Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Geen tijd voor goede seks?

Gestart door Iwan, 26 februari 2007, 22:22:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: TooStylisch
Geen tijd voor goede seks?

Wie heeft tijd om kaarsen in de slaapkamer aan te steken terwijl je nauwelijks tijd hebt om het bed
te verschonen? Wie heeft uurtjes vrij om hete standjes uit de Kama Sutra uit te proberen terwijl je
nauwelijks de tijd kunt vinden voor de gewone standjes?

Als je te weinig tijd hebt wil dat nog niet zeggen dat je jezelf te kort moet doen aan geweldige seks!
Niet wanneer je dit advies voor seks tussen de bedrijven door volgt. De tips kunnen worden uitgevoerd
in minder dan een minuut.

Haal diep adem
We kennen allemaal het Engelstalige begrip The Big O inmiddels wel. En die O staat voor oxigenium,
zuurstof dus. Zonder zuurstof zul je namelijk de hoogste toppen van genot niet bereiken.
Neem een minuutje de tijd voor je ademhaling. Zorg er dus voor dat je je adem niet inhoudt op je weg
naar de top. Experimenteer met je ademhaling. Adem diep in vlak voor je de big bang aan voelt komen
en adem langzaam uit tijdens je climax. Zo heb je langer plezier van het ultieme gevoel.

Neem een korte pauze
Heel makkelijk: neem een minuut tijd om even iets anders te doen. Onderbreek de grote daad voor
een lichte massage of pauzeer tussen de bewegingen door even om elkaar diep in de ogen te kijken
en sexy te glimlachen. Door de hevige actie even te onderbreken, bouw je extra spanning op,
wat weer een extra explosieve finale met zich meebrengt.

Talk dirty
Ondeugende praatjes zorgen voor extra opwinding. Vooral bij mannen. Begin easy (hmm... dat voelt lekker)
en wanneer je meer opgewonden raakt (ik wil je tong graag voelen) voer je je dirty talk op tot de
meest ranzige woorden die je kunt bedenken. Neem niet meer dan een minuut de tijd om jouw bedpartner
te vertellen wat je graag als volgende handeling zou willen. Binnen no-time dender jij door naar de grote explosie.

Laat je helemaal gaan
Schreeuw, roep, lach, snik, kronkel of maai met je armen en je benen in het rond. Geef jezelf toestemming
je helemaal te laten gaan wanneer je opgewonden bent. Ga zover als dat lekker voor je voelt. Hoe meer je
je plezier uitdrukt, hoe gelukkiger het je partner maakt. En niet te vergeten, een orgasme voelt zoveel lekkerder
wanneer je alle spanning volledig tot uiting laat komen!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Voor seks moet je tijd maken, al kan een vluggertje op z'n tijd natuurlijk ook lekker/opwindend zijn.
Daarom had met mijn ex-en ook voornamelijk 's weekends seks, dan konden we er wat meer tijd voor nemen.

Met Henriët was het soms wel wat lastig om tijd voor seks te maken omdat als ik daar 's weekends was
zij ook vaak haar kinderen thuis had.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."