Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kim

Citaat van: carola op  6 januari 2014, 13:07:45
gister met mijn mannetje, en mijn moeder naar oma`s huis geweest (oma aan moederkant) daar allerlei foto`s uit gezocht. Daarna naar mijn andere oma en toen nog even naar onze oude buren. Daarna terug naar huis en gauw gaan slapen

vandaag even naar gemeentehuis aangevraagd om VOG verklaringen aan gevraagd omdat ik gastouder ben aan het worden maar nu moet ik ze eerst bij het gastouder bureau aan vragen en dan weer naar gemeente huis om het daar in werking te laten zetten 1 voor mij en 1 voor gj, daarna nog even naar de action geweest

nu even achter de laptop. Straks de afwas doen, bed verschonen, en de was draaien

Ben je nu trouwens gastouder geworden?

carola

Citaat van: Kim op 12 januari 2015, 05:32:06
Citaat van: carola op  6 januari 2014, 13:07:45
gister met mijn mannetje, en mijn moeder naar oma`s huis geweest (oma aan moederkant) daar allerlei foto`s uit gezocht. Daarna naar mijn andere oma en toen nog even naar onze oude buren. Daarna terug naar huis en gauw gaan slapen

vandaag even naar gemeentehuis aangevraagd om VOG verklaringen aan gevraagd omdat ik gastouder ben aan het worden maar nu moet ik ze eerst bij het gastouder bureau aan vragen en dan weer naar gemeente huis om het daar in werking te laten zetten 1 voor mij en 1 voor gj, daarna nog even naar de action geweest

nu even achter de laptop. Straks de afwas doen, bed verschonen, en de was draaien

Ben je nu trouwens gastouder geworden?

Ben inmiddels gastouder, nu nog kindjes

Kim

Hoe kan het dat je nog geen kindjes hebt dan?

Nevyn

Ik heb gisteren mijn verjaardagscadeau van zusje in ontvangst genomen. Dat was een fotoshoot voor ons tweeën. De eerste foto's hebben we al ontvangen en die zijn erg mooi. We krijgen ook gedrukte foto's, die krijgen een speciaal plekje in mijn huis. Verder heb ik gewerkt en 's avonds een drankje gedaan met mijn beste vriendin.

Kim

ZATERDAG
boodschappen gedaan
boswandeling met kids 2,5 uur
gegourmet

ZONDAG

sporten interval training buikspieren (poeh!)
huishouden beetje op orde maken
eten bij schoonouders
voorbereiden op sollicitatiegesprekken

Nevyn

Uitgeslapen en nu ben ik aan het werk.

Iwan

Afgelopen weekend zijn we een weekendje weggeweest, vandaag zijn we weer thuis gekomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Om 6 uur opgestaan, vanuit Limburg naar Eindhoven gereden, de trein gepakt, met papa naar de advocaat gegaan en nu weer thuis. Veel gedaan en het is nog niet eens middag.

carola

vanmorgen gewerkt, daarna naar mijn zus en neefje en met hun naar mijn ouders geweest

Iwan

De hele dag dossiers lopen te digitaliseren.
Andere mensen zoeken ze uit en coderen ze voor mij, doen er een post-it met de code op en dan digitaliseer ik ze.
Vandaag zat er tussen de dossier een post-it met de naam van een dame die ze codeert en een telefoonnummer...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

uitgeslapen. Weer wat dingen geruild, opgepast op dochter van 1 van Gj zijn collega's met dat meisje samen de afwas gedaan en daarna het huis schoongemaakt. Daarna wat voor ons middelste neefje opgehaald, nog even tv gekeken en nu bij Iwan op bezoek

Iwan

Boodschappen gedaan, oude muziek geluisterd op de YouTubes en mijn garage/schuur een beetje opgeruimd
zodat we morgen de bank eruit kunnen krijgen die naar de stort gaat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

uitgeslapen, tv gekeken, achter de laptop al met al lekker relaxt dagje

Sugamilk

De was weggewerkt, opgevouwen en de bedden opgemaakt

Nevyn

Te lang geslapen. Rijles. En nu klaarmaken om te gaan werken.

Iwan

vandaag had ik een luie dag. Heb vanmiddag een paar boodschapjes gehaald
en verder zo weinig mogelijk gedaan vandaag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Geslapen, gewerkt, vaatwasser uit- en ingeruimd, gegeten.

Iwan

Voetbal gekeken en onderwijl geslapen op de bank.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Met vriendje van Limburg naar Eindhoven gereden, de trein naar huis gepakt, een glimp van de optocht gezien, bij papa de optocht op tv gekeken en nog even gewerkt.

Kim

Vanmorgen
kids naar de creche gebracht
vriend naar zijn werk gebracht
huishouden gedaan

Vanmiddag
boodschappen doen
fotoshoot baby vriendin
kids ophalen
vriend ophalen

Vanavond
koken
kids in bad doen
kids in bed leggen
naar een vriendin