Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kerstnummer van de Playboy

Gestart door Iwan, 6 oktober 2009, 13:27:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke BN-er zou je dit jaar graag in de playboy zien??

Tara Elders
Femke Halsema
Victoria Koblenko
Edsilia Rombley
Anouk
Wendy van dijk
Linda de Mol
Irene Moors
Ellen Hoog
Marianne Thieme
Nicolette Kluijver
Sacha de Boer
Ilse DeLange
Floortje Dessing
Caroline Tensen
Celine Purcell
Carice van Houten
Daphne Bunskoek
Angela Schijf
Chantal Janzen
Eva Jinek
Dione de Graaff
Yvon Jaspers
Yolanthe Cabau van Kasbergen
iemand anders, namelijk .....

Iwan

Het is een traditie dat in de kerst editie van de Playboy een bekende Nederlandse uit de kleren gaat.
In het verleden stonden o.a. Froukje de Both, Georgina Verbaan, Touriya Haoud,
Viola Holt, Sonja Silva, Katja Schuurman, Heleen van Rooyen, Dominique van Hulst,
Bridget Maasland en Aukje van Ginneken al in de Playboy.

Welke BN-er zou je dit jaar graag in de playboy zien??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Ik heb gestemd op Femke Halsema, niet dat ik die nou knap vindt, maar dat is iemand die het nooit zal doen,
wat het juist weer leuk zou maken. Om dezelfde reden heb ik ook gestemt op Wendy van Dijk en Linda de Mol.
Die zullen het nooit doen en hoeven het ook nooit te doen, die hebben geld zat, maar die vindt ik dan weer wel aantrekkelijk.
Op Ilse deLange en Eva Jinek heb ik gestemd omdat ik dat 2 hele mooie vrouwen vindt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk


Iwan

Het schijnt dat dit jaar Birgit Schuurman zichzelf van een andere kant laat zien in het Kerstnummer van de Playboy.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dit jaar weer een kerst-editie van de Playboy aanschaffen, vorig jaar niet gedaan omdat ik de foto's van Patricia Paay niet hoefde te zien, laat staan er geld voor wilde uitgeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk


carola

aukje van ginneken, lieke van lexmond, froukje de both eva jinek

Iwan



Citaat van: carola op  3 november 2011, 21:57:04
aukje van ginneken, lieke van lexmond, froukje de both eva jinek
Aukje van Ginneken, Lieke van Lexmond en Froukje de Both zijn al geweest, heb de playboy's als je ze wilt zien.
Eva Jinek lijkt mij wel een goede keuze voor dit jaar, maar kan me niet voorstellen dat ze het zou doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Dit jaar valt de eer te beurt aan Stacey Rookhuizen. Vind het opzich wel jammer,
vindt het toch altijd leuk als ze met een kerst een (echte) BN-er in de Playboy hebben staan.

Citaat van: AD.nl
Stacey Rookhuizen in Playboy

AMSTERDAM - Stacey Rookhuizen is dit jaar naakt te bewonderen in de kersteditie van Playboy.
"Ik wil niet te veel verklappen, maar centraal in de shoot staat New York, spotten met verhoudingen,
en een Stacey zoals men die nog maar zelden heeft gezien. Ik ben een gelukkig mens
", vertelt hoofdredacteur Jan Heemskerk.

De presentatrice van het programma Project Catwalk mocht zelf aangeven met welke fotograaf ze wilde werken.
Het is Jaap Vliegenthart geworden. "Bekend om zijn surrealistische stijl en fijnzinnige gevoel voor schoonheid en vervreemding",
zo valt te lezen op de website van het blootblad. Maarten Spruyt was verantwoordelijk voor de styling.

Op woensdag 7 december zal Jan Heemskerk het eerste exemplaar aan Stacey overhandigen.
Een dag later ligt de kersteditie in de winkels.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De foto's vallen me niet tegen, vanmorgen de Playboy gekocht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Wie is Stacey Rookhuizen? Ja ik kan wel lezen wat ze doet....maar zegt me echt niets...

