Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Het Naakstrand

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 18:18:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wie is er wel eens geweest of zou er graag eens heen gaan?



Wat zijn jullie gedachtes erover?
Zou je wel eens naar het naaktstrand willen of ben je wel eens geweest?
Waarom wel of niet?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Ik denk dat ik het ook niet echt zou durven

Lynn

Hoewel ik geen moeite heb met topless zonnen, een naaktstrand lijkt me niks

Margje

Het zou niet als eerste in me opkomen en weet ook niet of ik het echt ooit zou doen maar misschien een keer om te kijken hoe het is.....

mary-kate

nee nog nooit naar een naakt strand geweest lijkt me wel leuk dan word je overal bruin (rood in mijn geval  *G)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik ben nooit naar het naakstrand geweest, het lijkt me opzich wel leuk en bevrijdend om daar eens heen te gaan.
Ik schaam me dan ook helemaal niet voor mijn lichaam (niet dat ik mijn lichaam nou zo geweldig vind).
Maar ik zou niet alleen gaan.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine

Mij zul je er niet aantreffen. Ik kijk liever naar strakke broekjes.

Layla

Citaat van: Iwan op 20 mei 2007, 16:32:01
Ik ben nooit naar het naakstrand geweest, het lijkt me opzich wel leuk en bevrijdend om daar eens heen te gaan. Ik schaam me dan ook helemaal niet voor mijn lichaam (niet dat ik mijn lichaam nou zo geweldig vind).
Maar ik zou niet alleen gaan.  ;D

Hahaha, same here
Schaam me niet, maar om alleen te gaan.. nou dat lijkt me ook niks. Maarja om naar een strand te gaan alleen vind ik sowieso niks. Gaan we samen  *G

Iwan

Citaat van: Layla op 25 juli 2007, 22:35:28
Citaat van: Iwan op 20 mei 2007, 16:32:01
Ik ben nooit naar het naakstrand geweest, het lijkt me opzich wel leuk en bevrijdend om daar eens heen te gaan. Ik schaam me dan ook helemaal niet voor mijn lichaam (niet dat ik mijn lichaam nou zo geweldig vind).
Maar ik zou niet alleen gaan.  ;D

Hahaha, same here
Schaam me niet, maar om alleen te gaan.. nou dat lijkt me ook niks. Maarja om naar een strand te gaan alleen vind ik sowieso niks. Gaan we samen  *G
Prima plan!

Maar het lijkt me heerlijk ontspannend en een gevoel van vrijheid geven
en dat je naakt bent lijkt me niet hinderlijk, dat is iedereen er immers.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Waarom naakt zijn goed is voor je huid (en je zelfvertrouwen)

Hoewel een bezoekje aan een naaktstrand voor veel mensen nog steeds een taboe is, is het toch erg goed voor je huid.
Volgens nieuwe onderzoeksresultaten zijn naturisten zich namelijk meer bewust van de behoeftes van hun huid.

Het onderzoek werd uitgevoerd door Comfort Pure (merk in wasverzachters), in samenwerking met dermatoloog Ariel Haus.
Zij stelden vast dat naturisten veel meer zorg dragen voor hun lichaam. Zo brengt bijna de helft van hen elke dag
zonnecrème aan en checkt 82 procent zijn huid regelmatig op afwijkingen.

Zelfverzekerd
Bovendien gaf 54 procent van de naturisten aan dat ze zelfverzekerd zijn over het uiterlijk en het aanvoelen van hun huid.
Bij de andere groep gaf slechts een op de tien ondervraagden aan dat ze veel zelfvertrouwen hebben.

Dr. Ariel Haus: 'De resultaten tonen aan dat naturisten zich over het algemeen beter bewust zijn van de gevoeligheid van hun huid
en dat ze die beter weten te beschermen. Wanneer je huid blootgesteld wordt aan de lucht, krijgt het een natuurlijke peeling,
waardoor de natuurlijke oliën bewaard blijven.
'

Lippen
Zeker bij de huidige temperaturen is het belangrijk om voldoende aandacht te besteden aan je huid. Zo moet je bijvoorbeeld
je lippen goed hydrateren, want bij de overgang van warm naar koud hebben die de neiging om uit te drogen en te scheuren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee ben er nog nooit geweest

Iwan



Citaat van: carola op  3 november 2011, 20:30:34
nee ben er nog nooit geweest
Maar zou je er ook niet heen willen, of juist wel?
En waarom niet, omdat jij je schaamt of omdat jij je niet op je gemak zou voelen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ga je het aankomend jaar ook eens naar een naakt strand Iwan?
Dan word je overal bruin
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Ik ben en de loop v.d. jaren regelmatig naar het naaktstrand geweest. (Scheveningen). Ik heb er geen problemen mee. Daar heb je ook niet zo dat gezien willen worden wat je op het gewone strand nogal eens heb. Iedereen is naakt, daar let ik verder ook niet op.  Lekker bloot langs de zee wandelen en soms het water in.  :tU:

Iwan

Citaat van: mary-kate op 28 december 2012, 19:28:46
Ga je het aankomend jaar ook eens naar een naakt strand Iwan?
Dan word je overal bruin
Misschien wel .. als ik iemand kan vinden om mee te gaan... misschien leuk voor een meeting?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 28 december 2012, 20:05:42
Citaat van: mary-kate op 28 december 2012, 19:28:46
Ga je het aankomend jaar ook eens naar een naakt strand Iwan?
Dan word je overal bruin
Misschien wel .. als ik iemand kan vinden om mee te gaan... misschien leuk voor een meeting?
*G Zie je het al voor je? Ik denk dat je de enige bent die daar zal staan
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 29 december 2012, 17:25:57
Citaat van: Iwan op 28 december 2012, 20:05:42
Citaat van: mary-kate op 28 december 2012, 19:28:46
Ga je het aankomend jaar ook eens naar een naakt strand Iwan?
Dan word je overal bruin
Misschien wel .. als ik iemand kan vinden om mee te gaan... misschien leuk voor een meeting?
*G Zie je het al voor je? Ik denk dat je de enige bent die daar zal staan
Ben ook al naar de sauna geweest, dus het naaktrondhuppelen in het gezelschap van anderen heb ik al eens meegemaakt.
Nu nog eens naar het naaktstrand, weet eigenlijk niet eens of die hier in de buurt zijn, maar vast wel en dan nog iemand
vinden om mee te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik heb er totaal geen moeite mee om naakte rond te lopen waar meer mensen naakt rondlopen.
Het geeft toch ook een soort van saamhorigheidsgevoel. We zijn allemaal maar mens!
Maar ik krijg mijn vriend helaas niet mee, voor hem hoeft dat allemaal niet, haha!

Iwan

Citaat van: Kim op 23 april 2013, 16:28:44
Ik heb er totaal geen moeite mee om naakte rond te lopen waar meer mensen naakt rondlopen.
Het geeft toch ook een soort van saamhorigheidsgevoel. We zijn allemaal maar mens!
Maar ik krijg mijn vriend helaas niet mee, voor hem hoeft dat allemaal niet, haha!
Gaan Mary-Kate en ik gezellig met je mee  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Lijkt me heeerlijk lekker alles uit en dan gewoon lekker je zelf zijn en dan lekker in je blootje langs het strand wandelen.
We zijn allemaal bloot geboren dus ja waar doen we moeilijk over in de sauna ben je toch ook bloot?
Het leven duurt maar even