Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim

ik ben gaan werken
recept gaan ophalen
naar de apotheek
op bezoek bij mijn ouders
boodschappen gedaan
een film gekeken

Iwan

boodschappen gedaan net,  Ãâ€"TU
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Vandaag naar school geweest...4 lesuren uitval!!..Heb mezelf vervolgens de hele dag bezig gehouden met de toetsen van ICT en Nederlands..voor een goed doel uiteraard..heb het meerendeels gedaan en ruimschoots gehaald (was ik ook niet bang voor ;))..Om 14.30 heb ik het opgegeven en ben naar huis gereden...Thuis aangekomen gekomen moeders gecharterd om met de kleine en mij naar Utrecht te gaan...wat kleding gekocht en uitgeput thuis aan;)..Morgen ook school maar ik houd het ff voor gezien (1 dagje spijbelen)..ben al sinds dinsdag aan het werk en moet nog t/m dinsdag werken (ja zaterdag en zondag ook)...pfft..dan zou ik woensdag vrij zijn volgende week maar moet dan donderdag en vrijdag weer naar school....Gun mezelf dus ff een day off! :D

DonWoozy

ik heb vandaag nog niet veel bijzonders gedaan beetje database met alle hardware bijwerken

jaantje

Naar de kermis geweest,jammer dat het weer zo slecht was.
Verder nog een beetje gewinkeld.
Bij ons moeder gegeten met mijn neefjes,daarna de wekelijkse boodschapjes gedaan met Ton.
Hondjes uitgelaten,tv gekeken en nu hier ;D

Iwan

van 06:00 tot 18:00 gewerkt
en vanavond nog even van 20:00 tot 21:30 gewerkt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Vanochtend ben ik vol goede moed naar de dierentuin in Amersfoort gegaan met de kleine (het was droog!)..Na even daar te hebben genoten van het droge weer begon het te hozen! Kleddernat ben ik het restaurant ingedoken wat overigens overvol was met gillende kinderen..Na nog even te hebben rondgelopen in de regen en het treintje in te zijn geweest zijn we vervolgens met natte voeten en al (door de regenplassen overal) maar naar huis gegaan...zonde van het geld en de dag..BAAL ervan! Flink doorweekt waren we dus!!

Margje

Citaat van: Iwan op  2 oktober 2007, 00:16:20
van 06:00 tot 18:00 gewerkt
en vanavond nog even van 20:00 tot 21:30 gewerkt.

Waar werk je inmiddels dan?

Iwan

Citaat van: Margje op  3 oktober 2007, 17:29:17
Citaat van: Iwan op  2 oktober 2007, 00:16:20
van 06:00 tot 18:00 gewerkt
en vanavond nog even van 20:00 tot 21:30 gewerkt.

Waar werk je inmiddels dan?
Owh was familielid aan het helpen in de bouw,
gelukkig dat het geen baas is waar ik dagen van 13 a 14 uur draai. 
(al zou dat waarschijnlijk beter verdienen dan een familielid helpen) ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Gewerkt, boodschappen gedaan, eten gekookt en ondertussen huis aan kant gemaakt en daarna pc aangezet
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Margje

Ik heb weer een schooldag gehad...veel lol ook...vooral met de Dramales..dat vind ik zooooooo leuk!
Vanavond gekookt (tagliattella met spinazie en boursin)...en daarna toen de kleine op bed lag mijn medicatie verslag afgemaakt...een productieve dag dus...

Lynn

Gewerkt en naar cursus geweest.

DonWoozy

ik heb vandaag 2 mensen verblijd met een nieuwe laptop en nog wat andere probleempjes opgelost

Margje

Gewerkt..maar het is maar net wat je werken noemt ;) Wel al om 7.00 uur begonnen maar om 10.00 uur samen met een bewoner naar Ede gegaan...pc gekocht voor kantoor...daarna lekker geluncht bij de Deli France..nog ff rondgehuppeld in Ede..rond 13.30 was ik weer terug op de woning...Ja.. en om 14.00 uur alweer vrij! :D..

Iwan

Vandaag naar de kapper geweest,
medicijnen bij de huisarts besteld en later opgehaald
bij mijn zus haar nieuwe huisje wezen kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

jaantje

Uurtje gewerkt,toen herfstfeest gehad.
Nu hier.

Iwan

  • Boodschappen gedaan
  • Was opgehangen,
  • de wasmachine opnieuw ingepakt en aangezet.
  • De afwasmachine ingepakt en aanzet
  • en een soepje aan het koken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik heb net met Wick in het park gewandeld... ze luistert zo goed als je los is :)

DonWoozy

vandaag bijna alleen pc's aan het imagen geweest, ook nog 3 kwartier heen en 3 kwartier terug voor 10 minuten achter een pc wat doen, lekker gemakkelijk geld verdienen zo :p

Lynn

Gewerkt tot 12 uur.
Daarna wat aan het huishouden gedaan.
En een film gekeken.