Iwan



Citaat van: Margje op 12 december 2011, 18:01:09
Wie is Stacey Rookhuizen? Ja ik kan wel lezen wat ze doet....maar zegt me echt niets...
Stacey Rookhuizen is de dame die in deze kerst-editie van de Playboy staat,
verder kende ik haar ook niet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ze had op jonge leeftijd al een eigen platenmaatschappij en zit in de jury van X Factor. Volgens mij heeft ze inmiddels ook een eigen sieraden lijn.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Tatjana Simic op cover kerstnummer Playboy

De vrouw die het kerstnummer van Playboy gaat sieren is bekend. Niemand minder dan Tatjana Simic
laat zich nog een keer bloot fotograferen, zo heeft ze zelf bevestigd aan RTL Boulevard.

'De cirkel is rond. Ik heb de beslissing genomen, ik ga het nog één keer doen. Ik werd er voor gevraagd
en dacht 'waarom ook niet?
'. De brunette krijgt naar eigen zeggen nog dagelijks aanvragen voor haar kalender.

Het Kroatisch-Nederlandse model heeft al meer dan 10 keer in Playboy gestaan. 'Ik wil dat vrouwen trots zijn op zichzelf.
Ik als Kroatisch meisje ben trots op wat ik heb bereikt. Voor je 50ste mag het nog, dus ik wil nog één keer knallen.
'

Playboy-hoofdredacteur Patrick Goldsteen is blij met de beslissing van Tatjana. 'Ze maakt meerdere generaties blij.
Het is altijd een pittige klus om BN'ers uit de kleren te krijgen. Bij Tatjana hadden we gelijk een goed gevoel en dat was wederzijds.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 22 oktober 2012, 20:35:22
Citaat van: AD.nl
Tatjana Simic op cover kerstnummer Playboy
Hoewel ze natuurlijk ook meermaals in de playboy gestaan heeft en het leuker zou zien om eens een andere BN-er van een andere kant
te zien, zou ik deze playboy wel kopen, al was het maar omdat ik ook een aantal van de vorige playboys met Tatjana heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het zijn prachtige foto's geworden en Tatjana ziet er geweldig en erg sexy uit voor een vrouw van 49 jaar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Marly van der Velden in kersteditie Playboy

Actrice Marly van der Velden, bekend geworden als Nina Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden,
zal dit jaar op de cover van Playboys kersteditie schitteren. Dat maakte het mannen blootblad vandaag bekend.

'Toen Playboy me vroeg, twijfelde ik geen moment. Ik riep meteen: JA, IK WIL! Enorme zin om er een vette shoot
van te maken. Zodat ik er met Kerst mooi bij lig,
' reageerde een enthousiaste Marly meldt Playboy op de website.

Ook hoofdredacteur Patrick Goldsteen is blij met de samenwerking. 'Wij hebben er ongelooflijk veel zin in om er samen
met Marly een prachtige shoot van te maken. Marly is een bloedmooie meid en een waanzinnig actrice, die bijna dagelijks
miljoenen Nederlanders aan de buis gekluisterd houdt in de RTL 4-serie GTST. Bovendien gaat ze deze maand
een nieuw avontuur aan  bij SBS met haar hoofdrol in de serie Verliefd Op Ibiza. Playboy kan zich geen betere celebrity
voor het Kerstnummer wensen.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Opzich een goede keuze voor de kersteditie van de PlayBoy, maar ik vind het het leukste wanneer ze iemand bijzonder hebben
voor in de kersteditie van de PlayBoy, Marly heeft al eens naakt in de JFK gestaan. De Playboy gaat dus de shoot voor de JFK
nog eens dunnetjes overdoen, niet echt origineel en bijzonder.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ben benieuwd welke BN-er er dit jaar in de kerst-editie van de Playboy zal staan,
kan me niet voorstellen dat ze 'grote' naam bereid gevonden hebben, anders was het al wel bekend gemaakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."