Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

‘Gamende mannen zijn watjes’

Gestart door Iwan, 7 oktober 2011, 16:39:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
'Gamende mannen zijn watjes'

De moderne man is werkloos, gaat vreemd en speelt meer videogames dan een 12-jarig jongetje,
aldus het CNN-artikel 'Waarom de man in moeilijkheden zit'. Volgens de auteur zijn vrouwen,
voor het eerst in de geschiedenis, het dominante geslacht. "Mannen moeten opgroeien."

Auteur William J. Bennett, journalist voor CNN en ex-minister van Onderwijs in de Verenigde Staten,
meent dat het percentage mannen met een diploma drastisch is afgenomen sinds de jaren '70.
"Ik heb teveel vrouwen horen vragen 'Waar zijn alle fatsoenlijke, single mannen?", aldus Bennett.

"Vandaag de dag spenderen mannen tussen de achttien en 34 jaar meer tijd achter de spelcomputer
dan twaalf- tot zeventienjarigen
", meent hij. "En dat terwijl vrouwen diploma's halen,
goed betalende banen vinden en gezinnen willen stichten.
"

Volgens Bennett hebben videogames een verwarrende invloed op mannen,
waardoor ze vastgeplakt blijven voor hun beeldscherm en hun dominantie verliezen.

Bennett geeft advies mee voor alle gamende mannen:
"Werken, trouwen en religie moeten de basis vormen van het leven van de man.
Stop met gamen, zoek een uitdaging en ga trouwen. Verman jezelf!
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mannen, en ook vrouwen, gaan volgens mij al vreemd sinds vreemdgaan bestaat.
Ik speel welles een videogame, maar niet zoveel als vroeger, ik ben nog nooit vreemdgegaan, want nog nooit een lange relatie gehad,
en qua werkeloosheid daar heb ik wel weer ervaring mee, al ben ik het momenteel ook wel een beetje, alleen werk ik naast ik mijn werkeloosheid.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."