Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Masturbatiemarathon afgelast: te weinig controleurs

Gestart door Iwan, 1 juni 2010, 14:51:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Masturbatiemarathon afgelast: te weinig controleurs

ROTTERDAM - Seksuologe Pia Struck is ontgoocheld. Haar derde masturbatiemarathon kon niet doorgaan.
De controleurs lieten het afweten en amper tien vrouwen kwamen opdagen voor een aangename en langdurige
reeks vingeroefeningen.

,,Er kwamen amper tien deelnemers opdagen en heel wat medewerkers hebben op het laatste ogenblik afgezegd.
Ik had gewoon te weinig controleurs. Iemand moet er toch op toezien of alles volgens de regels van de kunst verloopt.
Het is immers de bedoeling dat de vrouwen bleven masturberen anders heb je geen marathon. Vandaar dus
de noodzaak aan voldoende contoleurs want alle deelnemers krijgen een aparte ruimte
", aldus organisator Struck.

Het is de Amerikaanse organisatie 'Masturbate-a-thon' die de regels oplegt. ,,Ik vind het vooral jammer voor de vrouwen
die wel kwamen opdagen maar ik hoop dat ik volgend jaar op voldoende controleurs en deelnemers kan rekenen en hopelijk
kan onze marathon dan opnieuw plaatsvinden
", besluit de Deense.


lees ook:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik had de taak van controleur best op mijn schoudertjes willen nemen, ik ben wel zo sociaal bewogen
en doe graag iets voor anderen. Persoonlijk zou ik er trouwens flink zenuwachtig van worden als er iemand
constant op mijn vingers zou kijken tijdens het masturberen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."