Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim

geknutseld met Lars
met de Lego gebouwd
wasje gedraaid /opgehangen
pannenkoeken gebakken
ouders op bezoek gehad

carola

gister beneden schoongemaakt. Met een vriendin  bij GJ zijn training wezen kijken
Zo trainingsvestjes buiten hangen, boven schoon maken
even naar de aldi boodschappen doen
afwassen
en dan genieten van de avond

morgen samen met die vriendin  bij GJ zijn voetbalwedstrijd kijken, ik ben hun verzorgster ook

Iwan

Dit weekend weer aan het schilderen geweest..... De schilder is nu klaar, ik moet alleen nog wat plekjes bijstippen.
Vandaag eerst uitgeslapen en daarna ben aan het werk geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

zaterdag heeft gj een thuiswedstrijd gespeeld, ze hebben gewonnen met 6-5, daarna bij mijn ouders gegeten.

Gister ben ik naar mijn ouders gegaan, gj heeft Patrick en Sylvia geholpen, daarna weer bij mijn ouders  gegeten.

Vandaag eerst gj zijn brood gesmeerd, daarna hem uit gezwaaid aangekleed en naar mijn zus en neefje geweest, toen ik weer thuis kwam, heb ik de afwas gedaan. Daarna kwamen er 2 kindjes op wie ik zou passen, even lekker buiten gewandeld met hun en boodschappen gehaald. Toen hun weg waren, ben ik naar gj zijn werk gefietst en zijn we samen eten wezen halen, gegeten en daarna 2 wassen gedraaid ik zeg productieve weekend en dagje


Iwan

vanmiddag gewerkt en vanavond belde een oud-collega die problemen met haar computer had.
Ze kon niet meer inloggen op haar pc, wachtwoord werd niet herkent. Gelukkig kon ik haar telefonisch helpen.
Alleen ze bleef maar praten.. meer dan 40 minuten met haar aan de telefoon gehangen.  :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Ik had iemand op visite die een fotoprogramma op mijn laptop zou zetten, bleek er al op te zitten, dus ze heeft
me wat dingen uitgelegd.


Daarna even lekker zitten kletsen , doe ik niet vaak was echt gezellig

Iwan

Schilderwerk wat bijgewerkt aan mijn huis, Puin wat ik nog achterhuis had liggen opgeruimd en de dakpannen weer op het dak gelegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Nou je hebt wel eer van je werk, het ziet er toppie uit



Iwan

Citaat van: Madee op 18 oktober 2014, 19:44:57
Nou je hebt wel eer van je werk, het ziet er toppie uit
Ik heb zelf niet geschilderd hoor, alleen wat bijgewerkt en de grondverf. Volgens de schilder ben ik geen al te beste schilder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Kim

Wat heb ik gedaan? Gisteren naar een dierentuin in Duitsland geweest,
boodschappen gedaan en gegourmet. Vandaag 2 fotoshoots en vanavond
uiteten met mijn ouders.

carola

vrijdag het huis schoongemaakt
en boodschappen gedaan.

gister lekker rustig aan gedaan,
s'avonds kwam een vriendin  van ons die heeft bij ons gegeten en hebben we film avondje gehad bij ons

vandaag eerst wat opgeruimd in huis, vanmiddag naar wedstrijd van fc Groningen onze club, vanavond naar mijn ouders

Kattenhuis

Vanmorgen naar fitness geweest. Vanmiddag wat bankhangen en wat dingen in huis doen.

Iwan

Bij een voormalig collega geweest om haar computer bij te werken en haar office pakket opnieuw te installeren,
die had ze verwijderd zonder dat ze wist wat ze deed. Daarna ben ik bij mijn moeder geweest en hebben we wat
boodschappen gedaan en heb ik daar gegeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag naar het ziekenhuis geweest om een echo te laten maken van mijn buik, blaas en nieren.

Wel vreemd om zo met een ontbloot bovenlijf en je broek half naar beneden op een bed te moeten liggen terwijl er iemand gel op
je buik doet er met een transducent(?) overheen gaan om binnenin je te kijken. Helaas wou de mevrouw niet vertellen of er iets
te zien was, was ze niet bevoegd toe zei ze.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

En wanneer krijg je er iets over te horen?

Iwan



Citaat van: Kim op 21 november 2014, 09:47:24
En wanneer krijg je er iets over te horen?
Geen idee....... Heb de mevrouw wel gevraagd of ze iets zag, maar ze was niet bevoegd om dat te zeggen zei ze.
Moet dus afwachten tot ik bericht krijg van mijn huisarts.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vanmorgen gewerkt, nu even achter de laptop, en straks nog even wat in huis doen, vanavond samen van de avond genieten 

Iwan

Vandaag rekeningen betaald......  :'(   (word daar altijd zo verdrietig van)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

gister eerst gj naar de kapper, daarna moest hij voetballen, ze hebben weer gewonnen  ;) s'avonds op stap was weer erg gezellig
vandaag lekker rustig aan  gedaan, en mijn ouders kwamen op de koffie