Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Dit weekend bij mijn moeder geweest, gisterenavond bij mijn broer op visite geweest in het ziekenhuis.
Gisterenavond hele avond op de bank gelegen met barstende koppijn, vanmiddag met mijn zus op visite geweest bij mijn broer
en vanavond nog even bij mijn broer geweest met mijn moeder. Nu ben ik weer thuis
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

momenteel bezig met doorworstelen van mijn mails van de afgelopen 3 weken

carola

Zaterdag gj eerst naar de kapper, daarna door naar gj zijn voetbal hij had een oefenwedstrijd Helaas nipt verloren gj zelf nog wel een keer gescoord. Vervolgens naar mijn zus, zwager en jongens hun oudste is 4 geworden. Gisteren uit eten geweest met mijn ouders, gj, broer, zus, zwager en hun jongens omdat mijn ouders 36 jaar getrouwd waren. Nu weer aan het werk gj nog 2 week vakantie

Kattenhuis

Vandaag heb ik een mok espresso gedronken. Verder het enqueteformulie ingevuld en bij de secretaris van de huurdersvereniging in de bus gedaan. Zij gaan inventariseren hoe de bewoners hier in de buurt denken over de sloopplannen van de woningbouw. Woningbouw zelf heeft de bewoners niets gevraagd. Ga zo nog een espresso drinken en rust houden. Het is knudde met mijn rug. (Honderdvijftig meter heen/terug gewandeld om dat formulier in de bus te gooien en ik ben kapot.

mary-kate

Eerst bloed laten prikken. Daarna naar de fitness, een boodschap gedaan
Markt geweest kip gehaald en wat fruit
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Willeke

Vanmorgen bij een cliënt geweest, daarna naar mijn tante gereden en daar lekker bijgekletst en wat geholpen met dingen. einde van de middag weer naar huis gereden, gekookt en wat spullen opgeruimd. Net de afwas gedaan, zo lekker bankhangen. Morgen wordt weer een druk dagje.

Kattenhuis

Net naar een infobijeenkomst geweest van de woningbouw naar aanleiding v.d. sloopplannen.

stef38

gaan ze je huis slopen Kh???

ik ben bezig geweest met mixje maken (minimal techno, techno en trance)
zal hem straks hier plaatsen!

Kattenhuis

Citaat van: stef38 op 10 september 2016, 14:38:38
gaan ze je huis slopen Kh???

Ja Stef, een paar straten gaan er af binnen een paar jaar. Tussen 2 en 4 jaar moet ik hier weg. (Over 2 jaar treed er een "sociaal plan" in werking voor deze kant v.d. straat.

stef38

maar regelen ze dan wel een nieuw huis voor je? ze kunnen toch niet zomaar je huis slopen? :WAB:

Willeke

Vanmorgen boodschappen gehaald, en wat administratie gedaan. Begin van de middag naar cliënt geweest, wat was het daar warm zeg. Daarna op mijn gemak naar huis gefietst, wat gerommeld, eten klaargemaakt en daarna de afwas gedaan. Net lekker gedoucht, straks nog afwas opruimen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag.

mary-kate

Een uurtje gewerkt. Toen door naar de winkel om spullen te halen voor een aardappel salade te maken.
En nu even een de pc en tv
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

gewerkt, eten gehaald en met een vriend een grote plaat van mijn schuur verplaatst naar mijn fietsenschuurtje
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisterenochtend aan het werk geweest, gisterenmiddag beetje aan het opruimen geweest en gisterenavond bij mijn nicht geweest
om te vragen of zij nog oude fotos van de familie heeft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Gisteren een dagje naar Efteling geweest.

Iwan

Dit weekend bij mijn moeder, geweest en op bezoek geweest bij mijn broer.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanmorgen gewerkt, vanmiddag rust gehouden en aan het begin van de avond boodschappen gehaald en opgeborgen.

Iwan

Gisteren een bedrijfsuitje gehad in Veenhuizen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Gister voor de verandering niet getraind, voelde de training van vrijdagavond nog iets te veel. Naar de kapper geweest, een verjaardag en in het stadion naar AZ - Go Ahead Eagles gekeken.
En vanochtend weer vaartraining gehad en vanmiddag heb ik een bierproeverij.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Vanmorgen naar fitness gewandeld en zo'n 1,5 uur gesprt en weer naar huis gewandeld. Net gestofzuigd in huis.