Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Cadeautjes!

Gestart door Goitske, 6 december 2012, 18:55:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Goitske

Sinterklaas is net achter de rug, kerst is in aantocht en dan hebben we nog de verjaardagen en zomaar cadeautjes...

Wat heb je gekregen, wat ga je geven of wat hoop je te krijgen?

Goitske

Ik heb laatst sleutelhangers laten maken voor mijn schoonouders, heb ze als Sinterklaascadeautjes gegeven met een foto van Jan ze waren er erg blij mee.

Mijn schoonmoeder noemde dat ze graag een bepaalde foto in zwart wit graag wil op canvas maar moest even over de maat nadenken.. dus ik heb hem besteld voor kerst en maar een maat gegokt dat die wel leuk is voor aan de wand ze wil hem graag boven de bank hebben. Ik kan hem vanaf het weekend ophalen bij de Hema hier op het plein dus ben benieuwd!

Verder heb ik vandaag als bedankje aan de verloskundigen en de secretaresses van de praktijk voor iedereen een pot met brownies gegeven is een zelf gemaakte mix om brownies te bakken dat is dan de inhoud van de pot moeten nog eieren, olie en vanille extract bij en dan heb je brownies. Kaartje er aan als bedankje en ook hoe ze het moeten maken.
Voor de liefhebbers van het recept van de pot http://goitske.nl/brownies-in-een-pot/



Verder heb ik zelf de laatste tijd ontzettend veel gekregen voor Jan, te veel om op te noemen van speelgoed tot kleertjes, slaapzakje, bonnen van de prenatal etc

Iwan

Ben vanplan  om mijn moeder met kerst weer een flesjes Poeme te geven.... maarja die geef ik elk jaar....  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  6 december 2012, 19:01:22
Ben vanplan  om mijn moeder met kerst weer een flesjes Poeme te geven.... maarja die geef ik elk jaar....  :-\

Flesjes wat?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op  7 december 2012, 18:06:08
Citaat van: Iwan op  6 december 2012, 19:01:22
Ben vanplan  om mijn moeder met kerst weer een flesjes Poeme te geven.... maarja die geef ik elk jaar....  :-\

Flesjes wat?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  7 december 2012, 18:36:27
Citaat van: mary-kate op  7 december 2012, 18:06:08
Citaat van: Iwan op  6 december 2012, 19:01:22
Ben vanplan  om mijn moeder met kerst weer een flesjes Poeme te geven.... maarja die geef ik elk jaar....  :-\

Flesjes wat?

Ohw ik zie het  :)
Ik ken die niet of niet opgelet in de winkel dat kan ook
Maar toch bedankt voor de uitleg  :tU:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gisteren weer een flesjes Poeme besteld om mijn moeder te schenken met de kerst. Dit jaar gevraagd of mijn broers en zus
ook mee willen doen, spul is nogal duur geworden. Dacht dat ik vorig jaar €40,- kwijt was voor een klein flesjes van 30ml, kostte nu al €62,-
Dus heb via internet een flesje van 100ml gekocht, was €80,- maar valt nog mee nu mijn broer en zus ook meedoen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

http://m.parfumsuper.nl/lancome/poeme.html?cid=&sid=


Altijd deze site checken Iwan!
Is en blijft de goedkoopste!  ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 24 december 2014, 00:36:20
http://m.parfumsuper.nl/lancome/poeme.html?cid=&sid=


Altijd deze site checken Iwan!
Is en blijft de goedkoopste!  ;)
Kende die site niet, maar bedankt voor de tip. Zal er de volgende keer aan denken om ook op die site te kijken.
Op 100ml scheelt het maar €5,- dat die site goedkoper is, inclusief verzendkosten, kleinere flesjes zijn daar wel
een stuk goedkoper.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Volgende maand is mijn moeder jarig.....
Omdat er bijna geen foto's van ons als gezin zijn, leek het mij leuk om haar een photoshoot
cadeau te doen voor haar verjaardag zodat ze foto's van haar kinderen en kleinkinderen heeft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

