Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Met mijn zus, zwager, en 2 van de dochters van mijn zus, tegeltjes voor mijn toilet en een nieuwe wc-pot gekocht.
Zus en haar vriend vonden dat ik een te dure wc-pot had uitgezocht, was €260,- zij hadden een van €119,- voor mij uitgezocht.
Beetje gezeur onderling en boze gezichten, maar ik dacht.... mijn wc en wordt betaald van mijn geld dus ik koop welke ik wil.

En heb nog klaarovertje gespeeld, een egeltje vond het nodig om een drukke weg over te steken toen ik er langs reed
en ik wilde hem/haar niet overreden laten worden, dus ben toen gestopt en er zorg voor gedragen dat het stekelige vriendje
levend de overzijde van de weg bereikte.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

@ Iwan: Heb jij zo'n moeite met het beheren van je eigen geld dat je het aan je zus geeft?
Waarom zouden zij moeten bepalen welke pot je moet kopen, het is toch jouw geld??

Iwan

Citaat van: Kim op 23 juli 2014, 08:57:38
@ Iwan: Heb jij zo'n moeite met het beheren van je eigen geld dat je het aan je zus geeft?
Waarom zouden zij moeten bepalen welke pot je moet kopen, het is toch jouw geld??
Neuh, dacht is wel handig dat mijn zus als tussenpersoon functioneerd tussen mij en mijn broer.
En het leek mij wel handig dat mijn zus het geld heeft omdat die in hetzelfde dorp als mijn broer woont,
mijn broer heeft zelf een buitenlandse bankrekening, dan kan mijn broer halen wat hij nodig heeft
wanneer hij wil. Ik ben overdag aan het werk dus kan dan niet altijd mee op materialen op te halen.

Ja vond ik ook, daarom heb ik de duurdere pot ook gekocht uiteindelijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Eerst even uitgeslapen. Daarna wat in het huishouden gedaan, vervolgens naar de bouwmarkt geweest en naar de Action. Wat balkjes geschuurd. Even wat gegeten, na het eten kwam collega van GJ langs om te helpen met laatste trap hekje op te hangen. GJ naar voetbal training en ik nog even tv kijken. Straks nog even de balkjes schuren en dan is dat project ook klaar  ;) ;D ;D

Sugamilk

Wasjes gedraaid, gezogen en gedweild, eten klaar gemaakt en toilet uitgedaan en onderwijl m'n dochtermvermaken

DonWoozy

werken werken werken :p

Iwan

Vanmorgen eerst een sollicitatiegesprek gehad, ik krijg maandag de uitslag.
Ze zochten vooral mensen die duits spreken kunnen, nou kan ik dat wel een beetje, jawohl!

Daarna naar Marum geweest bij mijn moeder en zus en met mijn moeder nog boodschappen gehaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

eerst heerlijk uitgeslapen. Daarna boodschappen gedaan, vervolgens even spelletje gedaan op facebook. Daarna samen met GJ de afwas gedaan. Cadeautjes ingepakt voor oppaskindje. Gegeten ,  de was opgevouwen

Iwan

Voelde me vandaag niet zo lekker, dus weinig gedaan. Had het koud en had koppijn.
Vanmiddag gewerkt en na het eten op de bank gaan liggen om even een tukkie te doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister  de kozijnen van de wc beneden geverfd, daarna een pan vol met gehaktballen gebraden , de afwas gedaan en het beddengoed boven op zolder gehangen. Vandaag de kozijnen van de wc nog maar een keer verven. Even langs een oud collega van mij, om te bespreken voor de feestweek van aankomende week en voor de rest zie ik wel even.

Sugamilk

2 wassen weggewerkt incl gevouwen :-), gezogen, gepoetst, aanrecht afgeruimd en met mijn kleine meissie aan het spelen geweest

Iwan

Gisteren mijn nieuwe computer ingesteld, zit altijd toch meer tijd in dan je verwacht.
Vanmiddag ben ik vanplan om weer te beginnen met oude VHS-banden te digitaliseren zodat ik ze op dvd kan branden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Kim

Gisteren naar toverland geweest, WAT een mooi park zeg! Nu nog 6 dagen in  Centerparcs.

carola

 gisterochtend eerst huis gestofzuigd .  GJ even gewerkt, ik geholpen met het versieren van de sprookjes route, daarna boodschappen samen met mijn moeder gedaan, bij mijn ouders koffie gedronken en even wat gegeten. GJ naar Patrick en Sylvia daar samen met hun, en Rias en Marga film gekeken. Ik als witte wief gespeeld bij de sprookjes tocht. Daarna naar huis en  nog even lekker gebakje gegeten. Zo lekker slapen samen

Iwan

Vanmiddag voetbal gekeken, FC Groningen tegen Ajax, 2-0 voor FC Groningen!!!!!   :hd:
Onder wedstrijd even een rondje om mijn huis gelopen met een vriend, hij wil mijn huis wel schilderen,
het komt dan ook nog mooi uit dat hij schilder van beroep is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Niet veel, beetje erg moe hihi

Kattenhuis

Vanmorgen naar fitness geweest, vanmiddag o.a wat tv gekeken en vanavond een paar boodschappen gehaald, tv gekeken en internetradio luisteren.

Sugamilk

Naar de beekse bergen geweest, voor onze dochter d'r eerste verjaardag

Kim

Gisteren een gezellige Mexicaanse avond gehad (verjaardag)
Vandaag Lars en Fenne ophalen bij opa en oma en dan 2
fotoshoots en vanavond weer eten bij mijn ouders met de kids