Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

wij zijn dit weekend bij vrienden geweest, even gekeken in het nieuwe huis van zijn ouders en voor de rest eigenlijk lekker geluierd

Kattenhuis

Vandaag gewerkt en verder bankhangen.

carola

huis schoongemaakt, GJ zijn scheen beschermers in sopje gehad. Koelkast schoon gemaakt

Kim

kids naar de creche gebracht
naar de Action geweest
oven schoongemaakt
voortuin gedaan

vanmiddag nog een newborn shoot!  :smitt:

Iwan

Vanmorgen werkt en vanmiddag de schilder wat geholpen die bij mij thuis bezig was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zaterdag was de schilder er weer, zaterdagavond ben ik naar mijn moeder in Marum geraced om daar te eten...
Mijn broer en zus waren jarig, daar ben ik 's avonds geweest. Bij mijn moeder geslapen en zondag weer naar mijn eigen huis gegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Mijn eerste werkdag weer gehad
Van 8.00u tot 13.15u gewerkt
Van 14.00u tot 16.30u een newborn shoot
Kinderen van de creche gehaald
Gekookt
Gegeten
Flesje gegeven
Fenne in bad en in bed gelegd
Lars tanden gepoetst in bed
Nu foto's bewerken.... oink!

Iwan

Maandagochtend ben ik weer naar mijn moeder en broer in Marum geweest en daar tot dinsdag gebleven.
Heb mijn broer wat geholpen met stenen sjouwen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Stukje gefietst met dochterlief

Iwan

Zaterdag was de schilder er weer... besloten om volgende week ook zondag te gaan schilderen.
wel ff met de buren overlegd, ben liever niet op zondag buiten bezig, maar we moeten haast maken.
Vandaag met mijn moeder naar mijn broer geweest in Zuidlaren en daarna tweede helft van de
Voetbalwedstrijd Utrecht tegen FC Groningen gekeken, was weer bedroevend slecht van de FC.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Zo weer een dagje autocrossen erop zitten.
Was weer heel fijn dagje..


carola

Vandaag was aangezet, daarna opgepast, toen het oppaskindje weer weg was, de 2e was in de machine gedaan. Samen boodschappen gedaan, eten opgehaald. Tv gekeken, daarna vlees gebraden voor morgen. nu nog even dvd kijken en dan zo lekker slapen

Iwan

Vandaag weer gewerkt.... vakantie zit er weer op.
Vanavond achter een muis aangezeten. Tyra had een levende muis meegenomen in huis.
Muis van de woonkamer via de keuken naar de garage gejaagd, wou hem/haar eigenlijk naar buiten zien te krijgen,
maar in de garage sloeg het noodlot toe. Muis zat achter een kast waar ook een paar losse planken achter staan,
ik wou de muis achter de kast vandaan jagen, maar daardoor vielen de planken achter de kast om... waarschijnlijk op de muis,
want die lag daarna dood achter de kast.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

vanaag weer aan het schilderen geweest, de beneden verdieping is helemaal klaar nu...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gisteren Newborn shoot gedaan, boodschapjes,
thuis voor de zieken gezorgd en gegourmet.

Vandaag een gezinsshoot, naar mijn schoonouders
en vanavond uiteten met de familie.

Iwan

schilderen, weer een egel gevangen in huis, moet toch vaker de deur dicht doen 's avonds.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister met mijn mannetje en mijn ouders naar het ouderlijk huis van mijn ene oma daar de laatste spullen uit het huis  van mijn oma gehaald. Daarna naar mijn andere oma die eind volgende maand 99 word.

Vandaag was mijn mannetje vrij, we zijn vanmorgen naar het gemeente huis geweest om daar in ondertrouw te gaan. Daarna 2 wassen gedraaid en buiten op de droogmolen gehangen. Opgepast op een meisje uit onze buurt. Daarna even lekker eten gehaald, het is toch een bijzondere dag. Straks de was binnen halen en verder genieten van de avond samen


Iwan



Citaat van: carola op 29 september 2014, 19:16:58
Gister met mijn mannetje en mijn ouders naar het ouderlijk huis van mijn ene oma daar de laatste spullen uit het huis  van mijn oma gehaald. Daarna naar mijn andere oma die eind volgende maand 99 word.

Vandaag was mijn mannetje vrij, we zijn vanmorgen naar het gemeente huis geweest om daar in ondertrouw te gaan. Daarna 2 wassen gedraaid en buiten op de droogmolen gehangen. Opgepast op een meisje uit onze buurt. Daarna even lekker eten gehaald, het is toch een bijzondere dag. Straks de was binnen halen en verder genieten van de avond samen
Gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.....   :tU:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 29 september 2014, 19:30:46


Citaat van: carola op 29 september 2014, 19:16:58
Gister met mijn mannetje en mijn ouders naar het ouderlijk huis van mijn ene oma daar de laatste spullen uit het huis  van mijn oma gehaald. Daarna naar mijn andere oma die eind volgende maand 99 word.

Vandaag was mijn mannetje vrij, we zijn vanmorgen naar het gemeente huis geweest om daar in ondertrouw te gaan. Daarna 2 wassen gedraaid en buiten op de droogmolen gehangen. Opgepast op een meisje uit onze buurt. Daarna even lekker eten gehaald, het is toch een bijzondere dag. Straks de was binnen halen en verder genieten van de avond samen
Gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.....   :tU:

Dank je wel Iwan

Iwan

schuren en schilderen geweest, en babbelen met de buren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."