Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Opstaan
Kattenbak verschoont
Gedouched
Broodjes gesmeerd
Gewerkt
Boodschappen gehaald
Eten gemaakt
en ga nu TV kijken.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Opgestaan, espresso gedronken, gewerkt en bankhangen.

DonWoozy

Nog helemaal niets, ik lig nog in bed

carola

vanmorgen opgestaan, aangekleed. daarna GJ zijn broodjes gesmeerd en hem uitgezwaaid. Daarna gastkindje naar school gebracht, even tv gekeken en met een vriendin bij gekletst. Daarna gastkindje uit school gehaald en met hem brood gegeten, toen hem weer naar school gebracht. Straks hem weer ophalen.

Iwan

Uitgeslapen, beetje internetten, boodschappen en eten gehaald, voetbal gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vanmorgen gesport, daarna gedoucht, beddengoed gewassen. Tv gekeken, daarna eten opgehaald en nu beetje internetten en tv kijken. Zo nog even het beddengoed op zolder hangen en een was opvouwen

Sugamilk

Vanochtend naar sinterklaas geweest met esmee bij ons pap op zn werk en voor se rest daar bankgehangenm zijn niet zo fit hier

Iwan

Gewerkt, boodschappen gedaan met mijn moeder en eten gemaakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

vanochtend met mijn auto naar de garage geweest voor de 30K beurt

Sugamilk

Vanochtend naar de markt geweest en voor de rest rustig aan gedaan

Iwan

Gewerkt, internet gefixed bij de buurvrouw (en meteen mijn gordijnen meegenomen of ze die even wilde naaien  *G)
Zouden eigenlijk vanavond gaan sporten, maar ik had helemaal geen zin, druk op het werk en moe, dus ik heb afgezegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 24 november 2015, 20:46:18
Gewerkt, internet gefixed bij de buurvrouw (en meteen mijn gordijnen meegenomen of ze die even wilde naaien  *G)
Zouden eigenlijk vanavond gaan sporten, maar ik had helemaal geen zin, druk op het werk en moe, dus ik heb afgezegd.

Gj was ook erg moe, die heeft ook afgezegd.

carola

Vanmorgen gj uitgezwaaid, toen de milieu spullen verzameld en bij de weg gezet. Daarna even de Pfaffs gekeken. Vervolgens tanden gepoetst en daarna naar de tandarts, geen gaatjes alleen 2 vullingen die even moeten worden vervangen, voor de rest was ze erg trots op mij, gelijk maar even een afspraak daar voor gemaakt, hoeft pas in februari, en dan in mei weer voor de half jaarlijkse controle. Zo nog even de afwas en voor de rest lekker rustig aan doen. Morgen weer werken

Sugamilk

Vanmorgen manuele therapie gehad en vanmiddag huishouden gedaan en mn dochter vermaakt

DonWoozy

opgestaan, boterhammen gesmeerd en naar mijn werk gereden.

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Gisteren voornamelijk op de bank gelegen, had de hele dag barstende koppijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanmorgen gewerkt. Had de bus gemist dus ben op de brommerd naar mijn werk gegaan, uitlaat zit los dus ding maakt een enorm kabaal.
Rond half twee was ik thuis, beetje darten gekeken en stofzuiger door de woonkamer getrokken en rekeningen betaald.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag helemaal niets gedaan, veel geslapen, was niet lekker.
Had heel vroeg al een berichtje dat we thuis konden blijven omdat het erg glad was, en veel bussen/treinen niet reden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vandaag een lekker rustig dagje gehad, toen gj weer veilig thuis was eten gemaakt. Nog heel even tv kijken en dan zo lekker slapen