonds op stap dat was ook erg gezellig. Gister eerst lekker uitgeslapen daarna rustig aan gedaan ook wel eens lekker vandaag weer druk werkdagje

Iwan

Dit weekend bij moeder geweest en zondag videobandjes van camera bij elkaar gezocht en zodat ik die de komende tijd kan gaan digitaliseren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren op verjaardagsvisite geweest bij een vriendin en haar man, wat ook een vriend van mij is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart