Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

carola

gister: paar keer naar het dorp geweest was opgevouwen, gj zijn voetbal tassen weer in gepakt. Gisteravond 17x de deur open gedaan voor kindjes die kwamen zingen.

Vandaag: naar mijn ouders geweest, wat dingen geruild op weggeef, ruilhoekje op facebook. Daarna toen gj thuis kwam onze auto naar de spuiter gebracht die had storm schade opgelopen dus die word morgen gespoten, als goed is hem donderdag weer ophalen. En samen terug gewandeld naar huis

Iwan

Naar de kapper geweest, haartjes weer lekker kort....  ;D
Bladeren naar de composthoop gebracht en oud papier, plastic en blik aan de weg gezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Uitgeslapen, woonkamer en gang schoongemaakt en opgeruimd, stofzuigen en dweilen en een doekje door de kamer gehaald.
Boodschappen gedaan, oa eten voor vanavond en gedouched.  Sþ
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Afgelopen weekend heb ik verbazingwekkend weinig gedaan.
Zaterdag voornamelijk voetbal gekeken, ben trouwens niet echt een voetbal-fanaticus,
ik kijk gewoon elke wedstrijd omdat ik weinig anders te doen heb.

Zondag op visite geweest bij mijn moeder, toevallig rond etenstijd, dus kon mooi mee eten.
Overnacht bij mijn moeder en vanmorgen naar mijn broer in Zuidlaren geweest en daarna
naar het werk gedaan. Vanmiddag na het werken op de bank gelegen en wat tv gekeken.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanmorgen werken en vanmiddag was er oud en nieuw receptie op het werk.
De burgermeester heeft nog een liedje gezongen met wat leden van het college
En er waren veel grapjes tenkoste van het college maar die snapte ik
veelal niet omdat ik de collegeleden niet zo goed ken.

Altijd leuk die feestjes waar je niemand kent, maar veel mensen jou wel kennen.
Werd vriendelijk begroet door mensen, die mijn naam kennen, waarvan ik dacht...
ken ik u, wie is u?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zojuist alle ramen in huis gesloten en de kast in de keuken klaargemaakt voor de katten.
Ze kruipen met oud en nieuw altijd in die kast omdat ze bang zijn voor het vuurwerk.

Dit is de eerste nacht dat ik niet thuis ben met oud en nieuw sinds ik de katten heb,
dus heb vers water, een doos met een kussentje, en genoeg eten voor ze in de kast gezet.
Twijfel er alleen nog over of ik ook de kattebak in de kast zal zetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

CiteerDit is de eerste nacht dat ik niet thuis ben met oud en nieuw sinds ik de katten heb,
dus heb vers water, een doos met een kussentje, en genoeg eten voor ze in de kast gezet.
Twijfel er alleen nog over of ik ook de kattebak in de kast zal zetten.

Je geeft je katten hoop ik toch elke dag vers water? :P

Iwan

Citaat van: Kim op 31 december 2013, 15:10:47
CiteerDit is de eerste nacht dat ik niet thuis ben met oud en nieuw sinds ik de katten heb,
dus heb vers water, een doos met een kussentje, en genoeg eten voor ze in de kast gezet.
Twijfel er alleen nog over of ik ook de kattebak in de kast zal zetten.

Je geeft je katten hoop ik toch elke dag vers water? :P
Ja, maar niet in de kast.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Je sluit je katten toch zeker niet op in een kast??????  :o

Iwan



Citaat van: Kim op 31 december 2013, 15:27:09
Je sluit je katten toch zeker niet op in een kast??????  :o
Ze kruipen zelf in de kast, omdat ze bang zijn voor vuurwerk, is een inloopkast, de deur staat natuurlijk wel open.
Citaat van: Iwan op 31 december 2013, 15:06:50
Zojuist alle ramen in huis gesloten en de kast in de keuken klaargemaakt voor de katten.
Ze kruipen met oud en nieuw altijd in die kast omdat ze bang zijn voor het vuurwerk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik schrok al......

Maar waarom het water en eten dan erin zetten?
Weten ze dadelijk niet meer waar alles is.....en de knallen en het eten/drinken wat opeens op een andere plek staat.
Denk dat dat juist meer stress levert.....

Iwan

Citaat van: Kim op 31 december 2013, 15:40:26
Ik schrok al......

Maar waarom het water en eten dan erin zetten?
Weten ze dadelijk niet meer waar alles is.....en de knallen en het eten/drinken wat opeens op een andere plek staat.
Denk dat dat juist meer stress levert.....
Omdat ze bang zijn voor vuurwerk en dus een hele dag/nacht in de kast zitten, en ik wil niet dat ze een dag/nacht geen eten krijgen,
lijkt me alleen maar meer stress opleveren als ze ook nog eens geen eten en drinken kunnen krijgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vandaag samen met mijn mannetje slaapkamertje gesaust en  geverfd. Ben nu bezig huis kindvriendelijk te maken omdat ik zelf graag gastouder wil worden, en dan kunnen de kinderen daar slapen, en later onze eigen  kinderen als we die mogen krijgen

Sugamilk

Ben de stad in geweest, eben een skipakje omgeruild. Had er een als rkaamcadeau gekregen en hij was nu al stuk! Had uiteraard geen bon meer, en die mensen hadden hem ook niet meer. Dus gewoon brutaal er na toe.
En heb een nieuwe gekregen, super dus!
Gelijk ook ff wat lieve kleertjes voor ons meisje gekocht, leuk die uitverkoop

Iwan

Vandaag uitgeslapen en zometeen weer aan het werk....
Gisteren de hele dag op de bank gelegen, was niet lekker.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Huisarts geweest ik had een afspraak om half 10 kon  pas om 10 uur naar binnen  :-\ en zelf was ik met 3 minuuten al klaar maar goed heb buiten nog een euro gevonden  ;D was het nog ergens goed voor
net gegeten en straks nog werken  :Yuck:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

gister met mijn mannetje, en mijn moeder naar oma`s huis geweest (oma aan moederkant) daar allerlei foto`s uit gezocht. Daarna naar mijn andere oma en toen nog even naar onze oude buren. Daarna terug naar huis en gauw gaan slapen

vandaag even naar gemeentehuis aangevraagd om VOG verklaringen aan gevraagd omdat ik gastouder ben aan het worden maar nu moet ik ze eerst bij het gastouder bureau aan vragen en dan weer naar gemeente huis om het daar in werking te laten zetten 1 voor mij en 1 voor gj, daarna nog even naar de action geweest

nu even achter de laptop. Straks de afwas doen, bed verschonen, en de was draaien

Sugamilk

Vanmorgen met m'n vriendin zo'n 3uur gebeld.
Vanmiddag met m'n dochter naar de winkels voor het avond eten en fruit en meteen Pampers meegenomen bij de Etos, kunnen we weer even vooruit. :-)

Iwan

Vanmorgen me eerst verslapen, 20 minuten te laat op mijn werk.
(had wel redelijk op tijd kunnen komen nog, maar dan hadden het douchen moeten overslaan en dat doe ik nooit)
Daarna gewerkt tot 12.15 en toen met de trein naar Groningen waar ik een gesprek had bij het UWV.
Na afloop van het gesprek weer naar mijn werk gegaan, daar had ik mijn spullen laten liggen en mijn brommerd
laten staan, ik werk vlak bij het treinstation. En dan heb ik nu alweer weekend!

(gisteren heb ik 4 uur extra gewerkt dus zodat mijn collega's wat later konden komen die hadden een nieuwjaarsborrel op het werk)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Lekker ontbijtje gehad
Koffers ingepakt
Terug naar huis gereden
(3 dagen Efteling gehad)
Dadelijk echo van onze kleine
Vanavond uiteten met de badmintonclub

:D