Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Citaat van: Iwan op 15 april 2007, 18:49:58
naar het 'strand' geweest.

oh lekker ik heb de hele dag op de rommelmarkt gestaan voor jan doedel wand er was niks te doen  :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lynn

Ik heb gisteren eindelijk in de zom kunnen zitten.
Van hooikoorts had ik even geen last :)
Ik ben behoorlijk bruin geworden  ø

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Vanochtend 2,5 uur in een teamvergadering gezeten  Zzzz...Vanmiddag bij de Ikea geweest in Utrecht..daarna nog ff boodschappen gehaald...gegeten...tv gekeken en nu ff internet  :D

Lynn

Ik heb gisteren eerst met Bibi geshopt.
Daarna met z'n 2en even bij mijn vriend geweest (Hij woont dicht bij de binnenstad)
Toen weer even de stad in, omdat Bibi nog even voor schoenen wou gaan kijken (Heb nog super leuke witte pumps gekocht :))
s'Avonds de verjaardag van mijn vader en daarna ben ik nog even met mijn vriend naar Live Muziek geweest in onze stamkroeg.
Daar was iedereen al dronken toen we binnen kwamen :)

Lynn

Het eerste wat ik vandaag deed was stofzuigen.
Dat moet nu zo'n 4 keer per dag omdat Wicky haar winterharen aan het kwijtraken is  :-\
Zostraks nog even in de stad geweest op zoek naar een mooie spijkerbroek, maar helaas niks gevonden.
In de plaats daarvan wat tweedehands Jan, Jans en de kinderen gekocht :)
Nu nog 10 en dan is de serie compleet.

Lynn

Vandaag ben ik met mijn vader (En Wick) naar Tuinland geweest (Iwan gezocht, maar niet gezien :()
Daarna lekker in de tuin gezeten :)

Iwan

Citaat van: Lynn op 28 april 2007, 17:40:13
Vandaag ben ik met mijn vader (En Wick) naar Tuinland geweest (Iwan gezocht, maar niet gezien :()
Daarna lekker in de tuin gezeten :)
Ik ben vandaag ook naar Tuinland geweest, maar dat was om te werken, op de vijverafdeling.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Vanochtend en begin v/d middag naar Utrecht geweest...winkelen...terrasje gezeten etc. Naar huis gegaan en daarna nog boodschappen gehaald...verder heerlijk gehangen! :D

Iwan

Vandaag met een vriend naar Groningen geweest, er waren ook nog wat vrindjes en vriendinnetjes van hem present.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Naar de kapper geweest

Margje

Vanochtend om 5.15 opgestaan...Om 6 uur samen met zoontje lief in de auto gestapt om deze naar de oppas te brengen....Om 7 uur begonnen met werken tot 15 uur...daarna weer naar de oppas..nog een tijdje gezeten en gekletst...boodschappen gedaan...naar huis gegaan...Mail gecheckt had ontzettend veel mailtjes...en nu ga ik zo koken! Vanavond heerlijk hangen op de bank!

Bo

Vandaag terug gekomen van onze korte vakantie, was heerlijk overigens :D
Daarna wassen strijken, stoffen, stofzuigen, was die al weer droog was gestreken, boodschappen gedaan, op kraambezoek geweest, plantjes gekocht voor  in de tuin, eten gekookt, naar de kapper geweest.


Geloof dat ik maar weer op vakantie ga :D :D :D


Iwan

gewerkt, morgen lekker vrij en zaterdag en zondag weer werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik ben woensdag dus in het ziekenhuis geweest voor een gesprek (Zie "Ik ga....")
23 mei krijg ik een volledig onderzoek en ga ik onder een soort narcose...
Zit er echt tegen op.
Ik hoop niet dat ze wat ernstigs vinden, maar dat zal wel meevallen.

Ik moest vóór het gesprek gewogen en gemeten worden.
Ik dacht altijd dat ik 1.78m was, maar volgens mij ben ik gekrompen, want ik ben 1.73m  *G
Ook bleek dat ik alwéér 4 kilo was afgevallen. Dat doe ik niet expres... En dat is een kenmerk van een darmziekte  :(

Maar ja, ik wacht gewoon af...

Lynn

Gisteren heb ik, samen met mijn vriend, weer een koppeltoernooi gedart.
We begonnen vrij slecht, maar op het laatst ging het beter :)

Vanavond weer darten voor de competitie... Nog een paar wedstrijden te gaan en dan 25 juni een groot afsluitingsfeest :)

Iwan

Vandaag aan het werk geweest, morgen gelukkig vrij (na 6 dagen achtereen hebben gewerkt) en dan gaan we zaterdag weer los!.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Ik heb de hele dag bij T in Zaltbommel gezeten

Iwan

gewerkt en daarbij mijn vingertopje eraf gesneden.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine

Iwan toch!! Is het ernstig?