Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vandaag naar mijn moeder gegaan.
Bij mijn nichtje mijn oude ontvanger van Ziggo op haar slaapkamer aangesloten en mij oude kaart
aan haar gegeven zodat ze wat meer zender heeft. (ik heb het Ziggo extra + eredivisie Live Pakket)

@Kim - toch niets ernstigs met je vriend mag ik hopen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat moet nog blijken.... hopelijk is het niks!
Hij moet morgen terug voor verder onderzoek.

Iwan

Citaat van: Kim op 15 april 2013, 21:57:03
Dat moet nog blijken.... hopelijk is het niks!
Hij moet morgen terug voor verder onderzoek.
Sterkte voor jullie beiden en hopelijk dat het inderdaad niets is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Vandaag aant werk geweest, vanmorgen om 5 uur in de auto en om 20.30 weer thuis.

Lekker therapeutisch werken 20 uur in de week.

Iwan

Vanmorgen afwisselend op bed, de bank gelegen en rondgelopen in huis.
Daarna de huisarts gebeld, mijn moeder werkt in het ziekenhuis en die had mijn klachten daar met de internist besproken,
dus die had zichzelf weer helemaal druk gemaakt of wat voor engs ik allemaal kan hebben. Huisarts hoefde mij niet te zien
maar zou wat medicijnen voor mij klaarzetten. Vanmiddag de tuin van mijn moeder geschoffeld en CNN gevolgd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren: grasmaaien, stofzuigen, voetbal kijken, mijn scooter repareren.
Vandaag: Tuinhuisje geverfd, voetbal gekeken, buiten gezeten, met hoofdpijn op de bank gelegen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Gisteren, met Julia naar paardrijden, naar de autocross geweest, nog even weggeweest en nog een borreltje gehad met mn broertje ivm zijn verjaardagsfeestje.

Vandaag naar Walibi world geweest.

mary-kate

vandaag gewerkt,gepoetst,schoenen gekocht,gegeten en nu even aan de pc en zo gtst kijken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vanmorgen met de vriend van mijn moeder en de vriend van mijn zus tuinafval naar de stort gebracht,
daarna modder gehaald en de tuin van mijn moeder aangevuld daarmee. Daarna op de scooter naar huis,
gedouched, naar Julia geweest voor inburgering, boodschappen gehaald, de kamer opgeruimd en gestofzuigd
daarna Pizza gegeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

- Lars naar oma gebracht
- Met Ce naar ziekenhuis
- Naar opleiding van mijn werk
- Taaltoets gemaakt op Hogeschool
- Met Lars en oma's door het stadspark gelopen
- In tuin van schoonouders gezeten
- Thuis met Lars in tuin gespeeld
- Naar badminton geweest

mary-kate

Met m'n vriend en zijn kinderen naar de speeltuin geweest
Echt heel leuk en goed weer gehad en ja hoor ik weer verbrand  :-\
Ik kan ook echt niks hebben he  >:(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

vandaag heerlijk uit geslapen, daarna Met mijn  vriend aan het wii-en geweest, vanmiddag nog even wezen shoppen had nog kortingsbonnen van mijn oude werk gever die op moesten. Vanavond heerlijk op de bank tv kijken

Iwan

vanmorgen om 09:15 mijn bedje uitgestapt en tv gekeken onder het genot van een broodje en een kopje thee.
Na de abdicatie en de balconscene ben ik gaan douchen. Na het douchen ff snel een satéetje gegeten en daarna
op de scooter naar mijn eigen huis gegaan. Thuis in de inhuldiging in de Nieuwe Kerk gekeken en daarna nog even
lopend naar Grijpskerk geweest (iets minder dan 2 km) om daar bij de 30 april festiviteiten te bekijken.
Daarna thuis een pizza genuked en nu weer voor de tv hangen om naar de vaartocht van Koning Willem Alexander
en zijn gezin over het IJ te kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim



Dagje speeltuin met de mannen! Cedric, Lars en ome Dennis!  :)
Daarna nog een ijsje gaan eten.

Margje

Opgestaan 8.15.... Beetje tv gevolgd tot 10.45...De stad ingegaan tot een uur of 15....Richting huis gegaan aldaar gespeeld met auto's, legopoppetjes gemaakt...

Kattenhuis

Opgestaan en de katten begroet.

Iwan

De buurman van mijn moeder een beetje geholpen, hij heeft parket gelegd bij mijn moeder.
Met mijn nichtje gewandeld, zijn naar het winkelcentrum geweest, ik in mijn joggingbroek een oud t-shirt en op mijn Spaanse sloffen.
Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om naar het winkelcentrum met haar te gaan, maar zij wou kijken of haar moeder in de winkel was.
Toen we in het winkelcentrum waren wou ze snoepjes kopen, maar ik had geen geld bij me dus moesten we eerst weer naar huis.
Daarna bij mijn moeder alles opgeruimd en stof gezogen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

vanmiddag weer inburgeringsles gegeven. We hadden het vandaag over lichaamsdelen en meervoud.
Ze had het snel door... oog-ogen.. neus-neuzen.. oor-oren.. arm-armen.. been-benen.. teen-tenen...
alleen toen kwamen we bij vinger..... Ik kon haar het niet van overtuigen dat het meervoud van vinger
niet vingeren is....  Ze bleef het maar fout zeggen.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Maar vingers zijn ook moeilijk.

Want is 1 vinger, 2 vingers, 3 vingers, 4 vingers en dan is het ineens hand.

Gister lekker in de tuin bezig geweest, en Julia helpen met maken van spreekbeurt.

Iwan

Citaat van: Japser op 10 mei 2013, 11:01:53
Maar vingers zijn ook moeilijk.

Want is 1 vinger, 2 vingers, 3 vingers, 4 vingers en dan is het ineens hand.

Gister lekker in de tuin bezig geweest, en Julia helpen met maken van spreekbeurt.

Uhuh, net als bij appels, 1 apel, 2 apels, 3 apels, 4 apels, appelboom.  *G

Vandaag een beetje vanalles gedaan, toezicht gehouden hoe de buurman van mijn moeder
de lijsten rond het parket bevestigde. Beetje whatsappelen met een oud-colleginnetje,
foto's bekeken die ik gevonden heb bij mijn moeder oa van de vakantie in Bastogne en Spa (Ardennen).
Ik wist niet dat ik er ooit geweest was, maar de foto's bewijzen het!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."