Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Naar Winsum geweest om te assisteren bij een inburgeringscursus, vanavond Rias geholpen met zijn nieuwe koi-vijver.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Vandaag naar de dokter geweest, ik heb iedere keer druk op mijn borst en ben de laatste tijd nogal snel buiten adem, nu moet ik aankomende maandag een hartfilmpje laten maken. Ik hoop dat het mee valt, hart en vaatziekte zit helaas wel in de familie. Word vervolgt. >:(

House

Wezen stemmen, wijntje gedronken met een goede vriend, gekookt, niet veel vandaag.

Iwan

Uitgeslapen, Yaël van school gehaald, boodschappen gedaan, gedouched, gegeten, met Rias op pad geweest om wat aankopen te doen,
gekookt, gegeten, achter de laptop gezeten om de verkiezingen te volgen....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

House

De afwas.
Paar PvdA posters weggehaald
Memo's geschreven

Nevyn

Gisteren een leuke dansavond in de dansschool gehad.

Iwan



Citaat van: House op 13 september 2012, 15:36:48
Paar PvdA posters weggehaald
Had je voor de verkiezingen moeten doen....  *G

Ik heb gisteren samen met Rias wat spullen die we op mijn zolder gevonden hebben op marktplaats gezet..
Vannacht op de bank geslapen.... (tssss... er is een vrouw in huis en ik slaap 's nachts al op de bank)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vanmorgen eerst de afwas gedaan, daarna met de opzichter door het huis heen hier in Kommerzijl de eerste controle check.
Vervolgens dvd gekeken op de laptop daarna aan het werk geweest. Uit het werk verhuis dozen gehaald bij de action waren nu in de aanbieding ( dankje Margje) voor de tip. ;) ;) ;) ;) Nu op de bank met de laptop op schoot

Iwan

Naar voetbalwedstrijd geweest, GJ moest spelen.
Boodschappen gehaald
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

House

Boodschappen gedaan, gekookt, docu's gekeken en gewerkt aan mijn toespraak van a.s. donderdag

Iwan

Uitgeslapen en Ziggo gebeld, heb al maanden geen telefoon meer.
Had mobiel gebeld met Ziggo, dus ineens werd mijn verbinding verbroken omdat mijn beltegoed,
€20,-, op was, gelukkig belde de meneer van Ziggo mijn terug. Maandag komt er een monteur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag ben ik naar mijn oude werkgever geweest om wat papieren uit te zoeken.
Heb toen nog even gesproken met wat oud-collega's en met Marloes waar ik de computercursus mee gaf.
Zij kan geen vervanger voor mij vinden om volgend jaar samen de computercursus mee te geven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Gewerkt,geergerd en nu lekker weekeind.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Paar boodschappen gehaald omdat ik die dringend nodig had. Verder vooral plat op de bank liggen tv kijken. Kan haast niet zitten/lopen door de rugpijn.  :(

Iwan

Wasje gehaald en opgehangen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

heerlijk uitgeslapen, daarna op de fiets naar het werk. Na het werk even bij Margje en Iwan geweest. Daarna terug naar huis

Iwan



Citaat van: carola op  9 oktober 2012, 21:02:42
heerlijk uitgeslapen, daarna op de fiets naar het werk. Na het werk even bij Margje en Iwan geweest. Daarna terug naar huis
tssss is het nu al Margje en Iwan?? Waarom niet Iwan en Margje???   :P

Ik heb lekker gebadderd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanmiddag wat boodschappen gehaald. Was daarna kapot. Komt door de rugpijn. Net de 4 poezels eten gegeven.

Iwan

Vandaag in Winsum 'lesgegeven' aan de Staatsexamen groep.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

House

Het huishouden, eten eruit gehaald, gebeld met mijn oom,