Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

een beetje tickets afgehandeld en aanwezig geweest :-)

carola

vanmorgen gewerkt, nu lekker relaxen. Straks mijn mannetje ophalen van zijn werk, dan eten en genieten van de avond

Iwan

Vanmorgen gewerkt en daarna naar mijn moeder geweest, samen boodschappen gedaan waarna mijn moeder mij naar mijn huis heeft gebracht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Net even bij de intocht van Sinterklaas in het dorp gekeken.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gisteren en vandaag dagje londen.

carola

Gistermiddag bij de wedstrijd van gj gekeken, ze hebben weer gewonnen. Gisteravond bowlen en feestje vieren met het team van Gj was weer erg gezellig. Vandaag met mijn mannetje en vele andere toppers artiesten vaart op het friezen meren gehad was echt gezellig

Kim

3 moedervlekken laten weghalen waarvan 2 onrustig.
Over 14 dagen krijg ik de uitslag, ben blij als het niks is....

Iwan



Citaat van: Kim op  2 december 2014, 19:12:03
3 moedervlekken laten weghalen waarvan 2 onrustig.
Over 14 dagen krijg ik de uitslag, ben blij als het niks is....
Succes/sterkte de komende 14 dagen Kim en het is vast niets......  :knuf:



Ik ben begonnen met het uitzoeken van de foto's op mijn NAS,
heb er duizenden foto's op staan die allemaal door elkaar staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vandaag bij mijn zus en neefje geweest, en ook gelijk bij mijn ouders was ook erg gezellig

Kim

Maar weer gaan sporten  :sfm:

liezie

Heb vandaag een dagje verlof genomen.
In de voormiddag mijn naar mijn kapsalon geweest, haren laten kleuren en knippen.

Iwan

Ik ben vanmiddag met de Rias en met de Marga naar de verjaardag van GJ geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vanmiddag alvast de verjaardag van mijn mannetje gevierd die morgen jarig is was weer erg gezellig vooral onze neefjes en hun nichtje hadden dikke lol met ballenbak ballen , en weer oom en tante geworden van het 4e neefje.

Iwan

Vanmorgen gewerkt... Toen was ik door het werk heen en ben ik naar huis gegaan.
Moest eigenlijk vandaag, morgen en woensdag nog werken... maar daar er niets
te doen was de rest van het jaar vrij genomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren kerst gevierd bij mijn moeder met mijn broers, zus de kinderen van vriend van mijn zus, het vriendje van mijn nichtje
en de vriendin en haar dochter van mijn broer. Vandaag heb ik erg weinig gedaan..... vanmiddag wat op de bank gelegen en geslapen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

gistermiddag boodschappen gedaan, gisteravond met mijn ouders, zus,zwager en neefje gegourmet hierbij ons.
Vandaag nog even wat boodschapjes gehaald en voor de rest lekker rustig aan gedaan. Vanavond samen het laatste vlees wat over gebleven was van gister op gemaakt.

Iwan

Vandaag weer aan het werk geweest... was wel weer ff wennen om na 2 weken weer vroeg mijn bedje uit te moeten,
vooral omdat ik de afgelopen nacht maar 2 uurtjes geslapen heb. Gisteren heb ik mijn rekeningen die waren blijven liggen
betaald, normaliter doet ik dat aan het einde van het jaar. Dan loop ik alle rekeningen na en kijk ik of er nog iets is blijven liggen.
(vind het elk jaar weer verschrikkelijk, je rekent je rijk voor je begint en voor je het weet is je bankrekening weer met dik 1000 euro geslonken)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Koffie gedronken met zus. Even de stad in geweest. Boodschappen gedaan en nu aan het werk.

Iwan

Gewerkt, naar huis geracet, boodschappen gehaald, gedoucht en het nieuws gevolgd over de gijzeling en de aanslag in Parijs.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gewerkt en tegelijk opgepast. Daarna naar huis eten opgehaald, kwamen me ex tegen was wel grappig. Vervolgens wat dingen geruild zit op verschillende ruil site's. Naar bloed zweet en tranen gekeken en zo lekker op bed