Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Waar wil je niet wonen?

Gestart door Margje, 19 november 2011, 20:55:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Waar zou je absoluut niet kunnen aarden of willen wonen? Denk aan een bepaalde plaats, soort huis, land etc. etc en natuurlijk waarom niet?

Lynn

In een dorp. Ik krijg er gewoon de kriebels van als echt stadsmeisje.

Iwan

Ik zou denk ik niet in een flatje kunnen wonen, je altijd bewust zijn van je buren..... niet te veel lawaai kunnen maken, je radio nooit eens goed vol open zetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik zou niet willen wonen naast mensen die vreselijk veel lawaai en harde muziek maken.
Wij hebben dat een tijdje meegemaakt en dat is echt vreselijk!

Ook zou ik niet in een land willen wonen waar niet alle mensen gerespecteerd worden en gelijke rechten hebben.

Verder denk ik dat ik overal wel zou kunnen wonen. Ik heb al van alles meegemaakt. In een stad, langs een spoorlijn, in het centrum van een stad, in een dorp en landelijk, in een flatje, op een kamer in een rijstjeshuis. Overal kan ik wel wennen. Maar landelijk of bij of in een bos heeft mijn grote voorkeur, valt alleen helaas niet te realiseren, misschien ooit.

Iwan



Citaat van: Lejah op 25 november 2011, 17:38:09
Ik zou niet willen wonen naast mensen die vreselijk veel lawaai en harde muziek maken.
Wij hebben dat een tijdje meegemaakt en dat is echt vreselijk!
Heb je dat toen ook tegen je buren gezegd en hoe reageerde ze daarop?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Citaat van: Iwan op 25 november 2011, 17:40:32


Citaat van: Lejah op 25 november 2011, 17:38:09
Ik zou niet willen wonen naast mensen die vreselijk veel lawaai en harde muziek maken.
Wij hebben dat een tijdje meegemaakt en dat is echt vreselijk!
Heb je dat toen ook tegen je buren gezegd en hoe reageerde ze daarop?

Buren reageerden dat ik me niet zo druk moest maken, dat zij het recht hadden zich te ontspannen.
Dat dat ontspannen dan moest met harde muziek, dat was geen punt van discussie, dat hadden zij nodig ter ontspanning vonden zij . Tsja.Erg vervelend was het. Je kan er niets tegen doen dat is echt heel l.llig.

Margje

In the middle of nowhere....daar kan ik niet zo goed tegen...Hoewel ik natuur leuk vind maar het idee overal van afgesloten te zijn daar kan ik niet zo goed tegen....

carola


Sugamilk

Op een flat of appartement, heb een tijdje ingewoond hij m'n man op z'n appartement, maar werd er gillen gek.
Nu een hoekhuis, en heerlijk maar aan een kant buren

Droopy

Flatje, stad, randstad.

Ik heb rust en ruimte om me heen nodig. Ben ook echt een dorpsmeisje

Iwan

De stad zou denk ik ook niets voor mij zijn....
Op een woonboot wonen lijkt mij ook niets, misschien leuk voor een weekje maar daarna niet meer denk ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

in de stad, ik denk dat ik wel gek zou worden. Ik ben gewend aan rust en dat is in veel steden/wijken niet echt het geval.

Willeke

In de polder. Mijn tante woont er, maar nu ze alleen is wil ze ook verhuizen.
toen mijn oom en tante 'vroeger' op vakantie gingen, paste ik weleens op hun huis. Gelukkig hebben ze een paar waakhonden dus voelde me niet zo alleen. Maar wat was ik blij als ze weer terug waren!
Woon nu in een appartementencomplex. Bevalt me prima!

attje

Citaat van: Iwan op 20 maart 2015, 09:27:44
De stad zou denk ik ook niets voor mij zijn....
Op een woonboot wonen lijkt mij ook niets, misschien leuk voor een weekje maar daarna niet meer denk ik.

Grappig, zo'n beetje precies het tegenovergestelde. Woon in de stad in een flat, maar op zich wil ik wel in een woonboot wonen. Dat moet dan uiteraard wel in de stad zijn. Zou echt niet kunnen wonen in de middle of nowhere, waar er altijd rust is.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Willeke

Ligt er aan hoe groot de woonboot is. Als alles hutje mutje op elkaar staat, zie ik me daar niet zo snel wonen. Maar als je er wat meer ruimte in hebt, zou ik er ook best kunnen wonen.

Gina

In de stad, in een drukke dorp, in een flat

Ik woon nu in een boerderij helemaal in de natuur.. heerlijk