Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat is jouw Sterrenbeeld?

Gestart door Margje, 2 december 2006, 23:35:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Wat is jouw Sterrenbeeld? Je ascendant (als je dat weet) en je chinese sterrenbeeld???

jaantje

Mijn sterrenbeeld is weegschaal.
Mijn chinese sterrenbeeld is volgens mij hond,maar weet ik niet zeker.

Margje

Mijn sterrenbeeld is Tweeling en mijn ascendant ook (als de geboortetijd juist is)...Verder ben ik in China een nieuwsgierige en intelligente Aap

Iwan

Geboren; 27-05-1979 te Groningen om 15:15
Sterrenbeeld; Tweeling, Ascendant; Maagd


Deze ascendant valt in 29°52´ Maagd

GMT: 13.15 uur 27-05-1979, Groningen

De Perfectionist ~Oefening baart kunst~


Een Maagd-ascendant past zich makkelijk aan wanneer dat in de gegeven omstandigheden
noodzakelijk blijkt. Op anderen maak je een rustige, conventionele en gereserveerde indruk
met een tamelijk perfectionistische inslag. Iemand die geniet van werken en niet bijzonder
veel behoefte lijkt te hebben aan plezier maken. Met een Maagd-ascendant kun je soms zo
bezig zijn met allerlei details dat je de grote lijn uit het oog kunt verliezen, ook kan er een
neiging zijn te veel waarde te hechten aan in feite onbenullige uiterlijkheden. Instinctief kun
je goed onderscheid maken tussen bruikbaar en onbruikbaar, nuttig en waardeloos op zowel
lichamelijk als psychisch vlak. Je houdt ervan dat dingen overzichtelijk zijn en je manier van
handelen is systematisch, kritisch en realistich.



Bereken hier je Ascentdant.



Chinees Sterrenbeeld:
Ram (schaap, geit)


Creatief, rustig maar hartstochtelijk, en een beetje ongewoon.
Geiten zijn oprecht, en ze hebben een grote verbeeldingskracht.
Ze kunnen niet goed tegen druk. Een Geit waardeert de goede dingen van het leven.
Nostalgisch en romantisch. Artistiek begaafd. Geiten houden niet van roosters en routines.
Ze zijn perfectionistisch en willen niet opgejaagd worden. Grote inzet bij emotionele betrokkenheid.
Veel overtuigingskracht en charme om de dingen naar zijn/haar hand te zetten.
Een Geit heeft de neiging om op een onconventionele manier tegen de huidige trends in te gaan.
Betrouwbaarheid is een lastig woord voor de Geit. Het is niet dat ze onbetrouwbaar zijn,
maar juist een beetje onvoorspelbaar en houden graag een slag om de arm.
Een Geit kan compleet onverwacht op je stoep staan.
Geitenkindertjes zijn een beetje ongewoon, soms in hun gedrag en soms in hun uiterlijk.
Hierdoor worden ze nogal eens gepest door andere kinderen.
Als kind heeft een Geit veel ruimte nodig en houdt zich bij voorkeur bezig met dingen
die andere kinderen niet interesseren. Als volwassene heeft de Geit geen notie van heersende regels
voor wat betreft een gezinsleven, ze verzinnen die ter plekke en zoals het hen het beste uitkomt.
Een Geit is een goede, maar vaak nogal afwezige ouder waardoor ze hun kinderen soms teveel ruimte geven.

Chinees Sterrenbeeld
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Mijn sterrenbeeld is Vissen
En mijn chinese sterrenbeeld is Rat :)

Bouwientje


Margje

Sterrenbeeld dus tweelingen


Deze ascendant valt in 16°14´ Tweelingen

GMT: 4.00 uur 27-05-1980, Westerbork

De Intellectueel ~Wat ik niet weet vind ik heel aantrekkelijk~

Met deze ascendant ben je nieuwsgierig en onderzoekend en wil je graag weten hoe mensen en dingen in elkaar steken. Je maakt een slimme en veelzijdige indruk op anderen, iemand die nooit met een mond vol tanden zal staan. Door je innerlijke onrust ben je het liefst eeuwig op weg en kost het je moeite om je ergens op te concentreren. Ook verlies je liever de alternatieven niet uit het oog en je bezighouden met één ding betekent dat andere zaken niet aan bod kunnen komen. Dit alles kan leiden tot wispelturigheid in je zienswijzen. In feite ben je een soort doorgeefluikje, hier en daar iets 'oppikkend' en ergens anders weer 'afleverend'. Een vlinder die nergens lang blijft zitten. Jouw grootste drive is communicatie en je grootste kwaliteiten je flexibiliteit en aanpassingsvermogen..