dat is een leuk cadeautje Iwan, hebben mijn ouders ook

Iwan

Citaat van: carola op 26 december 2014, 18:09:14
dat is een leuk cadeautje Iwan, hebben mijn ouders ook
@carola - Waar hebben jullie shoot laten doen? En wat kostte het ongeveer?
(misschien dat ik mijn nicht vraag om de foto's te maken, maar vind haar foto's niet zo goed  ;D)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 26 december 2014, 19:10:20
Citaat van: carola op 26 december 2014, 18:09:14
dat is een leuk cadeautje Iwan, hebben mijn ouders ook
@carola - Waar hebben jullie shoot laten doen? En wat kostte het ongeveer?
(misschien dat ik mijn nicht vraag om de foto's te maken, maar vind haar foto's niet zo goed  ;D)

@ Iwan, buurvrouw van me ouders heeft het toen gedaan metty aalfs toen paps en mams 25 jaar waren getrouwd
en 2 jaar geleden heeft een fotograve dat gedaan,
ik kan ook dat meisje wat hier was met gj ijn verjaardag even vragen, die is hobby fotografe wat zei vraagt

Iwan

Citaat van: Iwan op 26 december 2014, 14:33:52
Volgende maand is mijn moeder jarig.....
Omdat er bijna geen foto's van ons als gezin zijn, leek het mij leuk om haar een photoshoot
cadeau te doen voor haar verjaardag zodat ze foto's van haar kinderen en kleinkinderen heeft.
Aankomende maandag hebben we de photoshoot, zijn met 12 personen.
Was al een tijdje bezig met het plannen, maar niemand kon tegelijk....
Gelukkig kon iedereen aankomende maandag, ook omdat mijn broer ernstig ziek is en we niet weten hoelang hij nog te leven heeft
en hij er door de komende operatie, chemo's en bestralingen er vast ook niet beter gaat uitzien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

stef38

wat een mooi cadeau voor je moeder!
maar wat naar van je broer (sterkte daarmee) maaar wel fijn om een moment nog met elkaar te zijn

mary-kate

Citaat van: Iwan op  3 augustus 2016, 21:35:22
Citaat van: Iwan op 26 december 2014, 14:33:52
Volgende maand is mijn moeder jarig.....
Omdat er bijna geen foto's van ons als gezin zijn, leek het mij leuk om haar een photoshoot
cadeau te doen voor haar verjaardag zodat ze foto's van haar kinderen en kleinkinderen heeft.
Aankomende maandag hebben we de photoshoot, zijn met 12 personen.
Was al een tijdje bezig met het plannen, maar niemand kon tegelijk....
Gelukkig kon iedereen aankomende maandag, ook omdat mijn broer ernstig ziek is en we niet weten hoelang hij nog te leven heeft
en hij er door de komende operatie, chemo's en bestralingen er vast ook niet beter gaat uitzien.

Leuk zo'n foto shoot. Wanneer krijgen jullie de foto?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op  9 augustus 2016, 09:48:44
Citaat van: Iwan op  3 augustus 2016, 21:35:22
Citaat van: Iwan op 26 december 2014, 14:33:52
Volgende maand is mijn moeder jarig.....
Omdat er bijna geen foto's van ons als gezin zijn, leek het mij leuk om haar een photoshoot
cadeau te doen voor haar verjaardag zodat ze foto's van haar kinderen en kleinkinderen heeft.
Aankomende maandag hebben we de photoshoot, zijn met 12 personen.
Was al een tijdje bezig met het plannen, maar niemand kon tegelijk....
Gelukkig kon iedereen aankomende maandag, ook omdat mijn broer ernstig ziek is en we niet weten hoelang hij nog te leven heeft
en hij er door de komende operatie, chemo's en bestralingen er vast ook niet beter gaat uitzien.

Leuk zo'n foto shoot. Wanneer krijgen jullie de foto?
Pas na de vakantie, 29 augustus ofzoiets, duurt dus nog wel ff.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."