Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Mannen vinden vrouwen met condooms op zak sexy

Gestart door Iwan, 21 maart 2009, 16:42:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De meerderheid van de Britse mannen vindt het sexy wanneer een vrouw condooms op zak heeft,
het getuigt volgens hen van zelfvertrouwen en initiatief. Meer dan een kwart van hen verkiest
dat zijn bedpartner oppert om condooms te gebruiken. De resultaten van dit onderzoek
vormen de invalshoek voor de voorlichtingscampagne van de Britse overheid.

Campagne
De Britse overheid pompte 5,5 miljoen euro in een campagne om veilig vrijen te promoten.
De hoofdgedachte hiervan is: 'Condooms op zak hebben is sexy'.
Zo willen ze vrouwelijke tieners en twintigers duidelijk maken dat mannen vrouwen prefereren
die voorbehoedsmiddelen op zak. Ze houden blijkbaar van een vrouw die weet wat ze wil.

Veel tegenkanting
Maar niet iedereen in Groot-Brittannië staat achter de campagne, de conservatieve politiekers vinden het triest.
"Het probleem van onveilig vrijen begint bij jongeren die steeds vaker seks hebben met verschillende partners.
Deze campagne zorgt er enkel voor dat het probleem enkel nog groeit.
"
Ook experte in tienerzwangerschappen Patricia Morgan: "Deze campagne moedigt losbandige seks aan.
Je kan evengoed meisjes vragen rond te lopen met een bordje op hun voorhoofd waarop staat dat ze beschikbaar zijn.
"

De woordvoerster van de campagne Sarah Hedley: "Het op zak hebben van een condoom
zou even evident moeten zijn als het dragen van een gsm, sleutels en handtas.
"




©hln.be


lees ook:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vrouwen die zelf initiatief tonen en zelfvertrouwen zijn, voor mij, inderdaad erg aantrekkelijk.
Een vrouw met condooms op zak vind ik niet persé sexy, maar het geeft me wel een veilig gevoel,
krijg dan het idee dat zij als ze het doet het in elk geval veilig doet en voorbereid is mocht ze het doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."