Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Man moet voor condooms zorgen

Gestart door Iwan, 27 maart 2008, 01:16:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie vindt jij moet zorgen voor het voorbehoedsmiddel.

De man
2 (15.4%)
De vrouw
0 (0%)
Beiden
11 (84.6%)
Anders, namelijk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

marie

Ben ik de enige die vrijen met een condoom echt helemaal niets vindt???

Iwan



Citaat van: marie op  6 mei 2012, 13:42:26
Ben ik de enige die vrijen met een condoom echt helemaal niets vindt???
Ik vindt het niet ideaal, maar wanneer ik seks heb met een 'nieuw' iemand,
zeker wanneer het een one-night-stand is, dan gebruik ik toch liever bescherming.
Wanneer ik langer een relatie heb met iemand en we dus vaker seks hebben,
dan laten we het condoom wel achterwege.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op  8 juni 2008, 22:11:02
Citaat van: DonWoozy op  8 juni 2008, 22:09:19
nou als zij niet wil zonder condoom en jij hebt er geen en je kunt er geen meer krijgen en zij heeft er ook
geen dan heb je toch een probleem?? ;)
Ja, maar ik ga er vanuit dat er bij elke disco en kroeg, wel condooms te krijgen zijn, uit automaten bv.
Of anders bij apotheken in winkelcentra, die hebben ook vaak wel een condoomautomaat buiten hangen.
De laatste keer dat ik condooms nodig had, en ze niet had, bleek het toch nogal een hele klus te zijn om ze te krijgen.
Ik had met Linda afgesproken en zij ging mee naar mijn huis en zij begon erover dat het misschien was om in Groningen
even condooms te halen, we zaten in de trein opweg naar mijn huis met een overstap in Groningen.
Maar omdat het koninginnedag was waren ze nergens te krijgen... We zijn een aantal kroegen in geweest en hebben
zelfs in de bioscoop gevraagd of ze daar condooms hadden en of ze wisten waar we die nog konden krijgen.  *G

Uiteindelijk toen we al bij mij thuis waren herinnerde ik mij dat in Grijpskerk een condoomsautomaat buiten hing bij de drogist..
dus wij op mijn scooter naar Grijpskerk en gelukkig was de automaat nog in gebruik en konden we daar condooms kopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."