Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bo

Vandaag twee broden gebakken( de eerste was in een mum van tijd op  8) ) , kippenleverworst gemaakt, pindakaas gemaakt en nu staat mijn deeg voor de stokbrood te rijzen, die is voor bij de bruinebonensoep die we vanavond eten.. Mjammie !! :D

Even geslapen op de bank ( ben net een beetje aan het opknappen van een hersenvliesontsteking) dus moet ik als een oud wijffie nog effe een tukkie doen, anders trek ik het niet :D :D


Margje

Gisteren gewerkt tot 22.45 in Utrecht bij een Hostel van het Leger des Heils....'s Ochtends ook nog boodschappen gedaan......En uiteraard ben ik ook gaan slapen!

Bo

Vandaag in de tuin gewerkt en heel wat spullen opgeruimd.

Ook voor mijn werk en verslag moeten maken.

Iwan

Stad in geweest om een cadeautje te zoeken voor vrienden die binnenkort jarig zijn, niets gevonden.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Bo

Vandaag voor mijzelf naar het ziekenhuis geweest. Botscan maken.Ben benieuwd naar de uitslag.
Vanmiddag geslapen.

Margje

Citaat van: Bo op 17 maart 2007, 22:14:07
Vandaag voor mijzelf naar het ziekenhuis geweest. Botscan maken.Ben benieuwd naar de uitslag.
Vanmiddag geslapen.

Is er iets om je zorgen over te maken? En hoe lang duurt het voordat je je uitslag krijgt?

XXXX

mm niks spannends eigenlijk.. heb eerst lekker uitgeslapen, daarna even op het forum geweest, toen heb ik de afwas gedaan, de wasmachine aangezet, stof gezogen, het kleed schoongemaakt, en alles gedweild, moet dus even wachten tot alles weer droog is..

Lynn

Ik ben vandaag naar de Urnentuin geweest, bij mijn moeder, want ze zou vandaag 51 geworden zijn.
Verder heb ik Wick extra geknuffeld, omdat ze nog steeds ziek is en bijna niks wil eten.
Straks ga ik de keuken een schoonmaakbeurt geven.

Iwan

geschilderd in het nieuwe huis van mijn zus en d'r en afspraak gemaakt voor sollicitatiegesprek,
is morgen dus.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Gewerkt, een half uur eerder de trein terug gepakt.

Margje

Gewerkt...en op mijn werk lekker een stuk gefietst met een bewoner....Nog een wandeling gemaakt met alle bewoners en koffie gedronken in het restaurant...En uiteraard vanochtend nog boodschappen gedaan....Nu zo lekker slapen en 2 dagen vrij *genieten*!!

Lynn

Ik ben vandaag naar het asiel geweest voor een Beagle puppy van 4 maand.
Ik wil opzich wel een maatje voor Wick, maar helaas was dit beestje moeilijk zindelijk te maken. Dus heb ik het maar niet gedaan.

Margje

Vanochtend zeer rustig aangedaan op mijn vrije dag...Vanmiddag in Zeist de stad ingegaan...Een gratis staatslot gekregen aangezien ze aan het filmen waren met de vraag wat zou jij doen met een miljoen? Wie weet kom ik op 10 April nog op tv  :D...Terrasje gezeten en poffertjes gegeten...Beetje door de stad gehuppeld en boodschappen gehaald...

XXXX

ik ben begonnen met de afwas, en het aanzetten van de wasmachine, toen stofgezogen, wc en douche schoongemaakt, ramen gewassen, was opgehangen en opnieuw wasmachine aangezet, daarna booschappen gedaan en nog wat plantjes in de tuin gezet.

Iwan

gewerkt van 13:15 tot 21:00, morgen vrij en dan zaterdag weer aan het werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Heb vandaag gewerkt van 12.30-19.30....Eerst 2 uur gezwommen op mijn werk dus...in het zwembad van Veenendaal...daarna op de woning zelf mijn dienst afgemaakt...Wel leuk betaald krijgen om te gaan zwemmen  ;)

Lynn

Ik heb vandaag in mijn stamkroeg Feyenoord - Fc Groningen gekeken.
Erg leuke wedstrijd (0-4)
Tijdens de wedstrijd kwamen er opeens 2 politieagenten binnen, want er bleek ruzie te zijn in de woningen boven De Badde.
Er is iemand opgepakt omdat hij een agent een trap had gegeven (Dom!  :-\)
Stoot ie ook nog zijn kop tegen de autodeur.

Ik kom net van het ziekenhuis, waar mijn oma ligt.
Ze krijgt nu morfine, maar de artsen hebben het al opgegeven.
Dus ik ben bang dat ze één deze dagen komt te overlijden :(

Lynn

Citaat van: Lynn op  8 april 2007, 18:01:42
Ik heb vandaag in mijn stamkroeg Feyenoord - Fc Groningen gekeken.
Erg leuke wedstrijd (0-4)
Tijdens de wedstrijd kwamen er opeens 2 politieagenten binnen, want er bleek ruzie te zijn in de woningen boven De Badde.
Er is iemand opgepakt omdat hij een agent een trap had gegeven (Dom!  :-\)
Stoot ie ook nog zijn kop tegen de autodeur.

Ik kom net van het ziekenhuis, waar mijn oma ligt.
Ze krijgt nu morfine, maar de artsen hebben het al opgegeven.
Dus ik ben bang dat ze één deze dagen komt te overlijden :(

Vanochtend om kwart over 7 ging de telefoon.... Mijn oma was overleden.
Het is misschien ook wel goed dat het niet al te lang heeft geduurt, want ze had wel veel pijn.

Nu heb ik in 3 jaar tijd 2 oma's en een opa verloren.... Dat vind ik niet helemaal normaal, maar ja...
En dan is het morgen ook nog een jaar geleden dat mijn andere oma is overleden....

mary-kate

Citaat van: Lynn op  9 april 2007, 12:23:44
Citaat van: Lynn op  8 april 2007, 18:01:42
Ik heb vandaag in mijn stamkroeg Feyenoord - Fc Groningen gekeken.
Erg leuke wedstrijd (0-4)
Tijdens de wedstrijd kwamen er opeens 2 politieagenten binnen, want er bleek ruzie te zijn in de woningen boven De Badde.
Er is iemand opgepakt omdat hij een agent een trap had gegeven (Dom!  :-\)
Stoot ie ook nog zijn kop tegen de autodeur.

Ik kom net van het ziekenhuis, waar mijn oma ligt.
Ze krijgt nu morfine, maar de artsen hebben het al opgegeven.
Dus ik ben bang dat ze één deze dagen komt te overlijden :(

Vanochtend om kwart over 7 ging de telefoon.... Mijn oma was overleden.
Het is misschien ook wel goed dat het niet al te lang heeft geduurt, want ze had wel veel pijn.

Nu heb ik in 3 jaar tijd 2 oma's en een opa verloren.... Dat vind ik niet helemaal normaal, maar ja...
En dan is het morgen ook nog een jaar geleden dat mijn andere oma is overleden....


gecondoleerd lynn,wat erg voor je oma misschien voor haar beter zo maar voor jou en je familie niet leuk
ik verloor in in 1993 ,5 mensen waarvan 2 familie en in 1994, 3 mensen waarvan 1 familie lid nou dan heb je het idd wel gehad hoor dus kan ik me nu wel voorstellen hoe je je voelt.
Ik wens je veel sterkte toe
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

naar het 'strand' geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."