Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Een potje of zelfgemaakt eten?

Gestart door Iwan, 18 oktober 2011, 17:44:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat zou/geef jij je kind: Een potje of zelfgemaakt eten?

Altijd zelfgemaakt
1 (20%)
Meestal zelfgemaakt, maar af en toe een potje
3 (60%)
Om en om, beiden ongeveer even vaak
0 (0%)
Meestal een potje, maar af en toe zelfgemaakt
0 (0%)
Altijd een potje
0 (0%)
anders, namelijk.......
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 4

Iwan




Wat geef/gaf of zou jij je kind te eten geven?
Een potje of zelfgemaakt eten?

en waarom.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik heb altijd het meeste zelfgemaakt.
Meestal kon de baby niet met de pot mee-eten ivm kruiden, zout, nog niet aan die groente toe zijn, vlees ed, maar dan kookte ik apart en vroor ik bakjes in.
Soms nam ik uit gemak een potje, meestal als we weggingen ofzo.

Margje

Voor mijn zoon maakte ik het wel regelmatig zelf...ook de fruithapjes maar soms ff makkelijk een potje...wel altijd gelet op de 'goede' potjes om het zo maar even te zeggen...Mijn zoon (nog steeds) had toen ook al een uitgesproken smaak en wilde niet zo maar alles...tegenwoordig ook nog niet...geen smaak doet hij niet aan ;)

Marjan

Onze dochter at al vrij snel met de pot mee. Gewoon prakken of met de staafmixer erdoor. Alleen potjes als ons eten niet geschikt was voor haar, maar meestal hield ik er wel rekening mee of ik had nog wel een zelfgemaakt prakje in de vriezer.

little_mermaid

Uiteraard altijd zelfgemaakt, is veel gezonder en verser dan uit een potje.

Goitske

beide, potje is handig, financieel gezien is zelfgemaakt natuurlijk veel aantrekkelijker en je weet wat er in zit

Sugamilk


Lejah

Citaat van: Sugamilk op 16 december 2013, 13:16:49
Wij gaan voor Rapley.

Ik ben echt heel benieuwd!
Ik zier er echt zowel voor- als nadelen aan, dus ben ik erg nieuwsgierig hoe Rapley in de praktijk uitpakt!

Sugamilk

Ja wij ook, vrienden doen het al en die bevalt t heel goed. Ze leren zelf te eten, smaken te bepalen en hoeveel. Vind dat wel fijn. Maar we moeten nog 2,5mnd wachten hihi

Kim

Hier werkte Rapley niet hoor! :P

Altijd gewoon ons eten aangeboden.....ff met de staafmixer er doorheen en klaar!
Meneer vond de potjes ook niet lekker....

Sugamilk

Ja weet t niet, ga het eigenlijk proberen anders kunnen we het nog altijd prakken :-)