Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Mollige vrouwen lijken jonger

Gestart door Iwan, 30 maart 2009, 18:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Vermageren doet je ouder lijken. Dikke kaken en zachte gelaatstrekken geven een vrouw
namelijk een jeugdigere look. Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat als je 4,5 kilo bijkomt,
je tot 4 jaar jonger kunt lijken.

Leeftijd en BMI
De onderzoekers bestudeerden 200 identieke tweelingen gedurende twee jaar.
Zij hebben dezelfde genen, dus verschillen in uiterlijk kunnen bij hen enkel verklaard worden
door hun levensstijl. Het ideale BMI, de verhouding tussen gewicht en lengte, bij volwassenen
ligt ongeveer tussen 18,5 en 25. Heb je minder, dan kamp je met ondergewicht.
Bij een hoger getal heb je overgewicht. Uit het onderzoek bleek dat er een duidelijk link was
tussen het BMI en de geschatte leeftijd van vrouwen.

Verandering vorm
Onderzoeker Bahaman Guyuron: ''Uit het onderzoek bleek dat als je BMI met 4 punten stijgt,
je twee jaar jonger lijkt. Bij vrouwen ouder dan 40 was dat 4 jaar. In sommige gevallen
betekent dit dat als je 4,5 kg bijkomt, je 4 jaar jonger lijkt.
" Plastisch chirurg Rajiv Grover:
"Het zijn niet de rimpels in je gezicht die je ouder doen lijken, het is de verandering in de vorm
van je gezicht. Mensen zijn geobsedeerd door het slanke schoonheidsideaal.
Maar dit doet je lichaam er misschien wel beter uitzien, je gezicht gaat er ouder door lijken.
"

Jojo-en
"De meeste vrouwen vinden dat hun wangen beginnen te hangen op hun 40ste,
maar mensen op dieet moeten zich hier het meeste zorgen over maken.
Zeker jojo-ers zullen er sneller oud uit zien. Zij rekken hun huid uit door het afwisselende
gewichtsverlies en -toename, wat voor diepere rimpels aan de neus, mond en kaaklijn zorgt.
Hoe 'vetter' een gezicht en zeker hoe dikker je kaken, hoe jonger je zult lijken
", besluit Grover.






lees ook:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Volgens mij zien wat dikkere vrouwen er gewoon wat gelukkiger uit en voelen ze zich vaak ook beter
waardoor ze er beter gaan uitzien. Het lijkt mij een hele belasting voor een vrouw als ze niet, in haar ogen,
te dik wil zijn en zich wil meten aan de dames uit de reclames.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 16 augustus 2009, 01:11:41
Volgens mij zien wat dikkere vrouwen er gewoon wat gelukkiger uit en voelen ze zich vaak ook beter
waardoor ze er beter gaan uitzien. Het lijkt mij een hele belasting voor een vrouw als je niet, in jouw ogen,
te dik wilt zien en je wilt meten aan de dames uit de reclames.

HELEMAAL mee eens Iwan, ik zie ook veel liever een wat stevigere vrouw dan van die gratenpakhuizen!

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 17 augustus 2009, 09:05:24
Citaat van: Iwan op 16 augustus 2009, 01:11:41
Volgens mij zien wat dikkere vrouwen er gewoon wat gelukkiger uit en voelen ze zich vaak ook beter
waardoor ze er beter gaan uitzien. Het lijkt mij een hele belasting voor een vrouw als je niet, in jouw ogen,
te dik wilt zien en je wilt meten aan de dames uit de reclames.

HELEMAAL mee eens Iwan, ik zie ook veel liever een wat stevigere vrouw dan van die gratenpakhuizen!
Je moet toch wat hebben om vast te houden   :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik vind het helemaal niet erg als ik een vriendin zou hebben die laten we maar zeggen vol slank is, mijn ex was ook redelijk aan de mollige kant.

Iwan

Mijn vorige 2 exen waren ook mollig, ik had er geen probleem mee...
al was 1 van hen ongezond dik... geloof dat ze er inmiddels ook wat aan gedaan heeft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik denk ook dat het steeds meer de standaard is om als man in het openbaar te zeggen dat je een slanke vrouw wil terwijl ze misschien diep in hun hart wel een andere wens hebben...

Ach ik ben te dik weet ik zelf ook wel maar moet ook niet maatje 38 hebben dan gaat hier iemand in huis stuiteren vind mijn vriend geen succes!

Iwan



Citaat van: Goitske op 15 mei 2013, 21:34:05
Ik denk ook dat het steeds meer de standaard is om als man in het openbaar te zeggen dat je een slanke vrouw wil
terwijl ze misschien diep in hun hart wel een andere wens hebben...

Ach ik ben te dik weet ik zelf ook wel maar moet ook niet maatje 38 hebben dan gaat hier iemand in huis stuiteren
vind mijn vriend geen succes!
Hoe/wat bedoel je dat er dan iemand in huis gaat stuiteren? *snapt niet*  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."