--------------------------------------------------------------------------------
Aap

Nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig en heeft alles in de gaten. Een Aap is behulpzaam, belezen en houdt van nieuwe dingen. Apen hebben een goed geheugen, meestal een goed taalgevoel en een plagerig gevoel voor humor. Zij houden van discussie en debat en zitten nooit om woorden verlegen. Vriendelijke en zelfverzekerde houding. Apen kunnen soms op een manipulerende manier op snelle winst uit zijn. Charmante trucjes. Ze zijn vindingrijk en optimistisch, en bereid risico's te nemen. De inrichting van het huis van de aap is nooit saai of neutraal en meestal niet af, Apen zien hun huis als iets tijdelijks. Nadenken over de gevolgen van hun handelen doen de meeste Apen niet, het gevolg is dat de Aap niet bekend staat als betrouwbaar. Een Aap vergeet snel en is in staat dubbele afspraken te maken of door iets anders in beslag te worden genomen. Apenkinderen zijn allergisch voor autoriteit en raken daardoor vaak in de problemen, ook verdragen ze geen enkele vorm van onrecht en zijn ze zo onderzoekend dat ze tijd en afspraken uit het oog kunnen verliezen. Ze zijn gevat en vaak ook komisch, maar hebben een korte concentratieboog. Als kind kan een Aap dus nog weleens voor problemen zorgen, maar als ouder is hij/zij niet te evenaren. Kinderen zijn gek op hen, een Aap laat zijn kinderen rustig laat opblijven en geeft niets om discipline, welk kind zou daar niet van houden? 


mary-kate

ik ben leeuw
wie mijn assedant is weet ik niet
Life can be so beautyfull
so follow your heart

vampie

ik ben tweeling en mijn ascendant is leeuw

en chinees sterrenbeeld ben ik slang

bertus


Maeve


gjk


Margje

Voor mij:

Deze ascendant valt in 16°14´ Tweelingen

GMT: 4.00 uur 27-05-1980, Westerbork
De Intellectueel ~Wat ik niet weet vind ik heel aantrekkelijk~

Met deze ascendant ben je nieuwsgierig en onderzoekend en wil je graag weten hoe mensen en dingen in elkaar steken.

Je maakt een slimme en veelzijdige indruk op anderen, iemand die nooit met een mond vol tanden zal staan. Door je innerlijke onrust ben je het liefst eeuwig op weg en kost het je moeite om je ergens op te concentreren.

Ook verlies je liever de alternatieven niet uit het oog en je bezighouden met één ding betekent dat andere zaken niet aan bod kunnen komen. Dit alles kan leiden tot wispelturigheid in je zienswijzen.

In feite ben je een soort doorgeefluikje, hier en daar iets 'oppikkend' en ergens anders weer 'afleverend'. Een vlinder die nergens lang blijft zitten. Jouw grootste drive is communicatie en je grootste kwaliteiten je flexibiliteit en aanpassingsvermogen..




Mijn zoon:

Deze ascendant valt in 13°59´ Steenbok

GMT: 11.10 uur 16-11-2004, Hoorn (NH)
De Plichtsgetrouwe ~Niets voor niets~

Met deze ascendant bezit je veel uithoudings- en doorzettings-vermogen. Je maakt een betrouwbare, verantwoordelijke en praktische indruk op anderen.

Je concentratievermogen is buitengewoon groot en je hebt behoefte aan duidelijke structuren. Je kunt genieten van een serieus gesprek en van het najagen van ambities. Obstakels sporen meestal alleen maar aan tot nog meer inzet.

Met een Steenbok-ascendant kun je vaak last hebben van het gevoel dat er voortdurend een soort Strenge Vader over je schouder meekijkt, dat er als het ware steeds gekeken wordt of jij wel voldoende je best doet, waardoor er een innerlijke druk kan ontstaan die aanzet tot nog grotere en nog betere prestaties.

Je plichtsgevoel is erg groot en kan soms als drukkend ervaren worden. Dit alles kan leiden tot een pessimistische kijk op het leven en een rem op je spontaniteit. Vaak wordt dit beter in de tweede levenshelft.

Kattenhuis

Ik ben een stier. Chinees sterrenbeeld is Os.

carola

mijn sterrenbeeld is een leeuw

Johan366

Het leven duurt maar even

Sugamilk


Nevyn


Willeke


Peaches

Ik ben ook een kreeft. Ascendant weet ik niet, chinese sterrenbeeld is dacht ik rat